İki aylık aradan kalan bir ay iptal olmuştu.Louis'in Eleanor ile beraber olması gerekiyordu. Dört konserden sonra turnemiz bitiyordu. Tabiiki albüm çalışmaları. Televizyon ve radyo programları olacaktı. Konser için ilk önce Danimarka'ya gidecektik sonra İsveç'e ondan sonra İrlanda da iki konser verecektik ve turnemiz bitecekti. Çocukların albümlerinin çıkmasına bir kaç parça vardı ve albümleri çok sıkı olacaktı. Benim son üç parçam vardı onu da Londra'ya dönünce bitirecektik. Kasım gibi albüm çıkacaktı. Tabii bir sürü tanıtım, röportaj ordan oraya sürüklenecektik. Umarım bir sonra ki sene de Harryler ile beraber turneye çıkardık.
Eşyalarımı toparladıktan sonra aşağı indim Harry eşyalarını hazırlamaya evine gitmişti. Mutfağa girdim ve sandviç hazırladım bize. Koltuklara oturup Harry'nin gelmesini beklemeye başladım ki bu sırada uyku bastırdı ve uyuya kaldım. Harry'nin adımı söyleyip saçlarımı okşayışıyla uyandım.
"Sevgilim çıkmamız lazım artık" dedi kafa salladım ve tuvalette gittim. İşlerimi hallettim ve yüzümü yıkadım. Minik çantalarımızı aldık ve evden çıktık. Kapıyı kilitleyip. Harry'nin arabasına gittik. Havaalanına geldikten sonra bir eksik uçağa bindik ve Danimarka'ya doğru ilerlemeye başladık. Bu sırada hepimiz gece 2 olduğu için uyumayı tercih ettik. Uçağın piste değmesiyle hepimiz gözlerimizi araladık ve kontrollerden geçip bizim için gelen arabaya bindik. Sabaha karşı dört buçuktu. Oda kartlarımızı aldıktan sonra gözlerimiz yarı açık yarı kapalı odalara dağıldık. Üzerimi hızlıca değiştirip yatağa attım kendimi Harry'de aynısını yapıp yanıma yattı. Uyumamız zor olmadı.
***
Sabah alarmın çalmasıyla uyandık. Saat 10'a geliyordu. Üzerimizi değiştirip kahvaltı için restorana indik. Bir kaç kişi vardı. Louis, Niall, Lou ve Lux. Diğerleri daha gelmemişti. Kahvaltı siparişlerimizi verip sohbet etmeye başladık. Eleanor 'Un yanına Louis'İn annesi gelmişti. Onların evlenmesi de olay olmuştu. Hayranlar ayaklanmışlardı. Mutluluklar mesajları havada uçuşurken bir o kadar da nefret ve ölmesini dileyen mesajlar vardı. Bir kaç hayranı bu yüzden takip etmeyi bırakmıştım. Seven insan bu kadar nefreti hak etmiyordu. Diğerleri de geldikten sonra beraber kahvaltımızı tamamladık ve üzerlerimizi değiştirip konser alanına doğru yola çıktık. Bu akşam konserimiz vardı. Gittiğimiz şehirlerde İrlanda dışında kalmayacaktık. Konserler ardı ardınaydı. Provamızı yaptıktan sonra son hazırlıklar yapılmaya başlandı. Üzerimizi değiştirdik. Mikrofon kontrolleri yapıldı ve dualar edildi öpücükler verildi. Konser başladı. Her zaman ki gibi konserimiz bittiğinde geriye Louis'in Liam'In gömleğini yırttığı anlar kalmıştı. Herkes şaşkınlıkla bir kaç saniye kalmıştı arkada. Konserden sonra direk havaalanına gittik ve İsveçe doğru yola çıktık. Her zaman ki rutin işlelerden sonra otele geldik ve duş alıp uyuduk. Sabah her zamanki rutinliğin lanetiyle utandık. Üzerimizi değiştirip kahvaltımızı yaptık. Konser alanına gidip provalarımızı yapıp yemek yedik ve dışarıdaki bazı hayranlarla fotoğraf çekilip bedava bilet verdik. İçeri dönüp hazırlıklarımızı tamamladık. İsveç'i çığlıklara boğduktan sonra İrlanda'ya gitmek üzere yola çıktık. İlk olarak Dublin'de konser verecektik sonra da Mullingar'da. İkisinde de Niall'ın ailesi bize eşlik edecekti. Otele geldiğimizde odalara dağıldık. Güzel bir duş sonrası sevdiğiniz adamın kollarında uykuya dalmak kadar güzel bir şey varsa o da annenin kollarında uykuya dalmaktır.
*
Sabah uyandığımızda saat 11'e geliyordu. Oda servisini aradık ve kahvaltı istedik. Telefonlarımızla ilgilenirken kapı çaldı. Harry içeri aldıktan sonra kahvaltılarımızı yaptık ve üzerimizi değiştirip konser salonuna gitmek üzere yola çıktık. Konser salonunda bizi bekliyorlardı. Niall'ın ailesi ile tanıştıktan sonra provalara başladık. Eleanor ve Zayn ile telefonda görüştük. Zayn her fırsatta Eleanor'u ziyaret ediyormuş. Louis Eleanor'a sürpriz balayı hazırladı. Tabii ki doğumdan iki ay sonra. Bebeklere Harry ve ben bakacaktık. Konsere çıktıktan sonra çok neşeli anlar yaşadık. Benim dans ederken yere yapışmam. Şarkımın sonlarında Harry, Liam, Louis ve Niall'ın sahneye fırlaması. Kulaklıklarımızda konuşan yönetimdeki adamın çıldırması. Hep beraber şarkı söylememiz. Konseri beraber bitirmemiz. Çok güzeldi. Uzun süreden sonra onları neşeleri tam görüyordum. Aynı 5 yıl önceki halleri gibi. Konser bittikten sonra Hep beraber uçağa bindik ve Mullingar'a doğru ilerlemeye başladık. Mullingar'da Niall annesinde kalacaktı. Otele geldikten sonra duş yaptık ve uyku moduna geçtik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER
Fanficiki genç, Tüm Dünya'nın gözü üzerinde biri ünlü İngiliz boyband üyesi Harry Styles diğeri ünlü bir İngiliz popstarı Summer Carterikisi de işlerine yoğunlaşmış durumdalar Harry tek gecelik ilişkiler yaşayan aslında içinde romantik biri yatıyor.Summer...