4

147 3 0
                                    

Ketika itu dia sudah berjanji mahu menjemput aku. Aku menaiki kenderaan miliknya setelah aku melihat dia sudah menungguku di suatu tempat. Aku memasuki kereta dan melihatnya.

Dalam perjalanan mahu pulang, aku menjadi tidak tahan lagi. Aku memegang pehanya.

"Nak manja-manja boleh.." rengekku.

"Boleh.. kalau ada masa lagi.." katanya.

Aku terus merayu-rayu supaya kami dapat meneruskan aktiviti itu bersama. Aku memegang batangnya yang sudah keras dan dia memegang buah dadaku sambil memandu keretanya. Dia memasukkan tangannya ke dalam bajuku. Dia bermain-main dengan putingku.
Aku hanya menggigit bibir menahan nikmat.

"Nak tu.." rayuku.

Dia menghentikan keretanya di tepi jalan yang gelap dan tidak bercahaya, maklumlah pukul 3 pagi, sudah tentulah tiada orang dijalan. Dia membuka seluarnya dan membaringkan seat aku. Dia meminta aku untuk baring. Dia mengangkangkanku, dia memasuki batangnya yang sudah mengeras ke dalam cipapku yang sudah sememangnya basah.

"Emmm sakit.. slow-slow la.." rengekku. Dia sedikitpun tidak mengendahkan rengekkanku dan teruskan mengenjut cipapku dengan laju. Dadaku diramas dengan kuat dan penuh ghairah.

Aku memintanya untuk menjolok aku daripada belakang iaitu gaya Doggy. Aku menonggengkan badanku dan dia memasukkan batangnya ke dalam cipapku yang masih basah.

"Emmm sedapnya b.. laju lagi.. em ahhh ahh ahh" desahku padanya. Dia terus menjolok dengan laju dan mula memancutkan air maninya ke dalam cipapku.

Ketika itu aku tidak dapat menahan lagi, aku belum puas. Tapi aku faham dia tidak punya waktu yang banyak. Aku terus masuk ke dalam homestaynya dan berehat.

Pagi itu aku bergerak pulang ke asramaku, dia menghantarku ke asrama namun dia ditemani oleh rakannya jadi kami tidak boleh melakukan itu.

Selang beberapa hari, aku sudah menamatkan pengajianku. Dia membantu aku untuk mengemas barang-barangku untuk dibawa pulang ke rumahku yang jauh. Oleh kerana keluargaku datang lambat, aku memutuskan untuk tidur di homestay dengannya.

Setelah dia menjemput aku ke sana, tiada orang dirumah ketika itu. Hanya ada aku, dan dua orang ahli keluarganya sahaja. Tidak lama selepas itu, dua orang ahli keluarganya pulang ke rumah mereka dan meninggalkan aku dan dia berdua di sana. Orang lain juga tiada kerana ada hal lain.

Dia mendekatiku yang sedang duduk disebelahnya dan meramas kedua buah dadaku. Aku cuba untuk tidak melayaninya kerana waktu itu aku sedang merajuk dengannya. Dia memicitnya dengan kuat dan membuatkan aku terangsang. Aku pun berseloroh dengannya.

"Hisap kang.." gurauku.

"Mehlah hisap.." balasnya.

Dia meminta aku untuk menghisap batangnya. Aku awalnya tidak mahu kerana takut ada orang yang tiba-tiba datang dari belukar. Dia menarikku dan menolak kepalaku kepada batangnya. Aku menghisap batangnya dengan ghairah dan terasa sedikit cecair yang keluar dari batangnya.

Setelah itu aku memintanya untuk bangun dan dia menghalakan batangnya ke mulutku. Dia memegang kepala aku dan menolak kepalaku ke depan dan ke belakang. Aku tidak dapat menampung batangnya yang panjang itu.

Setelah itu aku berhenti, aku mahu lebih lagi.

"Nak yang tu.." bisikku padanya.

"Okay pergi dapur." katanya.

Kami pergi ke dapur dan dia menonggengkan aku di kabinet dapur itu. Dia membuka seluarku dan mula meraba-raba cipapku yang sudah banjir dari tadi. Dia bermain dengan biji kelentitku dengan laju dan membuatkan aku tidak boleh bertahan lagi.

"Ohhh ohhh geli laa.. Jangan.." aku memegang tangannya supaya dia berhenti dari menggosok bijiku. Namun sia-sia saja. Tangannya tidak bergerak walau sedikitpun.

Tidak lama kemudian, dia memasukkan batangnya ke dalam cipapku. Dia menghenjutku dengan lama dan sangat ganas. Aku mendesah bagaikan orang gila ketika menerima tusukan demi tusukan darinya. Ketika itu dia mengeluarkan batangnya dan dia mengambil air cipapku dan mengeselkan batangnya di lubang bontotku.

Tidak lama selepas itu, dia memasukkan batangnya ke dalam lubang bontotku. Aku merasa sakit namun aku menahan rasa sakit itu kerana mahu menerima tusukan darinya lagi. Dia menusuk bontotku agak lama dan dia melepaskan air maninya di dalam lubang bontotku.

RoVeWhere stories live. Discover now