7 (classmate)

89 2 0
                                    

*flashback story ketika di tempat belajar*

Aku merupakan seorang gadis yang chubby, dadaku selalu menjadi santapan lelaki terutama sekali rakan sekelasku. Rakan sekelasku itu selalu membuat lawak-lawak lucahnya di hadapanku. Kadang kala dia akan memerhatikan aku di dalam kelas.

Pada awalnya aku tidak sedar akan hal itu, namun apabila rakan-rakanku mula menegur tentang hal itu, baru aku perasan bahawa lelaki itu selalu memandang buah dadaku.

Aku memang gemar memakai seksi di kelas, kerana bagiku ianya biasa saja, niatku bukan ingin menggoda sesiapa, kerana rakan kelasku juga tidaklah terlalu ramai. Buah dadaku yang besar kadang kala tidak dapat memuatkan baju dalamku yang bersaiz 44D.

Setelah ditegur rakan-rakanku, barulah aku sedar akan apa yang dilakukan oleh lelaki itu. Suatu hari, aku duduk di kerusi dan menunggu rakan-rakanku selesai untuk menyiapkan kerja mereka. Aku menunggu di koridor. Tidak lama selepas itu, rakan sekelasku itu menghampiriku dan duduk di kerusi sebelahku.

Aku hanya membiarkan. Dia mengajakku berbual dan aku perasan matanya memandang ke dada bulatku yang terdedah kerana tidak ditutupi oleh tudung oleh kerana tudungku singkat. Matanya merenung dadaku sambil berbual denganku. Aku ketika itu hanya berfikir positif dan tidak fikir yang pelik-pelik.

Lama kelamaan, lelaki itu sering melihat ke arah dadaku ketika terserempak denganku. Dia juga sering menggangguku ketika di dalam kelas. Rakan-rakanku juga perasan akan hal itu.

Ketika itu, aku ditugaskan untuk berada di dalam satu kumpulan dengannya. Dan di hari perbentangan kami, dia duduk sekali denganku, dia duduk begitu rapat denganku. Ketika itu aku berasa tidak selesa kerana buah dadaku hampir terkeluar dari sarungnya yang ketat itu. Aku tidak tahu bagaimana untuk menutupinya.

Aku segera bangun dan bergerak ke tandas. Tidak aku sedari bahawa lelaki itu mengekori aku ke tandas. Aku membuka kancing bajuku dan membetulkan baju dalamku yang sudah hampir terbuka itu.

Aku memusingkan badanku ke belakang, alangkah terkejutnya aku melihat lelaki itu di belakang aku sambil merenung aku.

"Hei ! Kau buat apa dekat sini? ni tandas perempuan!" soalku dengan nada marah. Pasti dia melihat perbuatanku tadi.

Rakan kelasku itu tidak menjawab, malahan dia merenungku dengan lebih lama tanpa berkelip mata. Aku ingin membuka pintu dan meninggalkannya sendirian di dalam tandas. Dengan segera lelaki itu menarik tanganku dan merapatkan badan aku ke dinding.

"Lepaskan aku! Kau nak apa ni? Aku jerit ya!" ugutku. Lelaki itu dengan segera menutup mulutku dengan tangannya. Tangannya sebelah lagi memegang kedua belah tanganku yang sudah diletakkan di atas kepalaku.

Aku menutup mataku. Kemeja yang aku pakai kelihatan semakin menonjolkan buah dadaku. Aku menangis.

"Diam! Ikut apa yang aku suruh. Kalau tak.. Aku sebar aib kau." ugut lelaki itu.

Aku hanya menganggukkan kepala.

"Aib apa??!" soalku. Lelaki itu menunjukkan kepadaku gambar aku membetulkan pakaian dalamku sebentar tadi.

Aku hanya menangis dan redha dengan apa yang berlaku. Dia memegang kedua tanganku dan tangan sebelahnya membuka kancing baju kemejaku satu persatu. Setelah itu, terserlahlah buah dadaku yang besar itu dan masih ditutupi bra. Dia meramas lembut buah dadaku. Dia menarik sedikit braku kebawah dan mula menghisap buah dadaku.

"Ahh.. emm jangan macamni.. ahh malu.." rengekku. Dia terus melakukan hal itu tanpa mengendahkan aku. Dia menyonyot putingku seperti bayi yang sedang haus. Aku hanya mendesah kesedapan menerima hisapan itu.

"Emm.. sudah.. nanti orang datang.. sudahla.. lepaskan aku. Ahh ahh" rengekku lagi.

"Aku dah takpeduli lagi. Yang penting aku dapat puaskan batang aku harini. Badan kau ni dah lama aku nak. Kau je yang takperasan. Tetek besar ni dah lama aku aim" katanya.

"Duduk diam diam. Aku nak buka seluar kau ni. Kau bergerak, aku sebar gambar ni." ugutnya lagi.

Aku hanya menuruti, dia membuka seluarku dan seluar dalamku. Dia kembali bangun dan mencium bibirku. Tangannya bermain di area cipapku yang sudah mulai basah. Biji kelentitku digentel kasar dan laju.

"Emmm emmm ahh ahh ahh.. jangan.. geli.." desahku.

Dia memainkan jarinya dengan laju hingga aku mencapai klimaks.

"ahhhhh.. sedapnya.." rengekku sambil memancutkan air nikmatku.

Ketika itu, dia membuka zip seluarnya dan mengeluarkan batangnya yang sudah mengeras. Dia tidak menyuruhku menghisapnya kerana mungkin takut rakan kelas mencari kami. Dan takut jika ada orang datang. Dia segera memasukkan batangnya ke dalam cipapku yang sudah basah dan berlecak.

"Emmm sakit.." rengekku.

"Diam! Tahan sikit." marahnya.

Dia memasukkan semua batangnya ke dalam cipapku. Walaupun aku memang dari awal sudah tiada dara, namun ianya terasa sakit bagiku kerana aku sudah lama tidak dijolok.

Dia menjolokku dengan laju. Aku mendesah tidak keruan. Dia meminta aku untuk memerlahankan suaraku takut didengari orang. Ini kerana tandas dengan kelas kami tidaklah terlalu jauh.

Bunyi hentakan peha kami dan bunyi cipapku yang kuat bergema di dalam tandas itu. Dia mencabut batangnya dan memancutkan maninya di dalam mulutku. Dia meminta aku untuk menelannya.

Setelah itu, dia bangun dan memasang semula zipnya. Dia meminta aku untuk membersihkan cipapku dan berpakaian. Dia meninggalkan aku sendirian di dalam tandas. Aku segera membersihkan diriku dan segera bergerak ke kelas kembali.

RoVeWhere stories live. Discover now