нєℓℓσ, му ƒяιєη∂! ωєℓ¢σмє ιη тσ му ℓιттℓє ѕнσρ! ησω, мαкє уσυяѕєℓƒ ¢σzу ωнιℓє ι ρяєραяє тнιηgѕ...
ωнιℓє ι ѕнυƒƒℓє тнє ∂є¢к, тαкє α мσмєηт тσ נυѕт ¢ℓєαя уσυя мιη∂. *ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ, ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ, ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ..*
тнιηк αвσυт ωнєяє уσυ αяє ιη уσυя ℓιƒє яιgнт ησω. ωнαт ιт тσσк тσ gєт тнιѕ ƒαя. ρєσρℓє ωнσ нανє нєℓρє∂ уσυ αℓσηg тнє ωαу. *ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ, ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ*
∂σ уσυ нανє αηу ѕρє¢ιƒι¢ qυєѕтισηѕ αвσυт уσυя ℓιƒє σя уσυяѕєℓƒ? ιƒ ѕσ, ρι¢тυяє тнєм ιη уσυя мιη∂ ωнιℓє ι ¢υт тнє ∂є¢к... gσσ∂, gσσ∂...
αℓяιgнт, αℓℓ ƒιηιѕнє∂! уσυ мαу ∂яαω уσυя ƒιяѕт ¢αя∂. нєяє уσυ αяє.
DISCLAIMER: I did not create any of the images on the cards, nor did I write the meanings. I am using the Modern Witch Tarot Deck, by Lisa Sterile.
тнιѕ ¢αя∂ яєρяєѕєηтѕ ѕσмє ραят σƒ уσυя ραѕт. ιт ¢συℓ∂ вє ηєαя σя ƒαя. ησω, αℓℓσω мє тσ яєα∂ уσυ тнє мєαηιηg...
"ᴛʜᴇʏ'ʀᴇ ᴄᴀʟᴍɪɴɢ, ᴀɴᴅ ᴛʜᴇɪʀ ᴄᴜᴘ ɪꜱ ʙʀɪᴍᴍɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ʟᴏᴠᴇ ᴀɴᴅ ᴄᴏᴍᴘᴀꜱꜱɪᴏɴ. ᴛʜᴇʏ ᴅʀᴀᴡ ꜱᴛʀᴇɴɢᴛʜ ꜰʀᴏᴍ ᴛʀᴇᴀᴛɪɴɢ ᴏᴛʜᴇʀꜱ ᴡɪᴛʜ ᴛᴇɴᴅᴇʀɴᴇꜱꜱ ᴀɴᴅ ᴋɪɴᴅɴᴇꜱꜱ, ᴀɴᴅ ᴛʜᴇʏ'ʀᴇ ᴛʀᴜʟʏ ɪɴ ᴛᴏᴜᴄʜ ᴡɪᴛʜ ᴀʟʟ ᴛʜᴇɪʀ ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴꜱ. ᴛʜᴇʏ'ʀᴇ ᴛʜᴇ ᴋɪɴᴅ ᴏꜰ ᴘᴇʀꜱᴏɴ ᴡʜᴏ ʏᴏᴜ ꜰᴇᴇʟ ᴘᴇʀꜰᴇᴄᴅʏ ᴀᴛ ᴇᴀꜱᴇ ᴡɪᴛʜ ʙᴇᴄᴀᴜꜱᴇ ᴛʜᴇɪʀ ᴘʀᴇꜱᴇɴᴄᴇ ɪꜱ ꜱɪɴᴄᴇʀᴇ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛɪɴɢ. ɪꜰ ᴛʜɪꜱ ɪɴᴅɪᴄᴀᴛᴇꜱ ᴀ ʀᴇʟᴀᴛɪᴏɴꜱʜɪᴘ, ʏᴏᴜ'ʀᴇ ꜰɪɴᴀʟʟʏ ꜰᴜʟʟʏ ᴀʙʟᴇ ᴛᴏ ʟᴇᴛ ᴅᴏᴡɴ ᴀʟʟ ʏᴏᴜʀ ᴡᴀʟʟꜱ ᴀɴᴅ ꜰᴇᴇʟ ᴄᴏᴍꜰᴏʀᴛᴀʙʟᴇ ᴀɴᴅ ʟᴏᴠᴇᴅ ʙʏ ᴛʜɪꜱ ᴘᴇʀꜱᴏɴ. ɪꜰ ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢ ɪꜱ ʏᴏᴜ. ʏᴏᴜ'ʀᴇ ᴅᴏɪɴɢ ᴀ ʙᴇᴀᴜᴛɪꜰᴜʟ ᴊᴏʙ ᴀꜱ ᴀ ꜰʀɪᴇɴᴅ ᴀɴᴅ ᴄᴏɴꜰɪᴅᴀɴᴛ, ꜱᴏ ʙᴇ ᴘʀᴏᴜᴅ."
тнαт ѕσυη∂ѕ נυѕт ℓσνєℓу! ι ωση∂єя ιƒ тнιѕ яємιη∂ѕ уσυ σƒ αηу ραятѕ σƒ уσυя ραѕт :)
тнιѕ ηєχт ¢αя∂ яєρяєѕєηтѕ уσυя ρяєѕєηт, ωнєяє уσυ αяє αт яιgнт ησω ιη уσυя ℓιƒє. ѕнαℓℓ ωє ѕєє ωнαт ιт ιѕ?
YOU ARE READING
。・☾:*˚:✧。☾Tarot Readings for anyone and everyone。・:*˚:✧☾。
Random☾ ⋆*・゚:⋆*・゚ Jυѕт α ℓιттℓє тяανєℓιηg тαяσт ѕнσρ! ѕтσρ ву αη∂ gєт уσυя σωη тαяσт яєα∂ιηgѕ!☾ ⋆*・゚:⋆*・゚