Kaptanın yanındaki işime geri dönmüştüm yine gündelik işleri halletmiştim şimdi güvertede öylece oturmuş denizi izliyordum bugün yeni bir limana gidecektik.
-HERKES BU TARAFA TOPLANSIN KAPTAN DUYURU YAPACAK.
Habercinin duyurusu ile kalkıp toplanma alanına gittim bir kaç dakika sonra kaptan odasından çıkmış bütün zerafeti ile önümüzde durmuştu herkesi incelemiş gözleri bende durunca başıyla yanını işaret etmişti ne demek istediğini anlayınca hızla yanına gidip beklemeye başladım.
-Herkes beni dinlesin bugün gideceğimiz liman da eğlenmek için sayısız bar ve mekan var size 3 günlük tatil veriyorum çok abartmadan burada eğlenebilirsiniz ama en ufak bir şikayette gemiye geri döneriz haberiniz olsun.
Herkes sevinçle teşekkür ediyor birbirlerine sarılarak sevinçlerini paylaşıyordu.
-Atilla gel benimle.
Gülümseyerek kaptanın peşinden odasına girdim.
-Sevinmedin mi?.
-Hayır efendim çok sevindim uzun süre sonra karada zaman geçireceğim.
Kaptan gülümsemiş saçlarımı okşamıştı.
-Ama efendim ben hiç bir yeri bilmiyorum.
Panikle söylemiştim bunu.
-Korkma sen ben seni gezdiririm.
-Gerçekten mi efendim.
-Evet.
Sevinçle kaptana sarıldım hemen kollarını bana sarmıştı. Kapının çalmasıyla bir şeyler mırıldanmış benden ayrılmıştı.
-Ne var.
-Efendim limana yaklaşıyoruz haber vermek istedim.
-Tamam geliyoruz.
-Peki efendim.
Adam gitmiş kaptan tekrardan bana sarılmıştı.
-Efendim hadi gidelim.
-Biraz daha böyle duralım.
-Ama yaklaştığımızı söylediler.
Söylene söylene benden ayrılmıştı. Beraber güverteye çıkmıştık herkesin çoktan bavullarını hazırlamış en güzel kıyafetlerini giymiş heyecanla bekliyordu.
Bir anda aklıma bavulumu hazırlamadığım gelince odaya ilerledim.
-Atilla nereye gidiyorsun.
-Efendim bende bavulumu hazırlayacağım.
Kaptan onay verince hızla odaya girip en güzel kıyafetlerimin bulunduğu sandığı çıkarmıştım ve bavula gelişi güzel koymuştum.
Güverteye çıkıp kaptanın yanına gittim onunla kalacaktım yoksa kaybolurdum. Gelmiş olduğumuz liman bir İngiliz limanı idi daha önce bir kaç İngiliz arkadaşım olmuştu ama bir daha hiç görüşememiştik.
Sonunda limana gelmiştik daha önce gitmiş olduğum limanlardan çok daha güzel ve temizdi etrafta insan pisliği ya da ölü hayvanlar yoktu oldukça temizdi.
-Hadi gidelim Atilla.
-Tamam efendim.
Keyifli okumalar hatalarım varsa kusura bakmayın.💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖNLÜMÜN KAPTANI
FanfictionEski zamanlarda fakir insanların pis işlere karıştığı yerde o zor bela bulmuş olduğu gemideki işinde yeni kaptanın kendisine takıntılı olacağından habersizdi.