"Anlaşma yapalım."
Enayi miyim ben anlaşmayı kabul edecek?
Evet.
Allah rızası için bir sus be iç sesSamimi bir şekilde gülümsediğinde midem de garip bir his vardı.
Ağzıma sıçacak birisine mi aşık oluyorum amına koyayım?
Oflayıp "Mal mıyım ben anlaşmanı kabul edecek? Sadakatsiz piç." Dedim. Bir elini masaya diğer elini ise götümün yanına koydu. Valla sapıkdır bu.
"Ama anlaşmayı söylemedim ki. Ayrıca sadakatsiz olduğumu nereden çıkardın?" Dediğinde neden sadakatsiz dedim diye sebep aradım. Yokki.
Ama ses tonu normal şeklinden fazla sakindi. Kafama takmayıp "Tamam söyle de yüzüne bir hayır değsin." Dedim. Ne olursa olsun hayır diyecem.
Sırıttı."Bu yıl 12. Sınıflar arasında mezuniyet balosu düzenlecekmiş. Amerika filmlerine özenmişler çaktırma. Klasik balonun en güzel çifti seçilecekmis. Benimle olsana Açelim." Dedi.
Nasıl tek nefesde dedin lan sen bunu?
"NE!" diye bagırdığımda tüm sınıftaki-en fazla on öğrenci var- gözler bana dönmüştü. Utanıp başımı hafiften eğdim.
Kıkırdadı ileri zekalı. "Ama benden daha güzel kızlar var zeki aptal. Örneğin senin o sikik arkadaş grubunda Lena var. Mavi gözleri çok güzel, sarı saçları da çok güzel." Nefes alıp verdim. Söylerken nefessiz kalmıştım.
Devam ettim."Benden daha güzelleri var okulda. Neden ben?" Diye de bitirdim upuzun paragrafımı.
Allah rızası için zil çalsın da kurtulayım
Bu sefer de beden dersinde seni kapana sıkıştırır.
Başını benim baş hizama eğdirdi. "Ama eğer benle sahte yada gerçek bir çift olursan sana bir daha zorbalık etmeyeceğim."
"Sadakatin yok."
"Nereden çıkardın acaba?"
"Daha önceki sevgilini aldattın sen."Doğruydu bu. Stresten tırnak etlerimi yolarken birden ellerimi tuttu. "Yolma şu parmaklarını. Sinirimi bozuyor." Dedi.
Düşünelim, tartışalım. Şimdi bu teklifi kabul edersem bana ayrıca iyi davranacak ve okul sonrası eve daha geç gideceğim demek. Kabul edeyim bari. En fazla o kadınlar gibi ölürüz.
"Kabul ediyorum ama şartım var." Dediğimde sırıtması büyüdü. Midemdeki garip his daha çok büyüdü.
"Söyle Açelim." Dedi. Tuttuğum nefesi verip "Beni grubuna alacaksın bir. İki, Lena benden özür dileyecek iki." Dedim.
"Ama bu iki oldu. Tamam kabul ediyorum." Dediğinde zil çaldı. Ama hala elimi bırakmadı. Elimi çektiğimde bıraktı.
Dersin ortasında yine resim çizerken sıraya birşeyler yazdı.
'beden dersinde konuşsak?'
Balodan sonra öldüreceğim varlığa cevap yazdım.
'olur telefon numarası?'
'0542*******'
'ayıp olmasın kendiminki de yaşam:(
0542*******'Resim çizdiğim defterin köşesine numarasını yazdım. Kabinlerde otururken gizlice telefonu alır numarayı kaydederdim.
Zil çalınca çantamdan sadece hoca not versin diye üniformami aldım. Çantamdan telefonu alırken etrafa baktığımda Deniz bana kitlenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇELİM
Acak"Anlaşma yapalım." Samimi bir şekilde gülümsediğinde midem de garip bir his vardı. Ağzıma sıçacak birisine mi aşık oluyorum amına koyayım? Oflayıp "Mal mıyım ben anlaşmanı kabul edecek? Sadakatsiz piç." Dedim. Bir elini masaya diğer elini is...