Atsumu önündeki kekten bir çatal daha alıp ağzına götürürken, Sakusa da karşısında zift gibi kahvesini içiyordu. Tatlı ile hiçbir zaman arası olmamıştı, ama Atsumu seviyorsa ona alabilirdi tabii ki.
"Beğendin mi?" Sakusa sorduğunda, Atsumu başını aşağı yukarı salladı. Dudağının kenarına bulaşmış olan çikolata sosunu baş parmağı ile sildi ve yaladı, Sakusa'nın bu tip şeylere olan hassaslığını bilmiyormuş gibi.
Sakusa gülümsedi, "Sevindim." dedi. Atsumu bu kez de şekerli kahvesinden bir yudum aldı; Osamu bu kadar kafein aldığını görseydi, muhtemelen onu kahve makinesinde kaynatırdı.
Atsumu saçlarını düzeltti, karşısındaki oğlana bakıp gülümsedi. Sakusa onun güneş gibi sıcacık gülümsemesini gördüğünde hissetmişti içinin ısındığını.
"Buradan çıkınca direkt eve mi gideceğiz?" Atsumu'nun sorusuyla duraksayan Sakusa, bakışlarını ona çevirdi. "Başka bir planın mı var?" diye sordu, kaldırdığı kaşlarının altındaki meraklı gözleri eşliğinde. Atsumu başını iki yana salladı, sessizce kahvesine baktı. Ona kalsa, bütün hayatını Sakusa ile geçirmek isterdi.
Atsumu sessizce kahve ve tatlısını bitirirken, Sakusa telefonunu çıkardı.
— — —
itler rahatsiz oluyor diye gunes dogmaktan vazgecmez
sakuyoomi:
arkadaşlaryardımınız lazım
tetsuwest:
bizden yardim istedigine gorecok kotu durumdasin
baybaykus:
iwaizumi'den de mi kotusakuyoomi:
yok beöyle bir şey değil
şey
biz atsumu ile dışarıdayız da
tetsuwest:
NEKENMA'YLA SOYLE
ALLAH'IM NASIP ET
sakuyoomi:
ya dur bölme benioturduk işte bir şeyler yiyip içiyoruz şimdi
tam böyle bitirmeye yakınız şu an
"buradan çıkışta eve mi geçeceğiz?" dedi
"başka bir planın mı var?" dedim
yokmuş ama
yüzü düştü baya
anlamadım
tetsuwest:
sakusabu salakligi bokuto bile yapmazdi amk
baybaykus:
BI KERE BEN AKAASHI'MI COK GUZEL DATELERE CIKARIYORUM TAMAM MIIHTIYACIMIZ KALMIYOR BOYLE SOEULARA
sakuyoomi:
?anlamıyorum amk
tetsuwest:
yok ben ugrasamam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahperi - [ SakuAtsu ]
FanfictionAtsumu Miya, ikiz kardeşinin okuduğu fakültedeki kıvırcık saçlıya vurulmuştu. _ _ _ 30.10.24 - ?