Hakimi datang ke kampungku, tujuannya adalah untuk bertemu denganku setelah sekian lama kami tidak bertemu memandangkan aku sudah tidak lagi berada di tempat belajarku.
Ketika itu, kami pergi berjalan-jalan dan melepaskan rindu yang sudah berbulan-bulan tidak dipenuhi. Sepanjang aku duduk di dalam kereta, cipapku terasa berdenyut-denyut dengan kuat. Namun aku cuba menahan rasa denyutan itu.
Hakimi memegang pehaku dengan lembut dan mula menyingkap kainku. Aku hanya membiarkannya melakukan demikian kerana aku juga sudah tidak tertahan lagi. Dia meramas dadaku dari luaran baju sambil tangannya sebelah lagi memandu kenderaannya.
Kami sampai di Hotel yang ingin ditiduri malam ini. Kami membuat pembayaran dan terus naik ke bilik kami. Setelah sampai di bilik tidur kami itu, Hakimi terus menolak aku di atas katil bersaiz king yang empuk itu. Tudungku masih lagi terletak dikepala, begitu juga dengan bajuku. Hakimi menghampiriku sambil membuka bajunya.
Dia kemudiannya menindihku. Dia menyingkap bajuku hingga menampakkan kedua buah dadaku. Dia menghisap putingku yang sudah menegang sejak dari dalam kereta tadi. Dia meramas dadaku lembut dan menghisapnya. Aku hanya mampu mendesah kesedapan ketika diperlakukan sebegitu.
Hakimi meletakkan kakinya di celah kangkangku. Kadang kala dia menggerakkan kakinya dan ianya membuatkan aku merasa terangsang. Aku tidak dapat menahan diri. Dia meraba seluruh badanku dan mula bermain di bahagian cipapku yang sudah basah. Dia memainkan jarinya.
"Ahh.. dah lama takdapat.. slow ii tau bb.."
"Okay sayang.." Hakimi bermain jarinya dan sebelah lagi bermain dengan batangnya yang sudah tegak berdiri.
"Burung nak masuk sarang ni.." ucap Hakimi lagi.
Dia menekan masuk batangnya ke dalam cipapku. Aku memegang cadar dengan kuat kerana menerima tujahan daripada kekasihku itu.
"Ketatnya sayang.. makan jamu ke.." soal Hakimi.
Aku menganggukkan kepala. Hakimi melajukan hayunannya. Aku tidak dapat menahan diri. Henjutan kekasihku kali ini benar-benar berbeza. Mungkin kerana aku yang telah memakan jamu pengetat.
Setelah 30 minit mendayung, Hakimi memancutkan air maninya ke dalam rahimku. Lalu dia terbaring kelelahan disebelahku.
YOU ARE READING
RoVe
RomanceRough And Love . . . . . Pertemuan yang tidak disangka-sangka itu rupanya membawa maksud cinta yang lebih romantis dan sukar dilupakan. Pelbagai kenangan manis mahupun pahit, atau juga kenangan berahi yang timbul dalam diri pasangan itu. Kadangkala...