ησω... тнιѕ яєα∂ιηg ιѕ ƒσя вℓα¢к_мαηι¢_вєαυту , му ƒιяѕт ¢σѕтυмєя...
ωнιℓє ι ѕнυƒƒℓє тнє ∂є¢к, тαкє α мσмєηт тσ נυѕт ¢ℓєαя уσυя мιη∂. *ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ, ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ, ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ..*
тнιηк αвσυт ωнєяє уσυ αяє ιη уσυя ℓιƒє яιgнт ησω. ωнαт ιт тσσк тσ gєт тнιѕ ƒαя. ρєσρℓє ωнσ нανє нєℓρє∂ уσυ αℓσηg тнє ωαу. *ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ, ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ*
∂σ уσυ нανє αηу ѕρє¢ιƒι¢ qυєѕтισηѕ αвσυт уσυя ℓιƒє σя уσυяѕєℓƒ? ιƒ ѕσ, ρι¢тυяє тнєм ιη уσυя мιη∂ ωнιℓє ι ¢υт тнє ∂є¢к... gσσ∂, gσσ∂...
αℓяιgнт, αℓℓ ƒιηιѕнє∂! уσυ мαу ∂яαω уσυя ƒιяѕт ¢αя∂. нєяє уσυ αяє.
тнιѕ ¢αя∂ яєρяєѕєηтѕ ѕσмє ραят σƒ уσυя ραѕт, ηєαя σя ƒαя. нєяє ιѕ тнє мєαηιηg.
"α яυѕн σƒ ¢ℓαяιту αη∂ ιѕριяαтιση ¢σмєѕ ωιтн тнє вєgιηηιηg σƒ тнιѕ נσυяηєу. уσυ мαу ƒєєℓ αѕ тнσυgн уσυя тнσυgнтѕ αяє яα¢ιηg ¢σηѕтαηтℓу, тнє ωнєєℓѕ αяє тυяηιηg αη∂ уσυ'νє яєα¢нє∂ α яєνєℓαтιση. тнιѕ ιѕ נυѕт тнє вєgιηηιηg σƒ α ∂郃ι¢υℓт ραтн тнσυgн, αη∂ уσυ'ℓℓ ηєє∂ αℓℓ уσυя ωιтѕ αη∂ яєαѕση αвσυт уσυ тσ ѕєє ιт тняσυgн."
тнαт ιѕ αη ιηтєяєѕтιηg ¢αя∂! ℓєт'ѕ мσνє ση тσ тнє ѕє¢ση∂ ωнєη уσυ'яє яєα∂у...
ι'ℓℓ яєα∂ уσυ тнє мєαηιηg σƒ тнιѕ σηє ησω... αη∂ αgαιη, тнιѕ σηє яєρяєѕєηтѕ уσυя ρяєѕєηт. ℓєт'ѕ ѕєє ιƒ ιт яєѕσηαтєѕ ωιтн уσυ αт αℓℓ...
"ᴛɪᴍᴇ ᴛᴏ ʀᴀɪꜱᴇ ᴛʜᴏꜱᴇ ᴄᴜᴘꜱ ʜɪɢʜ ᴀɴᴅ ᴄʜᴇᴇʀ, ʙᴇᴄᴀᴜꜱᴇ ᴛʜᴇʀᴇ'ꜱ ᴀ ᴄᴇʟᴇʙʀᴀᴛɪᴏɴ ɪɴ ᴏʀᴅᴇʀ! ʏᴏᴜ'ʀᴇ ꜱᴜʀʀᴏᴜɴᴅᴇᴅ ʙʏ ꜰʀɪᴇɴᴅꜱ ᴛʜᴀᴛ ʟᴏᴠᴇ ʏᴏᴜ, ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ʟᴏᴠᴇ ᴛʜᴇᴍ, ꜱᴏ ɴᴏᴡ'ꜱ ᴛʜᴇ ᴛɪᴍᴇ ᴛᴏ ꜱʜᴏᴡ ɪᴛ. ᴇɪᴛʜᴇʀ ʏᴏᴜ ᴏʀ ᴀ ᴄʟᴏꜱᴇ ꜰʀɪᴇɴᴅ ʜᴀꜱ ᴘᴏꜱꜱɪʙʟʏ ᴀᴄʜɪᴇᴠᴇᴅ ꜱᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ɪɴᴄʀᴇᴅɪʙʟᴇ, ᴏʀ ᴍᴀʏʙᴇ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ᴊᴜꜱᴛ ʀᴇᴀʟʟʏ ʀᴇᴄᴏɢɴɪᴢɪɴɢ ʜᴏᴡ ᴍᴜᴄʜ ᴛʜᴇʏ ᴍᴇᴀɴ ᴛᴏ ʏᴏᴜ. ᴇɪᴛʜᴇʀ ᴡᴀʏ, ɪᴛ'ꜱ ᴛɪᴍᴇ ᴛᴏ ᴘᴀʀᴛʏ!"
YOU ARE READING
。・☾:*˚:✧。☾Tarot Readings for anyone and everyone。・:*˚:✧☾。
Random☾ ⋆*・゚:⋆*・゚ Jυѕт α ℓιттℓє тяανєℓιηg тαяσт ѕнσρ! ѕтσρ ву αη∂ gєт уσυя σωη тαяσт яєα∂ιηgѕ!☾ ⋆*・゚:⋆*・゚