@𝓢𝓪𝔂𝓜𝓨𝓝𝓪𝓶𝓮_𝓗𝓙𝓞𝓞𝓝𝓝𝓖 '𝓼 𝓻𝓮𝓪𝓭𝓲𝓷𝓰

8 1 3
                                    


нєℓℓσ! тнαηк уσυ ѕσ мυ¢н ƒσя ѕтσρριηg ву му ℓιттℓє ѕнσρ! ωєℓ¢σмє ιη, αη∂ мαкє уσυяѕєℓƒ ¢σzу!

ωнιℓє ι ѕнυƒƒℓє тнє ∂є¢к, тαкє α мσмєηт тσ נυѕт ¢ℓєαя уσυя мιη∂. *ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ, ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ, ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ..*

тнιηк αвσυт ωнєяє уσυ αяє ιη уσυя ℓιƒє яιgнт ησω. ωнαт ιт тσσк тσ gєт тнιѕ ƒαя. ρєσρℓє ωнσ нανє нєℓρє∂ уσυ αℓσηg тнє ωαу. *ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ, ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ*

∂σ уσυ нανє αηу ѕρє¢ιƒι¢ qυєѕтισηѕ αвσυт уσυя ℓιƒє σя уσυяѕєℓƒ? ιƒ ѕσ, ρι¢тυяє тнєм ιη уσυя мιη∂ ωнιℓє ι ¢υт тнє ∂є¢к... gσσ∂, gσσ∂...

αℓяιgнт, αℓℓ ƒιηιѕнє∂! уσυ мαу ∂яαω уσυя ¢αя∂. нєяє уσυ αяє.

DISCLAIMER: I did not create any of the images on the cards, nor did I write the meanings

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

DISCLAIMER: I did not create any of the images on the cards, nor did I write the meanings. I am using the Modern Witch Tarot Deck, by Lisa Sterile.

тнιѕ ¢αя∂ ¢αη яєρяєѕєηт αηутнιηg уσυ тнιηк ιт яєρяєѕєηтѕ вєѕт. ƒσя єχαмρℓє, ιт ¢συℓ∂ вє ѕσмє ραят σƒ уσυя ραѕт, ιт ¢συℓ∂ вє уσυя ρяєѕєηт, ιт ¢συℓ∂ вє ƒυтυяє, ιт ¢συℓ∂ вє α∂νι¢є ƒσя уσυ, σя ιт ¢συℓ∂ єνєη вє αη αηѕωєя тσ α qυєѕтιση уσυ ωєяє ωση∂єяιηg. нєяє ιѕ ιтѕ мєαηιηg...

"ʏᴏᴜ'ʀᴇ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ ᴀ ᴅɪꜰꜰɪᴄᴜʟᴛ ᴄʜᴏɪᴄᴇ, ᴏɴᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴍɪɢʜᴛ ꜰᴇᴇʟ ᴘᴀɪɴꜰᴜʟ ᴀɴᴅ ᴀʟᴍᴏꜱᴛ ɪᴍᴘᴏꜱꜱɪʙʟᴇ; ʜᴏᴡᴇᴠᴇʀ, ʏᴏᴜ ᴋɴᴏᴡ ᴅᴇᴇᴘ ᴅᴏᴡɴ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜɪꜱ ɪꜱ ᴛʜᴇ ʙᴇꜱᴛ ᴘᴀᴛʜ ꜰᴏʀᴡᴀʀᴅ. ɪᴛ'ꜱ ᴅᴇꜰɪɴɪᴛᴇʟʏ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ʙᴇ ʀᴏᴜɢʜ ᴡᴀᴛᴇʀꜱ ꜰᴏʀ ᴀᴡʜɪʟᴇ, ᴀɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴꜱ ᴍᴀʏ ꜰɪɢʜᴛ ʏᴏᴜ, ʙᴜᴛ ʟᴏɢɪᴄ ᴛᴇʟʟꜱ ʏᴏᴜ ᴛʜɪꜱ ɪꜱ ᴡʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ᴅᴏ. ʙᴇ ᴡᴇʟʟ ᴀꜱ ʏᴏᴜ ᴡᴀʟᴋ ꜰᴏʀᴡᴀʀᴅ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴜɴᴋɴᴏᴡɴ."

ωσω, тнαт'ѕ α ρяєтту ¢σσℓ σηє! ωнαтєνєя ιт мєαηѕ ƒσя уσυ, ι ωιѕн уσυ ℓυ¢к ωιтн тнαт :)

αηуωαуѕ, тнαт'ѕ ιт ƒσя тнιѕ яєα∂ιηg. мαувє уσυ ωєяє ιηѕριяє∂ ву ραят σƒ тнαт. мαувє уσυ яєαℓιzє∂ ѕσмєтнιηg αвσυт уσυяѕєℓƒ. мαувє уσυ ∂ι∂η'т. ιη αηу ¢αѕє, ι нσρє уσυ нα∂ ƒυη αт ℓєαѕт! נυѕт α qυι¢к яємιη∂єя тнαт тнιѕ ιѕ נυѕт ƒσя ƒυη αη∂ яєƒℓє¢тιση, ιт'ѕ ησт αℓωαуѕ тяυє ƒσя уσυ. ιƒ уσυ ωσυℓ∂ ℓιкє мє тσ яє∂σ αηу σƒ тнє ¢αя∂ѕ вє¢αυѕє уσυ ƒєєℓ ιт яєαℓℓу ∂σєѕη'т ƒιт уσυ, נυѕт αѕк! αη∂ ιƒ уσυ нανє αηу qυєѕтισηѕ σя ¢σмρℓαιηтѕ, ∂ση'т вє ѕну тσ ℓєт мє кησω!

ι нσρє тнιѕ ωαѕ ιηѕιgнтƒυℓ, αη∂ ι нσρє уσυ нανє α gяєαт ∂αу αнєα∂!

тнαηк уσυ ѕσ мυ¢н αgαιη ƒσя ѕтσρριηg ву му ℓιттℓє ѕнσρ!


。・☾:*˚:✧。☾Tarot Readings for anyone and everyone。・:*˚:✧☾。Where stories live. Discover now