"2006"
Küçüklüğüme gitmek istedim, babama sımsıkı sarılmak istiyordum.
Dönmem bitince gözlerimi açtım, babam ve ben atışıyorduk. Ben burnumu çekerek denize girmek için yalvarıyordum babam ise hasta olduğumu söyleyip daha da kötü olmamam için izin vermiyordu. En sonunda pes edip oturdum ve küstüm, babam da gelip bana sarıldı ve sağ yanağını bana gösterdi küçük ben de hemen boynuna atlayıp öptüm. Bu manzara karşısında ne kadar üzülsemde bende gidip sarıldım beni görmeseler bile yine de sarılmak istemiştim. Sonra televizyonu açıp Cedric izlemeye başladım, o kadar seviyordum ki internetten izlediğim oluyordu bazenleri. Bende izlemeye başladım. Çizgi film bitince annem kahvaltıya çağırdı ve kahvaltısını yaptıktan sonra dışarı çıktı arkadaşlarıya küçük ben, markete gidip bonibon aldılar. Daha sonra bonibonu paylaştılar ve "Üç dediğimde intihar ediyoruz" dedim, "Biiir, ikiii, üüç!" birden hepsi bonibonları ağzına atıp kendilerini yere attılar. "Ay ben ölmedim sanırım" adını yeni hatırladığım kız;Rana konuşmuştu. Bende "Bir durun ya, iki dakika bekleyelim, Allah Allah" İki dakika sonra Pakize teyze tepelerinde dikildi ve "Siz benim Yenidünyalarımı mı yediniz dün?!" Gülme krizine girdim onları izlerken. " Yeminlen ben sadece bir tanecik aldım onuda yemedim dışarı attım " diyip kaçan Berke'ye elindeki terliği fırlatan Pakize teyze " Oh iyi oldu " dedikten sonra Berke'nin" Gelmedi ki, gelmedi ki " demesi kadını çıldırttı ve deli gibi koşmaya başladı Pakize teyze. Herkes elinde ne varsa kadının arkasından " Arkadaşımızı bırak yoksa atarız" diye bağırdı. Pakize teyze durdu ve "Tamam, alın arkadaşınızı" dedikten sonra hepsi koşmaya başladı ama Pakize teyze durur mu? Elindeki terliklerin hepsini çocuklara attı. Kesin burda bayağı kalırım ben."İnsanlar değişir, anılar değişmez."
...Nasıl buldunuz? İsterseniz iki bölüm falan bu şekilde devam edebilirimm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMANDA YOLCULUK
AdventureAçelya labaratuvar'a öğretmeninin çantasını almak için gitti,fakat zaman makinesi beklemiyordu. Kimse beklemez. Bakalım Açelya'nın başına neler gelecek?...