3

235 7 3
                                    

Setelah itu, kali jumpa buat kali ketiga dan waktu itu aku tidur di homestay miliknya, tapi bukan aku sahaja, ada dia dan keluarganya juga. Aku dan dia pergi makan malam bersama keluarganya dan pergi berjalan-jalan.

Waktu itu aku mengantuk dan aku memutuskan untuk tidur sementara dia sedang memandu di sebelah. Aku rasakan tangannya sedang meraba-raba pehaku yang masih dibaluti dengan kain. Aku tidur tanpa menghiraukan. Tangannya semakin liar dan semakin naik ke atas dan mendarat pada cipapku.

"Mm.. mengantuk ke sayang?" soalnya.

Aku mengantuk dan masih mamai. Aku hanya menganggukkan kepala dan aku beritahunya aku mahu ke tandas. Dia membawa aku ke masjid berdekatan untuk aku membuang air kecil.

Setelah selesai membuang air, aku membuka seluar dalamku kerana aku tahu dia akan meraba aku lagi. Aku menyimpan seluar dalamku di dalam beg. Di dalam perjalanan, tangannya sudah meliar ke cipapku. Aku hanya membiarkan.

Dia berhenti di pinggir jalan di kawasan yang agak gelap dan dia mula meraba dadaku. Aku tidak senang duduk jika diraba di bahagian dada itu. Dia meraba dengan penuh ghairah dan mulutnya diletakkan di leherku. Aku mendesah.

"Ah emmm gelii.." dia hanya membiarkan ku. Bra aku diselak hingga ke atas dan dia bermain dengan putingku.

Aku mengigit bibirku kerana kesedapan. Dia mencium bibirku dengan ghairah dan membuatkan aku tak tahan lagi untuk dihenjut. Dia membaringkan seat keretanya dan dia naik ke atas badanku. Dia bersedia untuk memasukkan batangnya ke dalam cipapku. Aku menggigit jariku supaya desahanku tidak kuat namun hentakkannya membuatkan aku tidak dapat bertahan.

Dia mengenjut cipapku dengan ghairah dan lembut. Dia mencium bibirku dan tangannya meramas buah dadaku sambil menghenjut aku dengan laju. Aku mendesah kesedapan tapi masih mengontrol suara kerana takut kedengaran.

"Nak main doggy.." aku merayu padanya.

Dia meminta aku untuk tonggeng dan dia mahu memasukkan batangnya dari belakang. Dia memasukkan batangnya dan aku tidak dapat bertahan lagi. Aku mendesah dengan kuat.

"ah ah ah ah sedap bb ah ah ah laju lagi.." desahku.

"lagi bb laju lagi.." aku mendesah seperti tidak waras lagi. Hentakkan dari batang besar dan panjangnya membuatkan aku ketagih.

Setelah itu, dia memancutkan maninya di bontotku. Aku kelelahan dan terbaring kepenatan di dalam kereta. Setelah itu kami pun pulang ke homestay dan bermalam disana 3 hari 2 malam.

Sepanjang aku tidur di sana, aku tidak bermain dengannya walaupun kami serumah. Bukan tak mahu, tapi sebab ada orang lain di rumah. Hari terakhir aku di sana, aku memujuknya aku mahu dihenjut lagi. Aku memakai abaya dan ketika itu kami berada di bawah rumah.

"nak tu.. taktahan.." rayuku.

Di bawah rumah itu memang jarang sekali ada orang, hanya kami yang duduk di bawah rumah itu. Orang lain semua berada di atas rumah. Kami berdua duduk di bawah rumah berduaan.

Aku melihat dia sedang memegang batangnya dari luar seluarnya. Aku dapat melihat benjolan besar pada seluarnya. Aku malu tetapi aku tetap melihat. Dia memanggil aku untuk menghisapnya tetapi aku tak mahu takut ada orang atau apa.

Dia bangun dan menghalakan batangnya yang masih berbalut seluar di pipiku. Aku tidak melakukan apa apa kerana takut ada orang disekitar. Takut orang di dalam rumah mendengar apa yang dilakukan oleh kami.

Dia berdiri di belakangku dan meramas dadaku. Dia membuka zip bajuku dan menyeluk masuk tangannya ke dalam. Aku hanya mampu mengigit bibir. Dia menarik kerusi dan duduk disebelah ku. Dia menyeluk kain abaya ku dan terus menggosok cipapku yang sudah berair.

Aku memegang tangannya dan meminta dia untuk menghentikan perbuatan itu, namun dia tidak mengendahkannya sama sekali. Tidak lama itu dia menghentikan perbuatannya kerana risau ada orang lain datang ke bawah rumah.

Aku tidak tahan lagi. Aku mengajaknya keluar untuk melakukan aktiviti itu tetapi malangnya dia tidak boleh keluar kerana keretanya masih dipakai. Dia mengajak aku turun ke jeti, dia mahu menjolok aku disana. Aku tidak mahu kerana risau orang melihat kegiatan kami.

Dia menarik aku semula ke bawah rumah dan dia menyelak kainku. Aku hanya mampu memegang motor. Aku menungging sedikit dan dia terus memasukkan batangnya ke dalam lubang ku. Aku menahan kesakitan dengan menggigit bibir.

Aku melihat ke arahnya dan dia semakin melajukan henjutannya. Dia berasa geram melihatku yang terpaksa menahan suara dan menahan sakit. Dia melakukannya dengan laju dan akhirnya dia memancutkan maninya ke dalam
cipapku.

RoVeWhere stories live. Discover now