Pakcik Salim dan isterinya datang beraya ke rumah. Ibu dan ayah melayaninya. Berbual sambil menikmati kuih raya. Aku tahu, dalam keadaan begitu, pastinya line tidak clear untuk ibu bermesra dengan pakcik Salim. Melainkan aku pergi dari dapur dan memberikan mereka ruang itu untuk bersama walau sebentar.
Aku di belakang rumah duduk termenung di stor penyimpanan barang ayah. Namun dari situ aku dapat dengar apa yang berlaku di dapur. Terdengar bunyi peti sejuk dibuka. Aku yakin pastinya ibu ingin mengambil tapai ubi yang ayah beli untuk dihidangkan.
Terdengar pula suara pakcik Salim meminta ingin menggunakan bilik air. Namun aku tahu itu hanyalah tipu daya. Dia tidak ke bilik air pun. Sebaliknya dia mendapatkan ibu.
Aku tidak tahu apa yang mereka lakukan. Semestinya tidak mungkin hingga bersetubuh. Kerana ruang peti sejuk itulah satu-satunya bahagian di dapur yang terselindung dari ruang tamu kerana berada di hadapan bilik air. Jika sekadar pakcik Salim meraba ibu, ianya tidak mustahil.
Aku dengar, pakcik Salim bertanya kenapa bertompok baju kurung ibu pada bahagian bontotnya. Aku tersenyum apabila ibu mengatakan ayah punya kerja yang geram sangat kepadanya. Pakcik Salim berkata, lelaki mana tak geram tengok bontot besar ibu menonggek pakai baju kurung yang sendat dan licin sebegitu. Kemudian ibu ke ruang tamu dan pakcik Salim masuk ke bilik air.
Sebenarnya, bukanlah bekas air mani ayah yang menodai baju kurung ibu. Sebaliknya air mani aku. Aku yang mendengar ibu mengatakan kepada ayah bahawa pakcik Salim baru menelifon rumah akan datang beraya selepas sembahyang hari raya telah melakukan sesuatu kepada ibu.
Belum pun ayah tiba di rumah sebaik habis sembahyang hari raya, aku sudah tiba dulu di rumah. Aku tahu, ayah pasti akan lambat lagi kerana mendengar khutbah.
Bukan kerana pakcik Salim ingin datang yang membuatkan aku segera pulang ke rumah. Itu hanya motif saja. Yang menjadi objektif aku sebenarnya adalah ibu yang sejak sebelum aku pergi ke surau lagi sudah menaikkan syahwat aku.
Sejak aku bersarapan sebelum ke surau lagi aku sudah bernafsu kepada ibu. Tubuh montoknya yang sedikit gemuk itu menaikkan nafsu ku. Betapa seksi sekali tubuh berisi ibu berbaju kurung satin berwarna merah yang licin membalut tubuhnya. Tidak sendat pun baju kurungnya. Tetapi kerana ianya mengikut potongan tubuh, maka jelas sungguh menonggek bontot ibu dalam balutan baju kurungnya yang licin itu.
Aku tiba di rumah sewaktu ibu di dapur sedang menyusun kuih raya di dalam balang. Geram sungguh aku lihat bontotnya besar ibu yang tonggek itu dalam baju kurung licinnya. Hingga tanpa rasa malu aku selamba melancap di belakangnya hingga ibu tidak tahu bagaimana lagi hendak menghentikan perbuatan ku yang tidak bermoral itu.
Kelicinan baju kurung ibu membuatkan aku bertindak berani menggeselkan batang ku ke bontotnya. Membuatkan ibu serta merta marah dan bertindak menampar ku. Namun tiada apa yang dapat menghalang nafsu ku kepadanya. Perbuatan tidak bermoral ibu dengan tuan rumah lebih dahsyat dari apa yang aku lakukan kepadanya.
Melihatkan aku semakin ghairah kepadanya, ibu segera lari dari ku. Aku tahu dia ingin bersembunyi di biliknya. Namun keempukan bontot besar ibu yang licin dengan baju kurungnya itu membuatkan aku bernafsu ingin menikmatinya lagi.
Terus aku tangkap ibu dan peluk dia dari belakang sewaktu ibu tiba di ruang tamu. Aku tekan batang ku yang keras bernafsu itu pada bontotnya sambil aku luahkan betapa stimnya aku kepada dirinya. Ibu meronta meminta aku melepaskannya namun kudratnya tidak mampu menghalang gelora nafsu ku yang sudah mengunci pinggangnya dengan erat dalam pelukan ku.
Berhenjutlah kami dua beranak di ruang tamu. Ibu berhenjut tubuhnya ingin melepaskan diri dari pelukan ku. Sementara aku pula menghenjut batang ku yang keras menekan bontot ibu. Sambil tanpa henti mulut ku memuja keseksian dirinya, juga tanpa henti ku luahkan keberahian ku kepada bontotnya.
YOU ARE READING
Ratu
RomansaMengetahui kecurangan ibunya yang menjalinkan hubungan sulit dengan pemilik rumah yang keluarga mereka sewa, seorang anak yang taat kepada ibunya menjadikan ibunya sebagai seorang ratu yang dipuja dan paling disayangi.