Minho×Jisung
Jisung:
GunaydinnnMinho:
Sana da
Bugun enerjiksin galibaJisung:
Yani
Aslinda evet hala dun gecenin etkisindeyim deMinho:
Oyle mi
Ne yalan soylim bende oyleyim
Cok istiyorsan tekrarlayabilirizJisung:
Flort mu ediyorsun
Bana mi oyle geliyorMinho:
Flort etmiyorum
Direkt sana asiliyorum gibi bisey
Zaten ne onemi var
Nisanlimsin sonuctaJisung:
Ama sahteMinho:
Gercek yapabiliriz
Jisung bak bu opucukten sonra ingiltere isini cok dusundum
Eger sen aileni birakamayacaksan burada kalalim ama fark etmezse benimle ingiltereye gelebilirsin
Yani ben seni artik ne flort ettigim biri ya da bir arkadas olarak goruyorumJisung:
Burada benimle kal minho
Bende bu nisanliligimiz gercek olsun istiyorumMinho:
Yani ciddisin
Benimle olmaya
Jisung su an beni o kadar mutlu ettin ki inanamazsin...
Jisung asistan odasında koltuktan kendini yere atıp yuvarlanıyordu sevinçten. Hyunjin, "Sen lütfen aşık olma. Sabahtan beri adamla mesajlaşıyorsun." dedi raporlarla uğraşırken. Jisung, "Sus, Hyunjin. Şu an hayal kuruyorum."
Felix, "Ama cidden çok tatlılar." dedi. Hyunjin, "Bebeğim biz daha tatlıyız. MinSung ikikisi bizim yanımızdan bile geçemez. Biz markaysak onlar çakmamız." dedi. Jisung onun ayağına vurup, "Sensin çakma. Biz Minho'yla orjinaliz. Ay ismi bile çok güzel." dedi.
Yeji içeri girip, "Aşkın bittiyse seni sahneye alalım." dedi ve Jisung oflayıp dosyalarla odadan çıktı. Hyunjin, "Bak kalemi unuttu. Bari gidip verirken Minho hocadan diğer dosyaları alırım." dedi ve odadan çıktı. Jisung, Minho'nun odasına girdiğinde Minho hastaya reçete yazıp ameliyat tarihi veriyordu.
Hasta odadan çıkınca Minho, "Hoşgeldin." dedi gözlüğünü başına kaldırıp. Gözlerini ovuşturdu. Jisung, "Sana da merhaba da sen yorgun gibisin." dedi. Minho, "Biraz.. 134 hasta baktım." dediğinde Jisung dosyaları masaya indirip, "Kendini çok zorluyorsun." dedi onun çenesinden tutup yüzünü kendine çevirdi.
Minho gözlerini kapatıp güldü ve Jisung'u bileğinden tutup kendi kucağına oturttu. Jisung, "Minho, hastanedeyiz ama." dedi gülerek. Minho, "Farkındayım. Öpücüğün devamını yapacaktık." dedi.
Jisung, "Sen onu diyorsun..." dedi. Minho onun belinden tutup kendine yaklaştırıp, "Onu diyorum." derken onun saçlarını yüzünden çekti. Jisung onun gözlüklerini masaya indirip kollarını boynuna doladı. Minho, "Sabırsız biriyimdir. Biliyor musun?" dedi ilk önce onun yanağını öptü.
Jisung onun elmacık kemiğini okşayıp, "Bilmez miyim?" dedi. Minho onun dudaklarını öpünce Jisung ellerini onun saçlarının arasından geçirdi. İkisi şimdi tutkulu bir şekilde öpüşüyorlardı.
Minho onun alt dudağını ısırıp emerken Jisung ona daha da yaklaşıyordu. Ta ki Hyunjin odaya girene kadar. Hyunjin, "Jisung mal mısın? Kalem odada kalmış-" dedi ve ikisini öyle görünce dosyaları atıp kapıyı kapadı, "Pardon!" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dr.Lee| Minsung
FanfictionBeyin Cerrahı Lee Minho ve onun asistan cerrahı Han Jisung'un yaşadığı bir geceden sonra başlarına gelen kaos nişanlılıkları