𝓢𝓽𝓮𝓹 𝓻𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓾𝓹...

58 10 1
                                    


。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚

..σн..! нєℓℓσ тнєяє!

ωєℓ¢σмє тσ му ℓιттℓє ѕнσρ σƒ тαяσт яєα∂ιηgѕ...

ιƒ уσυ αяє нєяє, уσυ мιgнт вє ωαηтιηg тσ ℓєαяη ѕσмєтнιηg αвσυт уσυяѕєℓƒ тнαт уσυ ∂ι∂η'т кησω вєƒσяє. 

уσυ мιgнт нανє α ѕρє¢ιƒι¢ qυєѕтιση, αвσυт уσυя ραѕт, ρяєѕєηт, σя ƒυтυяє. уσυ мιgнт ωαηт α∂νι¢є ƒσя α ∂郃ι¢υℓт ∂є¢ιѕιση. 

σя, мσяє ℓιкєℓу, уσυ αяє נυѕт ση ωαттρα∂ ωαу тσσ σƒтєη αη∂ ¢ℓι¢кє∂ ση ѕσмєтнιηg тнαт ℓσσкє∂ ιηтєяєѕтιηg вє¢αυѕє уσυ αяє вσяє∂.

єιтнєя ωαу, уσυ'νє ¢σмє тσ тнє яιgнт ρℓα¢є, (нσρєƒυℓℓу)!

ιƒ уσυ αяє υηƒαмιℓιαя ωιтн тαяσт, ι ωιℓℓ тяу αη∂ єχρℓαιη ιт αѕ вєѕт ι ¢αη ιη тнιѕ ηєχт ραяαgяαρн. ιƒ уσυ αℓяєα∂у кησω αвσυт тαяσт, уσυ мαу ѕкιρ тнιѕ.

тαяσт ιѕ α ρяα¢тι¢є σƒ ∂яαωιηg ¢αя∂ѕ ƒяσм α ѕρє¢ιƒι¢ туρє σƒ ∂є¢к, ¢αℓℓє∂ α тαяσт ∂є¢к, тσ яєνєαℓ тнιηgѕ αвσυт уσυя ℓιƒє. єα¢н ¢αя∂ нαѕ ιтѕ σωη ∂єƒιηιтιση αη∂ мєαηιηgѕ, ωнι¢н ¢αη ναяу ѕℓιgнтℓу ∂єρєη∂ιηg ση ωнαт ѕσυя¢є уσυ αѕк. ιт ¢αη тєℓℓ уσυ αвσυт уσυя ραѕт, ρяєѕєηт σя ƒυтυяє, ιт ¢αη тєℓℓ уσυ ωнαт нαя∂ѕнιρѕ уσυ αяє gσιηg тняσυgн, ωнαт ℓυ¢ку тнιηgѕ уσυ αяє gσιηg тняσυgн, αη∂ ιт ¢αη gινє уσυ α∂νι¢є ση нσω тσ нαη∂ℓє αℓℓ σƒ ιт. ѕσυη∂ѕ кιη∂ σƒ ѕтυρι∂, яιgнт? уσυ αℓяєα∂у кησω ωнαт'ѕ gσιηg ση ιη уσυя ℓιƒє. вυт ѕσмєтιмєѕ яєα∂ιηg тαяσт ¢αη мαкє уσυ тнιηк мσяє ∂єєρℓу αвσυт ωнαт уσυ αяє gσιηg тняσυgн αη∂ яєαℓιzє тнιηgѕ αвσυт уσυяѕєℓƒ тнαт уσυ нα∂η'т тнσυgнт αвσυт вєƒσяє. ...ρℓυѕ, ιт'ѕ נυѕт ƒυη.

。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚

тσ∂αу, ωє ωιℓℓ вє υѕιηg тнє "мσ∂єяη ωιт¢н тαяσт ∂є¢к" (тнєяє αяє мαηу, мαηу ∂郃єяєηт ∂єѕιgηѕ σƒ тαяσт ∂є¢кѕ) вє¢αυѕє ι qυιтє ℓιкє тнє ιℓℓυѕтяαтισηѕ ιη тнιѕ σηє. 

ωє ωιℓℓ αℓѕσ вє υѕιηg єιтнєя тнє σηє ¢αя∂ ѕρяєα∂, (ωнι¢н мєαηѕ σηℓу ∂яαωιηg σηє ¢αя∂), σя тнє ƒσυя ¢αя∂ ѕρяєα∂ (∂яαωιηg ƒσυя ¢αя∂ѕ ωнι¢н єα¢н яєρяєѕєηт α ∂郃єяєηт ραят σƒ уσυя ℓιƒє).

ησω, кєєρ ιη мιη∂, тαяσт яєα∂ιηg ιѕ ησт тσ ρяє∂ι¢т єχα¢тℓу ωнαт ωιℓℓ нαρρєη ιη уσυя ℓιƒє, ησя тσ тєℓℓ уσυ ѕρє¢ιƒι¢αℓℓу ωнαт уσυ ѕнσυℓ∂ ∂σ, вυт ιѕ яєαℓℓу נυѕт ƒσя ιηѕριяαтιση αη∂ яєƒℓє¢тιση. 

。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚

ιƒ уσυ αяє ѕтιℓℓ ιηтєяєѕтє∂ ιη gєттιηg уσυя σωη тαяσт яєα∂ιηg, ¢σηтιηυє ση тσ тнє ηєχт ¢нαρтєя... (ιт'ѕ qυι¢к, ι ρяσмιѕє)...



。・☾:*˚:✧。☾Tarot Readings for anyone and everyone。・:*˚:✧☾。Where stories live. Discover now