Jilat

1.4K 40 1
                                    

"Ohhh... ahhh... ahhh..."

Ibu merengek di meja makan. Nasi di pinggannya masih belum habis. Namun keenakkan makanannya tidak dapat menandingi keenakkan mulut kemaluannya dijilat oleh ku.

Terkangkang ibu di kerusi meja makan. Kain batiknya tersingkap ke pangkal peha. Peha lebarnya terbuka luas menyerahkan kemaluannya agar dijilat oleh ku.

"Dah.. dah... ibu nak makan.." kata ibu yang kepuasan.

Dengan taat aku keluar dari bawah meja makan dan mencedok nasi ke dalam pinggan. Pada hari itu, ibu menyuruh ku menjilat cipapnya sewaktu aku ingin makan tengahari. Aku tak tahu mengapa nafsu ibu menggila pada hari itu. Namun sebagai anak yang taat, aku patuh kepada segala permintaannya.

"Ibu... Afiq datang.." kata ku.

Ibu menoleh dan melihat adik ku yang berusia setahun itu terkangkang-kangkang berjalan dengan amat comel sekali menuju ke meja makan.

"Apa ajelah anak kau ni nak..." kata ibu dan terus sebelah tangannya mengambil adik ku yang berdiri memegang peha montok ibu.

"Afiq sayangg.. tu tengok tu siapa tu?... itu ayah... ayah Afiq..." kata ibu sambil jari dituding kepada ku.

Adik ku tersenyum ketawa dengan comel sekali. Wajahnya memang mirip ku. Berkulit cerah dan berambut lurus. Ciri-ciri yang sama seperti ayah ku. Tidak seperti ibu yang berambut ikal dan berkulit sawo matang.

Sebaik ibu menghabiskan nasinya, dia terus berdiri meninggalkan pinggannya di atas meja sambil menggendong Afiq menuju ke sinki. Selesai mencuci tangan, ibu membawa adik ku masuk ke biliknya. Pinggan ibu semestinya aku yang cuci.

Memang itulah lumrah hidup aku mengharungi zaman remaja. Taat kepada ibu bapa ku dan patuh atas apa juga arahan mereka. Malah ketaatan aku kepada ibu sangat luar biasa kerana dia adalah wanita yang paling aku puja di dunia ini. Kerana itulah ibu mempergunakan kuasa vetonya ke atas ku. Mempergunakan aku untuk menyelesaikan banyak tugasan di rumah dan aku tidak kisah melakukan segala yang diarahkan oleh ibu. Kerana aku gilakan dirinya.

Sejak ibu hamil hinggalah ibu melahirkan anak ku dan sehinggalah anak ku itu sudah pun berusia setahun, aku merasakan diri ku ibarat hamba seks ibu. Bila-bila masa yang dia mahukan, aku wajib menurut. Dari menjilat kakinya, hinggalah menjilat cipapnya aku lakukan dengan taat. Setakat meneguk air nafsunya hingga habis adalah perkara biasa dalam hidup ku.

Kadangkala, ibu sengaja masuk ke bilik ku dan datang kepada ku yang sedang berbaring di katil. Tanpa berkata apa-apa, ibu menyelak kain batiknya dan terus mengangkang di atas wajah ku. Seperti biasa, cipapnya ditujukan terus ke mulut ku. Sebagai anak yang taat, aku jilat cipap ibu meskipun ianya berbau masam dan hancing, serta masin dengan peluhnya kerana ibu baru lepas mengemas rumah.

Namun sejak pakcik Salim meninggal dunia dalam kemalangan, nafsu ibu seringkali tercuit sendiri dan akulah yang menjadi mangsa. Aku langsung tidak kisah melayan kehendak ibu kerana bagi ku ianya bagaikan satu anugerah kerana aku dapat menikmati kemaluannya, meskipun hanya menjilatnya hingga ibu klimaks. Malah keinginan ibu agar aku menjilat cipapnya semakin kerap hinggakan pernah aku lakukan 3 kali dalam sehari.

Sebagai imbalannya, aku bebas melancap dan memancutkan air mani ku ke tubuh ibu. Setakat melihat ibu kelihatan comot dengan air mani ku pada pakaiannya adalah perkara biasa sekiranya ayah tiada di rumah. Kebiasannya aku pancut pada bontot besar ibu yang berkain batik itu. Namun adakala aku pancut di tetek kecilnya dan pernah juga di wajahnya. Kebiasaannya jika selain dari bontot dan pehanya ternoda air mani ku, makian adalah sajian yang ku terima darinya.

Keinginan nafsu ku memang bersungguh ingin menyetubuhi ibu lagi seperti dulu. Merogolnya seperti yang ku lakukan dulu hingga ibu mengandung. Namun sikap garang ibu yang semakin melampau membuatkan aku takut ingin mencubanya lagi. Bukannya aku tidak pernah melakukannya, namun tamparan yang kuat hinggap ke pipi ku membuatkan aku tidak mengulanginya lagi.

RatuWhere stories live. Discover now