üçüncü bölüm.

127 24 44
                                    














On dokuz yıllık hayatımın en keyifli maçlarından birisini izlemiştim! Muhteşem bir galibiyetle kupayı almıştık, yıllar sonra Beşiktaş atak geçirmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.










On dokuz yıllık hayatımın en keyifli maçlarından birisini izlemiştim! Muhteşem bir galibiyetle kupayı almıştık, yıllar sonra Beşiktaş atak geçirmiştim. Şimdi ise Semih Kılıçsoy'un özel davetlisi olmanın şerefiyle yeşil sahalardaydım.

Takım arkadaşları sıra sıra kupayla resim çekilirken, o çoktan çekilmiş ve yanıma adımlıyordu. Maçtaki terinden zırnık kalmamıştı ona sarıldığımda, "Tebrikler! Muhteşemdi, yıllar sonra atak geçirdim resmen!" Taraftar sesinden dolayı bağırmak zorunda kalıyordum.

"Teşekkür ederim, iyi ki geldin. Uğur getirdin yıllar sonra." dediğinde gülümsedim. "Uğur getiriyorsam hep gelirim." dediğimde gülümsedi, "İşte böyle ya," dedi, takım o sırada standa toplandığında, "Git, kupa kaldırma vakti." dediğimde, "Maç sonrası Nevzat Demir'e geçeceğiz, oraya gelmek ister misin?" dediğinde, "Ben ne yapacağım tesiste?" diye sordum.

"Otururuz, ya da sabah da görüşebiliriz." dediğinde böyle düşünceli ve böyle istekli olması çok mutluluk veriyordu. "Sen de tesiste git, güzelce dinlen. Yarın görüşelim, kendini yorma." dediğimde, başını salladı, Ardından kupa seremonisi gerçekleşti.

Bol bol videoya çekip, babama yolladım. Babama bu durumdan bahsetmiştim, ailemden gizlim saklım olmazdı. Babam bu kişinin Semih olduğunu duyunca, ekstra sevinmişti. Bu maçı arkadaşlarıyla bizim evin bahçesinde seyredecekleri için de maça gelmemişti ve bana çok pişman olduğunu yazıp duruyordu.

Saatler sonrasında evdeydim, öyle yorgundum ki, ölü gibi hissediyordum. Hızlı bir duş almıştım, ardından üzerimi giyinip, öylece yatağıma uzanmıştım. Telefonumu kontrol ettiğimde Semih'ten bir fotoğraf geldiğini görmüştüm.

Fotoğrafta; kupa kıcağındaydı ve o kupayı öpüyordu. Evet, kupayı kıskandığım dakikalardaydık. Derin bir nefes aldım, keşke öptüğü kupa olmasaydı.

Kayra Tekin;
Harika görünüyorsunuz!!🤌🏻

Topçu;
Uğurlusun sen, senin sayende.
Topçu;
Kurtuluşun yok artık,
seni her maç tribünde görmek istiyorum.

Bu şekilde konuşması beni etkiliyordu, etkiliyordu da çok farklı etkiliyordu. Baskın ve ağırbaşlıydı. Dediği şeye diyebilecek bir şey bulamamak, beni asıl heyecanlandıran şeydi.

Kayra Tekin;
Öyle mi dersin?

Topçu;
Öyle derim, psikolog. 😉

Kayra Tekin;
Ay onu bunu geçte babamla
konuştum.
Kayra Tekin;
Söylemiştim sana, arkadaşlarıyla
bizim evde izlediler maçı diye.
Kayra Tekin;
Manyak gibi pişman
pauajaajsjajsjasjajs

love game. | semih kılıçsoy.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin