Gian

1.1K 34 1
                                    

"Alahhh... penalti pulak!" Suara ayah ku kedengaran di depan tv.

"Penalti tu apa ayah?" Tanya Afiq yang menonton tv bersamanya.

"Denda sebab dah jatuhkan lawan dalam petak" jawab ayah.

Sementara aku di dapur sedang berlutut di lantai, menyembamkan seluruh wajah ku ke punggung ibu dan bernafsu menghirup aroma punggungnya yang berkain batik itu. Sewaktu ibu sedang menggoreng keropok, aku bernafsu memuja bontot besarnya yang tonggek itu.

"Amin.. ambikkan pinggan" arah ibu.

Aku lantas berdiri mengambil pinggang dan aku hulurkan kepada ibu. Ibu pun menuang ke dalam pinggan keropok yang sudah ditapis minyaknya.

"Dah.. gi bawa ke depan sana.. lepas tu datang sini balik.." arah ibu.

Aku membawa keropok ke ruang tamu dan menghidangkan kepada ayah dan Afiq. Aku kembali ke dapur dan melihat ibu mengintai keadaan di ruang tamu.

Terpegun aku melihat tubuh gempal ibu yang berselindung di sebalik dinding dapur sudah tersingkap kain batiknya ke pinggang. Mendedahkan punggung besarnya yang berlemak dan berselulit itu melentik tidak berseluar dalam.

"Main bontot ibu cepat..." pinta ibu.

Segera aku lorotkan seluar pendek ku dan bagaikan spring batang ku terpacak menghala ke bontot besar ibu. Aku buka belahan bontot ibu dan melihat simpulan duburnya terkemut-kemut ketagihan batang ku.

Aku tekan batang ku masuk. Ibu mengeluh perlahan. Dengan geram ku paut kedua pinggulnya yang empuk berlemak itu. Terus ku henjut zakar ku menujah lubang duburnya tanpa henti.

"Uhhh... lagi.. laju lagi.. hentam kuat-kuat..." kata ibu.

Aku turut permintaan ibu. Laju dan keras batang zakar ku menjolok bontotnya. Padu dan dalam sekali ku liwat bontot ibu di dapur. Sembunyi-sembunyi dari pengetahuan ayah dan Afiq di ruang tamu.

Bergoncangan bontot gemuk ibu yang berlemak itu menonggek menadah batang ku. Membulat dengan seksi sekali menikmati zina luar tabie dengan anak sendiri.

Aku tahu, ibu memang tidak akan klimaks jika kami bersetubuh dalam keadaan yang sungguh membahayakan begitu. Bukannya sekali itu kami bersetubuh sebegitu. Ketagihan ibu diliwat membuatkan kami selalu melakukannya sewaktu ayah dan Afiq ada.

"Dah dah dah.." toleh ibu.

Aku terus menarik batang ku keluar dari bontotnya dan segera aku masuk ke dalam tandas lalu menutup pintunya perlahan-lahan.

"Awak dah kenapa?" Suara ayah kedengaran di ruang dapur.

Patutlah ibu menyuruh ku segera berhenti meliwatnya. Rupa-rupanya ibu nampak ayah bangun dari sofa dan ingin ke dapur.

"Saya nak berak ni.. si Amin pulak entah dia berak batu ke hape entah dalam jamban tu... Amin! Kau sembelit ke hape?" Tanya ibu sambil mengetuk pintu bilik tandas.

Aku pun buat-buat menarik flush dan terus ku buka pintu tandas. Kelihatan ibu tersengih kepada ku dan giliran dia pula masuk ke tandas. Aku lihat ayah mengambil sebotol sos cili dan menuang  ke dalam piring kecil. Lalu dia membawanya ke ruang tamu dan aku mengikutnya untuk menonton siaran langsung perlawanan bola sepak di TV.

Begitulah kehidupan antara aku dan ibu sewaktu cuti semester itu. Aku yang sentiasa bernafsu memuja ibu sentiasa berada dalam keadaan hadas besar. Kadangkala kerana ku pancutkan air mani ku, namun kebanyakannya kerana zakar ku yang selalu terbenam di dalam duburnya dan berakhir tanpa sempat ku menyemai benih dalam bontotnya.

Tidak kira siang atau malam, ibu mempergunakan ku demi melunaskan ketagihannya. Tidak kira ayah dan Afiq ada atau tidak di rumah, jika nafsu ibu bergelora inginkan seks luar tabie dengan ku, dia akan meminta aku melakukannya tanpa ragu-ragu.

RatuWhere stories live. Discover now