Niall'ın kız arkadaşı,Polis merkezi

55 3 9
                                    

Harry ile birlikte olduğumuz günden bir hafta geçmişti ve hiç bir pişmanlık yaşamamış üstüne üstlük bir çok kez birlikte olmuştuk. Beraber eşyalarımızı toparlamış ve yeni evimize taşınmıştık. Bu sırada Radyo programına katılmayı da ihmal etmemiştik.


Evdeki dolapları yerleştirmeye devam ediyordum. Harry de aşağıda mutfağı yerleştiriyordu. Son bavulu yerleştirmeye başladığımda Harry yanıma gelmişti.Bana yardım ederken nihayet işimizi bitirmiştik. Ben duşa girmek için adımladığımda. Son bir kaç gündür olduğu gibi Harry de peşimden gelmişti. Beraber duş aldıktan sonra -ki sadece duşla bitmemişti- Giyinip aşağı indik. Kurt gibi acıkmıştım.  Harry'nin öğlen için yaptığı yemeği ısıtıp yemeğe başladık. Yemeğimiz bittiğinde salondaki battaniyemizin altına girdik ve beraber bir film seçip izlemeye başladık. Filmimizin yarısında mutfağa gittim ve sabah yaptığımız kekten koydum. Geri döndüğümde Harry filmi başlattı ve izlemeye devam ettik. Beraber twittera bakarken nefret mesajlarını görmezden geliyorduk. Bir kaç kişiyi takip ettik. Fotoğraf çekilip instagrama yüklemeyi de ihmal etmedik. Hayranların bir kısmı yani bizi desteklemeyenler beraber yaşamaya başlamamıza çıldırmışlardı. Sonra her olay gibi sıradanlaşmıştı. Akşam Niall bizi yeni kız arkadaşıyla tanıştırmak için yemeğe davet etmişti. Galiba Melissa olayından sonra emin olup tanıştırmaya karar vermişti. Saat 5'e gelirken Harry ile hazırlanmaya karar verdik. İnce çorabımı üzerine bordo eteğimi ve çizgili kazağımı giydim. Çantamın içine kredi kartı ve nakit koyduktan sonra makyaj masama oturdum. Yüzüme pudra sürdükten sonra maskara ve bordo rujumu sürdüm. Hafif topuklu bordo botlarımı giydim. Parfümümü de sıktıktan sonra aşağı indim. Harry'de hazırlanmıştı. Beraber evden çıktık. Siyah Range Rover'a bindikten sonra radyoda çalan müziğin sesiyle restorana gitmeye başladık. Trafikle beraber yarım saatte varmıştık. Arabamızı valeye verdikten sonra içeri girdik. Girişteki adama Niall'ın ismini verdikten sonra Liamlar'ın ve Nialllar'ın oturduğu masaya geldik. Selamlaşma faslından sonra sıra tanışmaya geldi.

"Merhaba ben Summer" dedim ve ona sarıldım

"Merhaba ben Ela" dedi

"Ela?" dedim ve benim aksanımı düzelterek söyledi.

"Nerelisin Ela?" dedim

"Türk'üm ben" dedi gururla

"Ailemle tatile gelmiştim gerçekten çok güzel bir Ülke." dedim

"Öyledir" dedi ve tatlı tatlı gülümsedi. Türkiye'den getirdiği hediyelerimizi verdi. Hep beraber siparişimizi verip sohbet etmeye başladık. Ela Melissa gibi değildi. Tanıdığım kadarıyla çok sevecen ve sıcak kanlıydı. Niall'a olan bakışlarından bu aşkın yeni değil hayranlığa dayandığını anladım. Ben, Sophia, Eleanor ve Ela beraber sohbet ediyorduk. Ela moda tasarımı okuyordu. Son sınıftaydı. İleride bir dergide editör olmak istiyordu. Telefonunda resmini çektiği bir kaç tasarımını gösterdi. Açıkçası tasarımları çok yaratıcı ve özeldi. Eleanorlar'ın erken kalkması gerekmişti. Bebekleri ile ilgilenmeleri gerekiyordu. Biz Sophia ve Ela ile sohbet ediyorduk. Gayette gülüyorduk. En son dedikodu yapmaya başlamıştık. Saatin ilerlediğini fark ettiğimizde hesabı ödeyip kalktık. Nialllar ile vedalaştıktan sonra korumalar eşliğinde arabamıza bindik ve evimizin yoluna koyulduk. Eve geldiğimizde üzerimdeki kıyafetlerden kurtuldum ve pijamalarımı giydim. Telefonumu elime alıp twitter'a girdiğimde bir kaç tweeti favladım. Beraber aşağı indikten sonra kapı çalmaya başladı. Harry ile tedirgin olup kapıya ilerledikten sonra delikten baktık. Bir kaç hayran kapımızı çalıp duruyordu. Güvenliği nasıl atlatmışlardı ki? Harry ile bir süre düşündükten sonra kapıyı açtık.

"Aman Tanrım kapıyı açtılar!" diye bağırdı en öndeki sarışın kız

"Tanrı aşkına bu saatte burada ne yapıyorsunuz? Ayrıca güvenlikleri nasıl atlattınız?" diye sordu Harry.

FOREVERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin