Тінь у Ночі

4 0 0
                                    

Розділ 1: Тінь у Ночі

Коли серпневий дощ упав на місто Київ, його вулиці покрилися мерехтливими брижами, а в повітрі з’явився незвичний запах — комбінація мокрої землі і чогось, що нагадувало стару магію. Лунаючи в темряві, Вікторія стояла під старим ліхтарем, її одяг був змоклим, а очі пильно вдивлялися в напівтемряву.

  Вікторія була детективом у відділі надзвичайних розслідувань, що займався випадками, пов’язаними з магічними злочинами. Сьогоднішнє розслідування обіцяло бути не простим. На краю міста знайшли тіло жінки, і, за повідомленнями, її вбивство мало щось спільне з останнім таємничим зникненням людей.

“Знову ці тіні,” — подумала Вікторія, згадуючи, як кілька місяців тому та сама загадка вже привела її до старого магічного артефакту, який, як з'ясувалося, був вкрадений. Але цього разу ситуація здавалася ще заплутанішою.

Коли вона піднялася по мокрій сходинці до будинку, де сталося вбивство, її серце закалатало в ритмі напруження. Вже з порогу їй стало зрозуміло: цей випадок був особливим. У повітрі відчувалося щось незвичайне, і, хоч як би вона цього не хотіла, Вікторія знала, що в цій справі криється більше, ніж просто вбивство.

У темряві підсвічувалися дві пари очей — це були інспектори, що очікували її в кімнаті, повній таємниць. Вони обмінялися поглядами, наче передавали невимовлене розуміння: що б вони не знайшли тут, це могло змінити все.         
   Вікторія глибоко вдихнула, заступилася на порозі, і вступила у світ, де межа між реальністю та магією ставала дедалі більш розмитою.

Секрети нічого містаWhere stories live. Discover now