2

928 48 15
                                    

Eve geldiğimde kimse yoktu.Hemen evin pencerelerine bakmaya başladım.Tüm odaların pencereleri bitti, benim odam hariç. Hemen kendi odama koştum odamın penceresinde kağıt felan yoktu, fakat kulağıma sesler gelmeye başladı. Sinek vızıltısı gibi,ama giderek şiddetlendi bu ses.Kulaklarımı ellerimle kapattım ve bu anın bitmesini beklemeye çalıştım.

  ''Notlardan vazgeçtim,sesimi duyacaksın artık.''

Bu nasıl oluyor anlamadım,şaka gibi.

''Allah Allah,sıyırdım sanırım'' diye kendi kendime söylendim.

''Hayır, sıyırmadın ve ayrıca hala soruma cevap vermedin!''  

Ne sorusu?!..  haa şu şaka olayı!!

 ''Kimsin sen,bırak artık şu şakaları uğraşmayın benimle!''

 ''Hangi zamana ışınlanmak istersin dedim sana !''

  ''Çok inandırıcı gerçekten!..''

 ''Makinenin üstündeki düğmeye bas, ve gideceğin zamanı söyle.''

 ''Yeter ama!''

''Yap şunu!''  diye bağırdı ama bildiğimiz bağırmalar falan değil bildiğin kulağımın uğultudan zarı patlıyordu az kala.

''Makine bende değil'' düğmeye bastıktan sonra bırakır peşimi inşallah.

''Çantana bak'' çantamın fermuarını açtım ve o sandık çıktı bu ses kime aitse onun deyişiyle: makine. Düğmeye bastım ve bir sene sonrası yani  2016'ya gitmek istedim, keşke gerçek olsaydı..

Düğmeye bastım ve ''2016'da bu gün'' bekledim..gerçekmiş gibi. 

''Gördünmü olmuyor, hadi artık peşimi bırakın.Şakaları sevmem.''

Bir anda dönmeye başladım,ama istemdışı bir şekilde.Karşımda ben duruyordum, biraz daha büyümüş ben.Hastaneydi burası , bulunduğum odadan çıktım ve annemi gördüm hemen annemin yanına gittim bağırdım ama duymuyordu. Ben buraya nasıl geldim? Şaka sandığım olay! Ve artık yaşadığım bunca şeye karşı inanmamakta güçlük çekiyorum.Herşey gerçek.. Annemin söylediklerine odaklandım,Sanırım doktorumla konuşuyordu.

    ''Sürekli bir ses duyduğunu sanıyor ve üstüne üstelik onunla konuşuyor.''

    ''Hanımefendi sürekli geçirdiği nöbetler,size söylediği o kadar saçma şey..-''

    ''Artık burada kalmasını istiyorum.''

    ''Nasıl isterseniz,ki zaten durumu belli, işlemler için aşağıya gelin lütfen.''

Duyduklarım bana çok ağır gelmişti..


YORUM & OY LÜTFEN!


ZAMANDA YOLCULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin