Tawan

1.1K 34 3
                                    

Cuti semester pertama bagaikan musim bunga dalam hidup ku. Aku pergunakan seminggu itu untuk menikmati manisnya cinta. Aku tahu, ibu masih lagi seorang surirumah gemuk yang aku kenali dengan sikap garangnya dan suka memerintah ku melakukan apa saja. Sebagai anak, aku taat atas segala arahannya walaupun kadangkala aku diperlakukan seakan hamba. Dia bersedap-sedap menonton TV, aku pula menjemur pakaian di ampaian selepas tandas berkilat ku bersihkan.

Tetapi aku tidak kisah kerana setiap kali aku selesai melaksanakan setiap tugasan, lidah ku pasti akan menjilat betisnya dan naik ke peha lebarnya hingga ke liang senggamanya. Cuma sejak aku pulang bercuti, kekerapan aku menjilat cipap ibu semakin berkurangan berbanding menjilat lubang bontotnya.

Aku bertanya kepada ibu, adakah dia puas kerana tidak pernah sekali pun dia klimaks jika aku jilat lubang duburnya, berbanding jika cipapnya yang aku jilat.

"Memanglah.. bontot ni kalau nak puas kena jolok masuk.. tak macam cipap yang kau jilat je pun ibu dah boleh klimaks.." jawab ibu.

"Bagilah Amin masuk bontot bu..." pinta ku.

"Mengada-ngadalah kau.. dahlah.. ibu nak masak.. kang anak kau tu balik sekolah nanti dia nak makan..." Kata ibu dan terus turun dari sofa dan terus ke dapur.

Terpesona aku melihat tubuh gempalnya yang hanya berbaju t-shirt dan berkain batik itu. Indah sungguh punggung ibu yang besar itu melenggok di dalam kain batiknya. Memantul lemak-lemaknya yang bergegar bagaikan agar-agar. Seakan melambai nafsu ku agar kekal berahi kepadanya.

Geram melihat keadaan itu, aku turuti ibu ke dapur. Berdiri di sebelahnya yang sedang mencuci beras di sinki. Geram sungguh melihat perut buncitnya yang berlemak itu. Sungguh indah sekali tubuh gempalnya walau pun tetek ibu tidak sebesar mana. Hanya putingnya yang dapat ku lihat menonjol di dadanya yang berbaju t-shirt itu.

Punggung ibu sungguh memberahikan ku. Besar berlemak dan menonggek dalam kain batik lusuhnya. Malah melenggok mempamerkan keseksiannya sewaktu berdiri mencuci beras di sinki. Dengan bajunya yang sepanjang masa tersingkap di pinggang, ibu seakan sengaja menerbitkan keberahian ku kepada tubuh gemuknya.

Aku letakkan tangan ku di atas punggung ibu. Keempukan bontotnya yang besar berlemak itu semakin menaikkan nafsu ku. Ibu melentikkan punggungnya hingga menonggek bontot besarnya yang seksi itu. Ku usap seluruh punggungnya sambil aku yang berdiri di sebelahnya bernafsu menyaksikan lentikan bontot tonggeknya sambil merocoh batang ku yang keras bernafsu.

Ibu tersenyum membiarkan. Dia seakan bangga bontotnya menjadi pujaan nafsu anaknya sendiri. Dari sinki, ibu beralih menenggekkan periuk nasi ke dalam pemasaknya, lalu ditekan suisnya hingga menyala. Kemudian ibu membuka peti sejuk dan terus menonggeng mengambil sayur-sayuran di bahagian penyimpanan bahagian bawah.

Berdegup aku menelan air liur melihat keseksian bontot ibu menonggeng di depan ku. Selambak bontot besarnya membulat di depan mata kubseakan ingin terkoyakkan kain batiknya yang sendat menampung bontot ibu yang besar itu. Nampaknya ibu memang sengaja buat aku stim. Sengaja bontotnya dilentik-lentikkan hingga aku menjadi terlalu geram kepadanya.

Selesai memilih sayuran, ibu menutup peti sejuk dan kembali ke sinki. Dia tersenyum menjeling batang ku yang keras terpacak. Lalu ibu pegang batang ku sebentar dan terus dia tunduk mengucup kepala takuk ku. Sempat ibu menghisap kepala zakar ku yang kembang berkilat itu sebentar dan kembali ke sinki mencuci sayuran yang ingin dimasak olehnya.

Geram melihat bontot gemuk ibu yang menggoda itu, terus aku berlutut di lantai dan ku kucup seluruh bontot ibu yang berkain batik itu. Menonggek bontot besarnya seakan bangga bontotnya disembah oleh ku.

Bau masam kain batiknya dengan bau peluh bontotnya sungguh merangsang nafsu ku. Terus aku selak kain batik ibu dan kembali menyaksikan bontot besarnya yang gemuk berselulit itu terhidang di depan mata. Tanpa membuang masa, aku buka belahan bontotnya dan aku jilat lubang duburnya.

RatuWhere stories live. Discover now