SCENA I
KSIĄŻKA 16+
Wpadli na siebie całkiem przypadkiem. Ona stłamszona i zmęczona niesprawiedliwością świata, a on natchniony i gotowy, by subiektywnym spojrzeniem ocenić młodą dziewczynę, która nie do końca dopasowywała się do otoczenia.
Zderzyli się ze sobą, jakby było im to pisane. Dwójka młodych ludzi, zmierzająca w zupełnie obcych dla siebie kierunkach. Ona, zła i zagubiona, zwróciła się do niego, przygotowując wiązankę przekleństw, a on, spóźniony i zniecierpliwiony, przygotowywał w swojej głowie uwagę godną studenta drogiej uczelni.
Złowrogie spojrzenia skrzyżowały się ze sobą. I nagle w tym jednym nic nieznaczącym dla nich momencie nie mogli sobie przypomnieć, co przez ten krótki czas wzbudziło ich gniew. Ona skupiła się na jego mocno zarysowanych kościach policzkowych oraz kwadratowej szczęce, a on na jej jasno-niebieskich oczach, które mieniły się od kropli deszczu.
Przez chwilę oboje mieli wrażenie, jakby wpatrywali się w swoje odbicie - brązowe, lśniące włosy, niebieskie oczy przypominające krystaliczną wodę oraz uśmiech. Nawet nie zdążyli zorientować się, kiedy kąciki ich ust wygięły się w delikatnym, lecz zadziwiająco szczerym uśmiechu.
Krople deszczu opadały na ich ciała, lecz tylko jedno z nich trzymało parasolkę w dłoni, ochraniającą przed nadchodzącym zderzeniem. Błyski żółtawego światła padały na twarze, a ulice powoli pogrążały się w aurze jesiennego snu.
Po chwili otrząsnęli się z niewinnego transu, z którego nie było drogi ucieczki, choć jeszcze wtedy tego nie wiedzieli. Bez słowa minęli się jak para nieznajomych osób, jednak tak naprawdę tamtej nocy odnaleźli połowę rozszczepionej duszy.
W noc, kiedy się poznali, nie byli świadomi, że za niedługo ta sama ciemność ich od siebie rozdzieli. I znów staną się dla siebie tajemniczymi osobami, niepamiętającymi swoich lustrzanych odbić.
Witam wszystkich w mojej nowej książce! The night we met jest perfekcyjną pozycją na tę jesienną, ponurą pogodę. Nie zabraknie zwrotów akcji, jak i pełnych tajemnic scen. Zapraszam bardzo serdecznie i życzę miłego czytania!
Zachęcam do komentowania! Chętnie poczytam Wasze opinie :D
CZYTASZ
THE NIGHT WE MET
Teen FictionRose Claire Quinn radzi sobie w życiu. Pomimo wielu przeszkód, biegnie przed siebie, nie patrząc wstecz. Do pewnego momentu... Jedna jesienna noc zmienia życie Rose w całkowity rollercoaster, ponieważ poznaje chłopaka. Czy tylko aby na pewno wszystk...