Setia

1.1K 34 0
                                    

"Kita ni dah macam suami isterikan bu... pergi pasar sama-sama..." kata ku sambil merocoh batang ku.

Ibu cuma tersenyum sinis sambil melihat matanya liar melihat keadaan di luar kereta. Tangannya mengusap peha lebarnya yang montok dalam balutan kain baju kurung merahnya yang licin.

"Stimlah tengok ibu..." kata ku sambil melihat kesan air mani kering yang berbekas pada baju kurung di perutnya.

"Kita ni nak balik ke tak nak? Jomlah balik. Ibu nak masak lagi untuk makan tengahari nanti..." kata ibu.

"Hisap bu... please..." pinta ku.

"Hishhh dia ni kan... tadi kat pasar tu aku dah lancapkan.. nak lagi ke? Kuat betul nafsu... dengan mak sendiri pun tak tahan..." kata ibu dan terus tunduk menghisap batang ku.

"Ohh ibuuu.... sedapnya buuu..." rengek ku.

Semakin galak ibu menghisap batang ku. Dalam sekali mulutnya mengolom hingga habis ke pangkal seluruh batang ku disedut olehnya. Aku kesedapan menikmati batang ku disetubuhi mulutnya di dalam kereta ku di parkir pasar awam.

"Ohhh... ibuu.. seksinya body ibuuu... ohh..." merengek ku kesedapan sambil bernafsu mengusap belakang tubuhnya yang licin dalam baju kurung kegemaran ku.

Ibu berhenti menghisap batang ku. Dia melihat ke sekeliling kawasan parkir.

"Dahlah.. jom balik.. dah nak pukul 10 ni... nanti lambat pulak nak masak" kata ibu.

Aku pun start kereta dan terus memandu pulang. Ibu pula asyik tersengih sambil menjeling sinis batang ku yang sengaja ku biarkan terdedah di sepanjang perjalanan.

"Bila Amin nak belikan ibu baju kurung baru? Asyik pakai baju kurung ni je..." kata ibu.

"Tu lah.. diam tak diam dah 13 tahun baju kurung tu... anak kita pun dah tingkatan 1 kan bu..." balas ku.

"Tak jemu ke? Asyik suka ibu pakai baju kurung ni je?" Tanya ibu.

"Ibu pun tak jemu ke? Asyik pakai baju kurung tu buat Amin stim..." jawab ku pula.

Ibu tersenyum sambil memandang pemandangan di luar kereta. Aku tahu, dia seakan terperangkap dengan jawapan ku.

"Itu maknanya... Amin setia cintakan ibu... ibu pakai apa pun Amin tetap stim kat ibu... baju kurung ni pulak, memang Amin stim bila tengok ibu pakai.. Amin akan cintakan ibu sampai bila-bila..." kata ku sambil memegang tangannya.

Tanpa memandang ku, ibu membalas dengan memegang tangan ku kembali. Erat juga genggaman tangannya. Aku tahu, ibu sebenarnya kegersangan. Sejak aku tiba di rumah pada malam semalamnya, aku perasan ibu sentiasa mencari peluang bersentuhan dengan ku. Pada pagi itu pula, selepas Afiq pergi sekolah, ibu mengajak ku ke pasar dan amat menggembirakan ku apabila dia memakai baju kurung satin merah itu. Hingga aku terlalu stim kepadanya dan memintanya melancapkan ku sewaktu kami berada di pasar. Walau pun pada mulanya ibu jual mahal dengan menolak kemahuan ku, namun setelah aku bersetuju untuk membayar lauk pauk basah dan juga sayur-sayuran yang ingin dibeli olehnya, ibu pun bersetuju dan akhirnya air mani ku menodai perutnya yang licin dalam balutan baju kurung merahnya.

Sebaik tiba di rumah, ibu yang sudah pun melepaskan tudungnya berada di dapur menyimpan segala yang telah kami beli di pasar. Aku pula yang memang sengaja mengambil cuti bekerja pada hari itu membantunya di dapur.

Aku sedar, ibu menggoda ku. Baju kurungnya sengaja diselak tinggi. Mendedahkan punggung besarnya yang licin membulat sewaktu dia berlutut memasukkan sayur-sayuran ke peti sejuk. Hingga jelas sekali garisan seluar dalamnya kelihatan pada bontotnya.

Sewaktu ibu menyimpan bawang, ikan bilis dan beberapa lagi barang makanan mentah yang kering ke dalam almari, ibu masih membiarkan baju kurungnya tersingkap di pinggang. Malah bontotnya yang besar dan licin dengan kain satinnya itu sengaja dilentik-lentikkan di depan ku. Membuatkan aku bernafsu menatap dirinya.

RatuWhere stories live. Discover now