Розділ 5: Небезпечна Погоня

3 0 0
                                    

Сашко почав швидко переглядати стоси старих записів, намагаючись знайти згадки про алхімічні зілля, які могли б нейтралізувати темну істоту. Вікторія і Анна тим часом уважно вивчали картину на стіні. Істота, зображена на полотні, мала величезні чорні крила та палаючі червоні очі, які, здавалося, спостерігали за ними.

“Це щось жахливе,” — проб murmured Вікторія, намагаючись зосередитися на деталях. “Якщо ця істота справді пов’язана з ритуалом, ми повинні зрозуміти, як її можна викликати або, що важливіше, зупинити.”

Анна, намагаючись виявити всі деталі, нахилилася до малюнка. “Дивись,” — сказала вона, вказуючи на стародавні символи, що були оточені малюнком. “Ці знаки виглядають знайомими. Я бачила їх у книгах про магічні ритуали, пов’язані з жертвопринесеннями.”

Раптом Сашко вигукнув: “Я знайшов щось!” Вікторія і Анна повернулися до нього, сподіваючись, що він виявив ключову інформацію. “Ось, дивіться! Це стародавнє зілля, яке може блокувати магію істоти. Для його виготовлення потрібні рідкісні компоненти, але це можливо.”

“Що нам потрібно?” — запитала Вікторія, відчуваючи, як надія починає відроджуватися в її серці.

“Ось список,” — відповів Сашко, передаючи їм пожовклий аркуш. “Нам потрібні: пелюстки червоної лотосової квітки, кілька крапель екстракту нічної фея та старе гібридне зілля, яке, здається, можна знайти в старому ботанічному саду на околиці міста.”

“Це досить небезпечна місцина,” — зауважила Анна. “Там можуть бути охоронці, і ми не знаємо, які ще магічні істоти можуть нас чекати.”

“Ми не маємо вибору,” — сказала Вікторія, її рішучість знову зросла. “Якщо ця істота з’явиться знову, ми повинні бути готові.”

Поки вони обговорювали план, невідомий чоловік, який досі залишався в тіні, раптом сказав: “Ви дійсно думаєте, що зможете зупинити те, що вийшло з-під контролю? Чи справді ви вважаєте, що у вас є достатньо сил?”

Вікторія обернулася до нього, її голос звучав упевнено: “Ми не боїмося тебе або того, що ти уявляєш. Ми тут, щоб захистити місто, і ми зробимо все, щоб дізнатися правду.”

Невідомий лише усміхнувся. “Ви не уявляєте, на що ви підписуєтеся. Істина завжди коштує більше, ніж ви можете уявити.”

Після цих слів він зник у темряві лабораторії, залишивши після себе лише холодний подих. Вікторія відчула, як по спині пробігли мурашки, але незважаючи на страх, в її серці розгорілася вогняна рішучість.

“Ми йдемо до ботанічного саду,” — сказала вона. “Час діяти. Ми повинні знайти ці компоненти, перш ніж буде занадто пізно.”

Анна і Сашко кивнули, і вони всі разом вийшли з лабораторії, готові до нових викликів. Вони знали, що попереду їх чекали небезпеки, але разом вони могли подолати все.

На вулиці розпочалася злива, але для них це не мало значення. Вікторія, Анна та Сашко рушили вперед, кожен з них відчуваючи, що це розслідування може змінити їхні життя назавжди.

Секрети нічого містаWhere stories live. Discover now