''Açelya, kızım labaratuvarda çantamı unutmuşum getirir misin?''
Zehra hocaya gülümseyerek ''Tabii'' dedim.
Koşturarak labaratuvara girdim,kimse yoktu. Açıkçası biraz ürktüm. Masanın üstünde duran kırmızı çantayı kaptığım gibi girdiğim kapıya doğru yürüdüm,fakat giriş kapısının yanında bir kapı daha duruyordu.Daha önce hiç görmedim ve dalgınlığıma falan gelmiş olamaz!.. Dışarıdan gözükmüyor ikinci kapı,korkarak kapıyı açtım içeride sadece bir sandık vardı. Sandığın yanına gidip incelemeye başladım siyah renkteydi ve üzerinde bir düğme vardı,düğmeye bastım. Bir kağıt geldi önüme nereden geldiğine hiç bakmadan kağıttaki yazıyı okudum.
''Hangi zamana ışınlanmak istersin cici kız''
Biri bana şaka yapıyor olmalı diye düşünüp bir küfür savurdum.Dışarı çıkıp Zehra hocaya çantasını verip sınıfıma doğru yürüdüm,8/A 'nın önünde durdum tedirgince kapı tıklattım.içeriden gelen ''Gir'' sesini duyduğumda özür dileyip yerime geçtim. Okul çıkışı hemen kafamı karıştıran konu olan 'tuhaf kapı' olayını çözebilmek için labaratuvar'a doğru yürüdüm.Kapıyı açıp içeri girdim kapı yoktu.Her ne olduysa ikinci kapı yoktu.Tam çıkmak üzereyken ayağımın ucundaki kağıta baktım,elime aldım ve merakla özenle katlanmış kağıdı açıp yazıyı okudum.
''Evine git ve pencereye bak''
Koşarak okuldan çıktım ve servise doğru koştum.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMANDA YOLCULUK
AdventureAçelya labaratuvar'a öğretmeninin çantasını almak için gitti,fakat zaman makinesi beklemiyordu. Kimse beklemez. Bakalım Açelya'nın başına neler gelecek?...