1

329 7 1
                                    

Aku berkenalan dengan seorang lelaki, yang boleh kusebutkan sebagai Hakimi. Aku pada awalnya tidak berminat untuk berkasih dan bercinta dengannya. Namun dia mengajakku untuk berjumpa buat kali pertama. Aku bersetuju dan ingin berjumpa sebagai kawan sahaja.

Hari itu, aku dan dia berjalan-jalan di kawasan perkampungan bersama-sama dan setelah selesai berjalan, kami duduk di dalam kereta. Dia memarkirkan keretanya di suatu kawasan lapang. Aku memasuki ke dalam kereta dan tidak mahu duduk diluar kerana hari yang panas dan penuh dengan nyamuk. Dia duduk bersama-sama denganku di dalam kereta itu.

Awalnya dia hanya minta ciuman dariku. Lalu aku hanya menciumi pipi dan bibirnya sekilas. Dia merenung ke dalam mataku, lalu aku menciuminya sekali lagi, kali ini lebih lama dan mendalam. Dia sudah mula memegang dada besarku. Aku sudah mendesah tidak keruan.

"Ahhh.. janganlah.. malu.." kataku kepadanya.

"Janganlah malu.. kita berdua je dekat sini." katanya kepadaku.

Dia menyelak kain yang kupakai dan dia mengosok lurahku. Aku mendesah kesedapan dan hanya membiarkan dia melakukannya.

"Ahh ahh jangan laa.. Geli.." ujarku, namun ianya hanyalah sia-sia kerana dia semakin menggosokku dengan laju dan tanpa belas kasihan.

Dia mengangkangkan aku dan mula menjilat cipap tembamku yang sudah berair. Dia menjilat dengan laju dan tidak menghiraukan rayuanku padanya. Aku memegang kepalanya dengan kuat kerana aku tidak tahan lagi.

Setelah itu dia memelukku, dan dia mula memasukkan batangnya ke dalam cipapku. Aku merengek kesakitan.

"Sakit.. taknak.." namun dia tidak sedikitpun menghiraukan rayuanku. Dia kemudiannya mula menghenjut batangnya ke dalam cipapku dengan laju. Aku tidak dapat menahan ghairah itu dan mula mendesah dengan tidak keruan lagi.

"Ah ah ah ah slow-slow. Ahh please.." Dia kembali menghenjutku dengan laju dan tidak menghiraukan rengekan dan pujukanku sama sekali.

"Tonggeng." Dia kemudiannya mencabut batangnya dan meminta aku untuk tonggeng. Aku agak takut kerana aku tidak pernah melakukan gaya Doggy itu. Entah apa rasanya.

Dia memasukkan batangnya ke dalam cipapku dan mengenjutnya dengan laju. Aku mendesah kesakitan kerana aku tidak pernah merasakan gaya itu. Dia mengenjutku sambil memegang rambutku yang panjang. Tidak lama kemudian, dia mencabut batangnya dan dia memasukkan batangnya itu ke dalam lubang bontotku.

Aku sedikit terkejut atas perbuatan itu namun aku tidak mampu aku menolaknya lagi. Ianya berasa sangat sakit dan lebih sakit daripada Doggy. Aku merengek minta dikeluarkan.

"Taknak.. keluarkan.. please.. sakitt.." namun apakan daya, dia tidak menghiraukan itu. Dia tetap mengenjut bontotku dengan ghairah dan kuat. Aku tidak mampu lagi untuk merayu. Aku memegang kerusi itu dengan kuat kerana hentakannya juga begitu kuat dari belakang. Pedih yang kurasakan tidak terkata.

Setelah itu, dia menghantarku pulang ke rumah.

RoVeWhere stories live. Discover now