müzik: sana ne?(Çok alakalı aq)
"MUM NEREDE AMINA KOYAYIM." dedim çanakta mumu ararken. Poyraz "İLLA MUM MU LAZIM?" diye sordu. "EVET." Diyerek konuyu uzatmamaya çalıştım.
Allah'ım sana gelelim mi?
Çanağı bir kere daha karıştırdığımda sonunda bir tane de olsa mum bulmuştum. Alıp salona sakince gittim.
Küçük sehpada aldığım browni vardı. Lacivert koltukta ise Poyraz ve Deniz. Ortalarına oturarak mumu browniye diktim. Deniz çakmağı ile yaktı.
(Dediğim bu chat😘 fakirlik demi evet evet)
Poyraz "bunu neden yapıyoruz lan?" Diye soru yöneltti. "Yeni eve taşındık canım abicim kutlama gibi düşün." Dedim. Onu yorup o uyurken birazcık onunla uğraşacağım. İntikam vakti.
Deniz kıkırdayarak "ikinizin çatışmasını izlemek çok iyi lan!" Dedi. O sırada telefonum çaldı. Bilinmeyen numara. "Ben iki dakikaya geliyorum." Deyip kalktım ve odama gidip telefonu açtım.
Acaba trollesek mi?
Merhaba mahkeme 😘
"Merhaba." Dedi bir kadın sesi. "Neden aramıştınız?" Dedim korkmamaya çalışarak. Çünkü burada götüm titriyor resmen. "Iıı şey..." Dedi. Arkadan bir ses geldi. "DİREKT ALEVİ SORSANA AMINA KOYAYIM."
Telefonda konuştuğum kadın ise "Ama o Alev olarak tanımaz ki." Dedi. "Görüşmek mi istiyorsunuz?" Diye sordum. İki saat çenelerini dinleyemem.
"Ah evet." Dedi, sesi gayet mutlu çıkmıştı. "Nerede buluşalım?" Diye sorunca "Biz yurt dışındayız ama."
"Yarram, o zaman nasıl görüşeceksiniz?"
"Ben zaten oraya geleceğim ki. Sadece 2 gün ver, ben yetiştirim."
"**** Kafesi, 24 Nisan."
"Geliyoruz!" Deyip kapattı. İki kadın, biri daha sertken, diğeri yumuşaktı. Yani 10-12 ve 30-50 yaşlarındalardı.
🤩
"Hepinize bok gibi geceler." Deyip odaya döndüm. Yatağa yatmama rağmen uykum yoktu.
O kız kimdi?
O kız kimdi?
O karı kimdi?
LAN BİR SUS AMINA KODUMUN İÇ SESİ!
Gece bire kadar yatakta dönüp durdum, taki kapı açalana kadar. Hemen gözümü kapattım ve uyuyormuş gibi yaptım, klasik.
Kalbim ise korkudan duracaktı ama inadına hızlı atıyordu. İçerideki adım seslerinden Poyraz olduğunu çıkarttım. Deniz daha çok terlik giyse de Poyraz giymezsi, yalın ayak gezerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇELİM
Random"Anlaşma yapalım." Samimi bir şekilde gülümsediğinde midem de garip bir his vardı. Ağzıma sıçacak birisine mi aşık oluyorum amına koyayım? Oflayıp "Mal mıyım ben anlaşmanı kabul edecek? Sadakatsiz piç." Dedim. Bir elini masaya diğer elini is...