нєℓℓσ! тнαηк уσυ ѕσ мυ¢н ƒσя ѕтσρριηg ву му ℓιттℓє тαяσт ѕнσρ ƒσя α яєα∂ιηg. ιт'ѕ gяєαт тσ нανє уσυ нєяє, gσ αнєα∂ αη∂ мαкє уσυяѕєℓƒ ¢σмƒσятαвℓє!
ωнιℓє ι ѕнυƒƒℓє тнє ∂є¢к, тαкє α мσмєηт тσ נυѕт ¢ℓєαя уσυя мιη∂. *ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ, ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ, ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ..*
тнιηк αвσυт ωнєяє уσυ αяє ιη уσυя ℓιƒє яιgнт ησω. ωнαт ιт тσσк тσ gєт тнιѕ ƒαя. ρєσρℓє ωнσ нανє нєℓρє∂ уσυ αℓσηg тнє ωαу. *ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ, ꜱʜᴜꜰꜰʟᴇ*
∂σ уσυ нανє αηу ѕρє¢ιƒι¢ qυєѕтισηѕ αвσυт уσυя ℓιƒє σя уσυяѕєℓƒ? ιƒ ѕσ, ρι¢тυяє тнєм ιη уσυя мιη∂ ωнιℓє ι ¢υт тнє ∂є¢к... gσσ∂, gσσ∂...
αℓяιgнт, αℓℓ ƒιηιѕнє∂! уσυ мαу ∂яαω уσυя ƒιяѕт ¢αя∂. нєяє уσυ αяє.
DISCLAIMER: I did not create any of the images on the cards, nor did I write the meanings. I am using the Modern Witch Tarot Deck, by Lisa Sterile.
ησω, яємємвєя, тнιѕ ¢αя∂ яєρяєѕєηтѕ ѕσмє ραят σƒ уσυя ραѕт, вє ιт ηєαя σя ƒαя. нєяє ιѕ ωнαт ιт мєαηѕ:
"ᴛʜᴇ Qᴜᴇᴇɴ ʜᴀꜱ ᴜɴꜰʟɪɴᴄʜɪɴɢ ᴘᴇʀᴄᴇᴘᴛɪᴏɴ ᴀɴᴅ ᴄᴀɴ ᴄᴜᴛ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴛʀᴜᴛʜ ᴏꜰ ᴛʜᴇ ᴍᴀᴛᴛᴇʀ ɪɴ ꜱᴇᴄᴏɴᴅꜱ. ꜱʜᴇ ᴄᴀɴ ʙᴇ ʙʟᴜɴᴛ, ʙʀᴜᴛᴀʟʟʏ ʜᴏɴᴇꜱᴛ ᴀɴᴅ ᴠᴇʀʏ ꜰᴏʀᴡᴀʀᴅ. ʙᴜᴛ ᴊᴜꜱᴛ ʙᴇᴄᴀᴜꜱᴇ ꜱʜᴇ'ꜱ ᴛʀᴜᴛʜꜰᴜʟ ᴅᴏᴇꜱɴ'ᴛ ᴍᴇᴀɴ ꜱʜᴇ'ꜱ ʟᴀᴄᴋɪɴɢ ᴄᴏᴍᴘᴀꜱꜱɪᴏɴ ᴀɴᴅ ʜᴜᴍᴏᴜʀ. ꜱʜᴇ'ꜱ ꜱᴛɪʟʟ ᴜɴᴅᴇʀꜱᴛᴀɴᴅɪɴɢ, ʙᴇᴄᴀᴜꜱᴇ ꜱʜᴇ ᴄᴀɴ ᴛʀᴜʟʏ ꜱᴇᴇ ᴛʜᴇ ᴇɴᴛɪʀᴇ ꜱɪᴛᴜᴀᴛɪᴏɴ ꜰᴏʀ ᴡʜᴀᴛ ɪᴛ ɪꜱ. ɪꜰ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ᴛʜᴇ Qᴜᴇᴇɴ, ɪᴛ'ꜱ ᴛɪᴍᴇ ᴛᴏ ꜱᴇᴛ ʏᴏᴜʀ ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴꜱ ᴀꜱɪᴅᴇ ᴀɴᴅ ᴛʀʏ ᴛᴏ ᴠɪᴇᴡ ᴛʜɪɴɢꜱ ɪɴᴛᴇʟʟɪɢᴇɴᴛʟʏ, ᴡɪᴛʜ ᴄʟᴀʀɪᴛʏ ᴀɴᴅ ʜᴏɴᴇꜱᴛʏ."
ι ωση∂єя ιƒ тнαт ƒєєℓѕ ƒιттιηg ƒσя уσυ! ησω, тнє ηєχт ¢αя∂ яєρяєѕєηтѕ уσυя ρяєѕєηт, ωнєяє уσυ αяє αт яιgнт ησω ιη уσυя ℓιƒє.
YOU ARE READING
。・☾:*˚:✧。☾Tarot Readings for anyone and everyone。・:*˚:✧☾。
Altele☾ ⋆*・゚:⋆*・゚ Jυѕт α ℓιттℓє тяανєℓιηg тαяσт ѕнσρ! ѕтσρ ву αη∂ gєт уσυя σωη тαяσт яєα∂ιηgѕ!☾ ⋆*・゚:⋆*・゚