Selepas kejadian ber'main' di dapur itu, aku terus memasuki bilikku dan membersihkan diri. Aku juga turut mandi wajib agar suci. Dia terus melakukan kerjanya yang masih tertangguh. Setelah selesai mandi, aku memutuskan untuk tidur. Aku tidak mengunci pintu rumah itu kerana khawatir dia mahu masuk.
(ps : homestay tu tempat tetamu dengan owner berbeza, masih di dalam bangunan yang sama tapi masih ada penghalang. owner tidur dekat bawah, tetamu tidur di ruangan atas.)
Aku tidak mengunci di pintu utama, aku hanya membiarkannya. Dalam waktu beberapa minit, dia masuk ke bilikku dan melihat aku yang sudah mahu tidur dengan berpakaian pyjamas putih dan rambut yang sudah diurai.
Dia menutup pintu dan mendekatiku. Aku hanya membiarkan. Aku tahu masih belum ada orang yang pulang ketika itu. Dia menghampiriku yang sedang berbaring di atas katil. Dia menciumi dahiku dan pipiku.
Tidak lama kemudian, dia memegang kedua belah tanganku. Dia membawa tanganku ke atas. Aku tidak mampu melawan kudratnya walaupun aku telah cuba untuk melepaskan diri. Tangannya sebelah memegang pada kedua tanganku dan sebelah tangannya memegang dadaku yang sudah tiada bra. Dia meramasnya dengan kuat dan putingku sudah mula menegang.
Aku tidak mampu meronta lagi. Dia mencium bibirku dengan ganas dan meramas dadaku dengan kuat. Aku hanya membiarkan. Tidak lama selepas itu, dia mengeluarkan batangnya dari dalam seluar. Batangnya yang sudah keras dari tadi. Dia menghunus batangnya ke dalam mulutku dan menyorong tariknya dengan laju dan ganas.
Aku menghisap batangnya dengan ganas. Dia kemudian memancutkan air maninya di dalam mulutku. Tidak lama selepas itu, dia membuka seluarku dan terserlahlah cipapku kerana aku tidak memakai seluar dalam. Dia memasukkan jarinya ke dalam cipapku dan menjoloknya dengan laju.
"Ah ah ah ah bb slow laa.. orang dengar nanti.." rayuku.
"Shuuu tak ada orang lagi ni.." bisiknya.
Dia menjolok dengan laju dan akhirnya aku memancutkan air nikmatku. Dia kemudiannya menghunus batang panjangnya ke cipapku. Dia menjolokku dengan ganas dan dia memegang leherku. Buah dadaku juga diramas dengan ganas dan dia menggigit dadaku dan meninggalkan kesan merah disana.
"Ahh ahh ahh bb cepatlah.. nanti orang dah balik.. ahh sedapnya bb.." rengekku.
Dia melajukan henjutannya dan dia memancutkan air maninya ke dalam cipapku. Setelah itu, dia membersihkan dirinya dan dia turun semula ke biliknya yang berada di bawah.
YOU ARE READING
RoVe
RomanceRough And Love . . . . . Pertemuan yang tidak disangka-sangka itu rupanya membawa maksud cinta yang lebih romantis dan sukar dilupakan. Pelbagai kenangan manis mahupun pahit, atau juga kenangan berahi yang timbul dalam diri pasangan itu. Kadangkala...