sakuyoomi:
*Bir profil paylaştı.*osamiya:
hassiktir|
?sakuyoomi:
kim bu?osamiya:
sana kafayi takmis ikiz kardesim|ne bileyim ben?
sakuyoomi:
osamuosamiya:
tanımıyorum sakusanereden tanıyayım ben bunu
buyuk sictik|
sakuyoomi:
tamamgece aniden panik atak geçiren birini sakinleştirmeye alışık değilim, kusura bakma
iyi günler
osamiya:
ne|ne panik atagi|
aptal atsumu beni neden aramadin amk|
abi|
off|
sana da
sakuyoomi:
al işte|al birini, vur ötekine|
ikizlerin tek bir beyin hücresi paylaştığını bilmiyordum|
— — —
Osamu sevgilisinin göğsünde dinlendirdiği başını hızla kaldırırken, Suna da göğsündeki ağırlığın kalkması ile aralamıştı gözlerini. Artık üstünde olmayan oğlana baktı. "Osamu?"
Gri saçlı, karışık saçlarını karıştırdı ve kaşıdı. Köşeden kıyafetlerini alıp üstüne geçirirken, bir yandan da ikiz kardeşini arıyordu.
İyice meraklanmıştı Suna böylece. Evde bir sorun olduğunu az çok tahmin edebiliyordu ama tam olarak kestiremiyordu. Üzerindeki örtü bacaklarını örterken doğruldu, giyinen sevgilisine baktı.
"Osamu, ne oluyor?" diye sormuştu, yerdeki tişörtünü alıp üstüne geçirirken. "Bilmiyorum..." diye mırıldanan Osamu, derin bir iç çekti ve üstünü tamamen giydiğinde bir saniye beklemeden çıktı odadan. Telefonu dışında hiçbir eşyasını almamıştı, düşünecek vakti yoktu.
Suna da hızla giyinip sevgilisinin peşinden koştu, neler olduğunu anlamıyordu ve Osamu'nun ağzını açmaması ona hiç yardımcı olmuyordu.
Osamu ayakkabılarını giyip bağcıklarını bile bağlamazken, Suna ikisinin de ceketini alıp giymişti ayakkabılarını. Önden önden koşturan sevgilisinin peşinden koştu, bileğini yakaladı onun. "Osamu."
"Atsumu gece atak geçirmiş, şapşalın teki olduğu için de aramamış. Yani gitmem lazım." dedi Osamu, kısaca özetledi durumu. Başını aşağı yukarı salladı Suna, Osamu'ya uydurduğu adımları ile ilerledi hızla.
Eve nasıl vardıklarını ikisi de bilmiyordu. Osamu ceplerini karıştırdı, anahtarlarını aradı. Bulamadığı her saniye üstündeki stres artarken sesli bir şekilde küfretti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahperi - [ SakuAtsu ]
Fiksi PenggemarAtsumu Miya, ikiz kardeşinin okuduğu fakültedeki kıvırcık saçlıya vurulmuştu. _ _ _ 30.10.24 - ?