Bütün gece gözüme gram uyku girmemiş bütün gece put gibi durmaktan her yerim tutulmuştu. Gün ağırırken uyanmıştım kaptanın sıkı sıkı sarılmasından zor da olsa kurtulup işimin başına geçmiştim. Kaptan için kahvaltılık bir şeyler ayarlayıp banyo suyunu hazırlamıştım. Odasına ilerleyip kapısını yavaşça açtım hala uyuyordu sessizce yanına ilerledim.
-Efendim.
Tepki vermemişti.
-Efendim.
Yine tepki vermeyince omzuna bir kaç kez yavaş olacak şekilde vurmuştum ama yine uyanmamıştı.
-Efen.....hiiiii
Aniden altına almış boğazımı sıkmaya başlamıştı o kadar sert sıkıyordu ki nefes alamıyordum can havliyle koluna vurmaya başladım kendime gelmiş gibi aniden ellerini üzerimden çekmişti boğazımı tutarak öksürmeye başlamıştım panikle kendine gelmiş ve su getirmişti.
-Atilla su iç.
Zor bela beni kaldırmayı başarmıştı hızla suyu içirmişti.
-Ben.....ben özür dilerim seni başka birisi sandım.
Hala nefes almakta zorlanırken korku ile baktım elini kaldırıp yüzüme yaklaştırmaya başlayınca korkarak geri çekildim.
-Özür dilerim lütfen korkma benden.
Hızla yataktan kalktım.
-B..ben suyunuzu hazırladım k.. kahvaltınızı da hazır.
Kahvaltısını verip hızla odadan çıktım çok korkmuştum ya bir daha aynı şeyi yaparsa korkuyla kalbim deli gibi atıyordu hızla sağ kolu aramaya başladım sonunda güvertede adamlara emirler yağdırırken bulmuştum.
-Efendim.
Sesimi duyunca korkuyla sıçramıştı.
-Ayy sen miydin korkuttun beni.
-Özür dilerim efendim ama sizinle önemli bir şey konuşmam lazım.
-Neymiş o önemli olan şey.
-Ben artık kaptanın yardımcısı olmak istemiyorum.
-Nedenmiş o.
-Benden sıkıldığını söyledi ve en kısa sürede değiştirmenizi istedi.
Yalan söylemiştim.
-Hmm anladım ben yeni adam görevlendiririm sen eski işine dönebilirsin.
-Peki efendim.
Rahat bir nefes almıştım ama bu gemide kaldığım süre boyunca pek rahat nefes alacak gibi durmuyordum .
Umarım hoşunuza gider keyifli okumalar 💞.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖNLÜMÜN KAPTANI
FanfictionEski zamanlarda fakir insanların pis işlere karıştığı yerde o zor bela bulmuş olduğu gemideki işinde yeni kaptanın kendisine takıntılı olacağından habersizdi.