•0.2•

4 0 2
                                    

İyi okumalar dilerimm..

☀️

instagram:lilieblumee
wattpad:lilieblumee

GÜNEŞ GİBİ

534***: Biliyor musun her ne kadar yakından sevmek gibi olmasa da uzaktan sevmekte çok güzel..

534***: Ben bunu seninle öğrendim.

534***: Sen her şekilde sevmeye değersin.

534***: Ama yine de yanında olmak isterdim..

Yazdıklarını okuduğumda tebessüm ettim. Ne güzel seviyordu.. Ama ben sevgisine karşılık veremezdim. Ekin'in bana seslenmesiyle kendime geldiğimde başımı kaldırarak

"Ne oldu?"

dercesine bir bakış attım. O da bunun üzerine konuşmaya başladı.

"Yine o anonimle mi konuşuyorsun? Valla onu bir güzel benzetmek şart oldu. "

Söylediği şeyle beraber göz devirdim. Bu çocuğun derdi neydi Allah aşkına? Kavga dövüşten başka hiçbir şey düşünmüyordu resmen. Onu daha fazla umursamadan tekrar mesajlara döndüm ve yazmaya başladım.

Ala: Çok güzel seviyorsun o yüzden hadi karşıma çık.

Hemen cevap vermeyeceğini bildiğim için telefonun ekranını kapatarak cebime attıktan sonra sınıfa doğru yürümeye başladım.

**

Öğleden önce olan son derse girmiş şimdi de İzem ve Ekinle birlikte kantinde bir şeyler yiyorduk. Yemeğimi yemeye devam ederken masanın üzerindeki telefonumun titremesiyle elimdekileri masaya bırakarak telefonumu aldım ve ekranını açarak baktığımda bilinmeyenin yazmış olduğunu gördüm. Tabii ki hemen mesaja tıklayarak okumaya başladım.

534***: Yemedim ama zamanı gelince tabii ki çıkarım😉

Aman yese şaşardım zaten. Benim bu çocukla cidden işim vardı.

Ala yazıyor

Ala: Aman ne de akıllı.

Ala: Neyse hadi gittim ben.

Son mesajı da yazdıktan sonra cevap vermesini beklemeden uygulamadan çıktım ve telefonun ekranını kapatarak tekrar masaya koydum. Ardından da yemeğimi yemeye devam ettim.

-Bölüm sonu-

️☀️

Bölüm nasıldı beğendiniz mi?

Ekin'in tepkisini nasıl buldunuz?

Umarım beğenmişsinizdir..
Bir sonraki bölümde görüşmek üzeree

İyi günler dilerimm..

GÜNEŞ GİBİ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin