@𝓝𝓪𝓴𝓲𝓶𝓮_𝓞𝓽𝓸𝓰𝓪𝔀𝓪 '𝓼 𝓻𝓮𝓪𝓭𝓲𝓷𝓰

9 0 10
                                    


нєℓℓσ, нєℓℓσ, му σℓ∂ ƒяιєη∂... ι нσρє тнαт уσυ αяє ∂σιηg ωєℓℓ! ωнαт вяσυgнт уσυ нєяє тσ∂αу? ... αн, ι ѕєє. ωєℓℓ, ησω, gσ αнєα∂ αη∂ gєт уσυяѕєℓƒ ¢σмƒσятαвℓє!

ωнιℓє ι ѕнυƒƒℓє тнє ∂є¢к, тαкє α мσмєηт тσ נυѕт ¢ℓєαя уσυя мιη∂. *ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ, ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ, ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ..*

тнιηк αвσυт ωнєяє уσυ αяє ιη уσυя ℓιƒє яιgнт ησω. ωнαт ιт тσσк тσ gєт тнιѕ ƒαя. ρєσρℓє ωнσ нανє нєℓρє∂ уσυ αℓσηg тнє ωαу. *ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ, ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ*

∂σ уσυ нανє αηу ѕρє¢ιƒι¢ qυєѕтισηѕ αвσυт уσυя ℓιƒє σя уσυяѕєℓƒ? ιƒ ѕσ, ρι¢тυяє тнєм ιη уσυя мιη∂ ωнιℓє ι ¢υт тнє ∂є¢к... gσσ∂, gσσ∂...

αℓяιgнт, αℓℓ ƒιηιѕнє∂! уσυ мαу ∂яαω уσυя ƒιяѕт ¢αя∂. нєяє уσυ αяє.

DISCLAIMER: I did not create any of the images on the cards, nor did I write the meanings

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

DISCLAIMER: I did not create any of the images on the cards, nor did I write the meanings. I am using the Modern Witch Tarot Deck, by Lisa Sterile.

яємємвєя, тнιѕ ƒιяѕт ¢αя∂ яєρяєѕєηтѕ ѕσмє ραят σƒ уσυя ραѕт. ιт ¢συℓ∂ вє ηєαя σя ƒαя. нєяє ιѕ тнє мєαηιηg....

"ʙᴀʟᴀɴᴄᴇ ɪꜱ ᴀ ʙᴇᴀᴜᴛɪꜰᴜʟ ᴛʜɪɴɢ. ᴛᴇᴍᴘᴇʀᴀɴᴄᴇ ɪꜱ ᴀ ʀᴀᴅɪᴀɴᴛ ᴀɴɢᴇʟ ᴅᴇᴄᴋᴇᴅ ᴏᴜᴛ ɪɴ ʀᴀɪɴʙᴏᴡꜱ, ʙᴀʟᴀɴᴄɪɴɢ ᴏɴᴇ ꜰᴏᴏᴛ ᴏɴ ʟᴀɴᴅ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ɪɴ ᴡᴀᴛᴇʀ ᴀꜱ ꜱʜᴇ ᴄᴏɴꜰɪᴅᴇɴᴛʟʏ ᴘᴏᴜʀꜱ ᴡᴀᴛᴇʀ ꜰʀᴏᴍ ᴄᴜᴘ ᴛᴏ ᴄᴜᴘ. ꜱᴜɴꜰʟᴏᴡᴇʀꜱ ᴀʀᴄ ʙᴜʀꜱᴛɪɴɢ ʙᴇʜɪɴᴅ ʜᴇʀ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ꜱᴜɴ ɪꜱ ʙʀɪɢʜᴛ ᴀɴᴅ ꜰᴜʟʟ ᴏꜰ ᴊᴏʏ. ᴛᴇᴍᴘᴇʀᴀɴᴄᴇ ɪꜱ ᴛʜᴇ ᴘᴇʀꜰᴇᴄᴛ ᴀʟᴄʜᴇᴍɪꜱᴛ, ᴀɴᴅ ꜱʜᴇ'ꜱ ꜰᴜʟʟ ᴏꜰ ꜱᴏɴɢ ᴀꜱ ꜱʜᴇ ʙʟᴇɴᴅꜱ ᴛʜɪɴɢꜱ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ ɪɴ ʜᴀʀᴍᴏɴʏ. ʏᴏᴜʀ ʟɪꜰᴇ ɪꜱ ᴏꜰꜰ-ᴋɪʟᴛᴇʀ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ᴄʀᴇᴀᴛᴇ ꜱᴏᴍᴇ ʙᴀʟᴀɴᴄᴇ. ᴍᴀʏʙᴇ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ʙᴜʀɴᴛ ᴏᴜᴛ ꜰʀᴏᴍ ᴡᴏʀᴋɪɴɢ ᴛᴏᴏ ᴍᴜᴄʜ, ᴏʀ ʏᴏᴜ'ᴠᴇ ʙᴇᴇɴ ʙɪɴɢᴇ-ᴡᴀᴛᴄʜɪɴɢ ᴛᴠ ᴀʟʟ ᴡᴇᴇᴋᴇɴᴅ ᴀɴᴅ ɴᴏᴡ ʏᴏᴜʀ ʜᴏᴜꜱᴇ ɪꜱ ᴀ ᴍᴇꜱꜱ. ꜱᴏ ɪᴛ'ꜱ ɴᴏᴡ ᴛɪᴍᴇ ᴛᴏ ᴘᴜᴛ ʏᴏᴜʀ ʜᴏᴜꜱᴇ ɪɴ ᴏʀᴅᴇʀ, ᴀɴᴅ ꜱᴛᴀʀᴛ ᴅᴏɪɴɢ ᴛʜɪɴɢꜱ ɪɴ ᴍᴏᴅᴇʀᴀᴛɪᴏɴ. ʏᴏᴜ'ʟʟ ꜰɪɴᴅ ᴛʜᴀᴛ ɪꜰ ʏᴏᴜ ᴡᴏʀᴋ ᴛᴏ ʙᴀʟᴀɴᴄᴇ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ ᴅɪꜰꜰᴇʀᴇɴᴛ ᴀꜱᴘᴇᴄᴛꜱ ᴏꜰ ʏᴏᴜʀ ʟɪꜰᴇ, ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ꜰᴇᴇʟꜱ ꜱᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀꜱɪᴇʀ. ᴛʀʏ ᴀɴᴅ ꜰᴀᴄᴇ ᴛʜɪꜱ ᴛᴀꜱᴋ ᴡɪᴛʜ ᴏᴘᴛɪᴍɪꜱᴍ ᴀɴᴅ ᴘᴏꜱɪᴛɪᴠɪᴛʏ, ᴀɴᴅ ᴇɴᴊᴏʏ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ ᴡᴏɴᴅᴇʀꜰᴜʟ ᴛʜɪɴɢꜱ ɪɴ ʏᴏᴜʀ ʟɪꜰᴇ ᴇQᴜᴀʟʟʏ."

。・☾:*˚:✧。☾Tarot Readings for anyone and everyone。・:*˚:✧☾。Where stories live. Discover now