Okunması zorunlu değildir
Uyarı: ön sevişme ve fazla ayrıntı vardır!
__Rose'den
Bardan Samet ile çıkarken çağırdım taksi çoktan gelmişti. Samet öne bende arkaya oturduğumda Deniz'e yazdım.
Siz: sameti bulmak kolaydı ez çerez
Dezin: peki evdeki çocukları ne yapacaksın
Siz: ayy bulurum birşey bu arada sorum olacak
Sen polissin ama benim gibi bir katili nasıl kabul ettin
Dezin: *sivil polis
Sen olduğun sürece ölen insanlar pekde umurumda değil
Siz: dedi Orhan hapisaneye girdiğinde deprosyana giren Deniz
Çocuklarımiz ölse bile sikinde olmayacak demek
Hangi avukatı önerirsin
Dezin: çocuklarimiz ve sen tamam mı boşama beni yalvarırım
Siz: hanımci severum
Yazdığımda Samet'in evine gelmiştik. Samet kapımı açıp elini uzattığında eli tuttum ve indim. Üstümdeki dar siyah elbiseyi düzeltip ayna da kendime baktım.
Kahverengi saçlarımın kıvırcıklığı bozulmamış. Yapması zordu sonuçta. Aynayı kapatıp apartmana girdik.
Eli elimden belime kaydığında daha da sınraştım. Orospu değildim, sadece rolümü yapıp bu piçi öldürmekti amacım.
Kendimi tanıtmadım, özür dilerim. Yağmur işte, ayrıca katilim. Bazen para karşılığında da adam öldürüyorum. Halk adım Rose.
"Canım benim sen koltuğa geç ben bize kırmızı şarap koyayım." Diyerek mutfağına gittim. "Tamam aşkım." Diyerek salona gitti. SESİ ÇOK SARHOŞ GELİYORDU.
Oradan damgamı çıkarıp elbisemdeli açıklığa koydum. Bel oyuğuyum açıktaydı. Buzdolabından şarap alıp bardaklara doldurdum.
Damgalayıp öldürmek yerine zehir koyabilirsin.
İç ses, siktir git
Damgamı alıp kapağını açtım. Gök mavisi renginde sıvı vardı.
Kesinikle reklendirici yok
Bir iki damlasını şarap bardağına koydum. Damgayı tezgaha bırakarak bardakları alıp salona geçtim.
Bardakları masaya koyup yanına oturduğumda Samet, baş parmağını dudaklarımın arasına soktu.
Hayır hayır merak etmeyin bakire değilim. Rolüme ayak uydurarak kucağına oturdum.
Elini açlıkla sol göğsüme koyup sıkmaya başladığında inledim. Deniz kesinikle ağzıma sıçacaktı.
"Şarapları getirdim, unuttun mu bebeğim?" Dedim sesimi azgın çıkarmaya çalışarak. Daha sert sıkmaya başladığında şarap bardağından baya yudum aldı, yarısına kadar içti.
Lan Yağmur, adamın zehirli içtiğinden eminsin değil mi?
Evet.
Bardağı öyle sert koydu ki masaya bardak devrildi. Güzelim örtü kirlendi ya. Ellerini sakaklarına götürüp "çok ağırmış bu şarap, başımı ağrıttı." Dedi.
Çabucak etki etmesini beklememiştim. Gözlerini gözlerime kenetledi. "Neden gözüm karardı?" Diye sordu. Ben ise konuşmamak için yemin etmiş gibiydim.
Öncelikle baş ağrısı ve göz kararması. Sonra mide bulantısı ile kan kusma. Son olarak akciğeri sönüp boğulacaktı. Ne güzel değil mi?
Başına masaj yaparken bir anda beni koltuğa geri itti. Kapıya doğru gidemeden yere düştü. Ve kan kusmaya başladı.
Ben ise gülümseyerek onu izledim. Bana döndüğünde "neden konuşmuyorsun lan?" Diye sordu, kızgın çıkan sesiyle.
Ayağa kalkıp yanına çöktüm. "Zehirlendin. Son sözlerini söyle bakalım." Dediğimde bana elini kaldırdı ama geri indirdi.
"NEDEN BEN!" Diye sordu. Onu yalnız bırakarak mutfağın yanındaki yatak odasına gittim. Her yer kitap posteri doluydu. Kağıt bulup notunu yazdım.
Rose
Notu alıp salondaki masaya koyduğumda gözleri açık yatıyordu. Mutfağa gidip damgamı aldım. Banyoya gidip rahat bir pantolon ve salaş bir t-shirt aldım ve evden çıktım.
Fazla kolaydı.
Adam beni az kalsın sikecekti iyi misin?
Taksi çevirip evimin adresini verdim. Kısa sürede gelmiştik. Apartman şifresini girip merdivenleri hızla çıktım. Kapı zilini çaldığımda Ege yorgun bakan yemyeşil gözleriyle bana bakıyordu.
Tabi ya seneye üniversite sınavı var.
Sağ gözünü ovarken "hoşgeldin annem." Dedi. Eve girdiğimde Deniz yoktu. "YİNE Mİ GİTMİŞ?" Diye bağırdım. Ege "kardesim uyuyor da birazcık sessiz olsak. LGS yüzünden pek uyumuyor zorla uyuttum. Ama kibar davrandım." Dedi.
"Aynen Ege, dövmedin kesin." Diyerek odama gittim. Telefonumu açtığımda bilinmeyen numara dan mesaj vardı.
Bilinmeyen numara: tanıştığıma memnun oldum Rose.
Siz: kimsin amk numarası
Bilinmeyen numara: ne ara unuttun be
Benim senin yeni ortağınım
Bilinmeyen Numarayı su karısı olarak kaydettiniz
Siz: kimi arıyorduk
Su karısı: alev, şimdiki kimliği ile Deniz Aksoy
___
Affedjn kısa oldu✊🏼
prizekonusanasosyalArtık bölümlerin sonuna etiketlicem beleş oy vercem bu arada yan hesabım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇELİM
Aléatoire"Anlaşma yapalım." Samimi bir şekilde gülümsediğinde midem de garip bir his vardı. Ağzıma sıçacak birisine mi aşık oluyorum amına koyayım? Oflayıp "Mal mıyım ben anlaşmanı kabul edecek? Sadakatsiz piç." Dedim. Bir elini masaya diğer elini is...