Коли я народився, мене назвали Юрою... Гарне ім'я, просте та тепле. Мама завжди називала мене «Юрочкою», і це виразно відобразилося в моїй пам'яті. Вона вимовляла це з такою теплотою, що інакше й не могло бути. Мамо... Яке чудове слово. Таке тепле, що хочеться повторювати його знову і знову... Мама... Мама... Мамочка... Як шкода, що тепер мені нема кого так називати.
Я з'явився на світ у маленькому і тихому містечку Елрідж, оточеному безмежними полями та зеленими пагорбами. Моє дитинство пройшло під лагідним, але строгим поглядом моєї матері, жінки неймовірної сили та мужності, якою випало поодинці виховувати мене. Вона стала для мене не лише матір'ю, а й справжнім захисником, здатним постояти за себе та за мене, незважаючи на всі життєві труднощі. Батька я майже не знав, але її любові та підтримки завжди вистачало, щоб я відчував себе захищеним та коханим.
Коли я підріс, моє життя наповнилося музикою - я почав вчитися грати на піаніно. Ці заняття стали для мене джерелом найяскравіших і найживіших відчуттів, ніби кожен звук, що народжується під моїми пальцями, відкривав новий світ, я пропускав музыку через себе і жив нею як і зараз ... з того часу це ніяк не змінилося. Мама теж любила мою гру, часто залишаючи всі справи, щоб послухати, як я перебираю клавіші. моменти мені здавалося, що наш зв'язок ставав ще міцнішим. Однак здоров'я у мене було слабким, і тому про мрії займатися фехтуванням довелося забути. Але зараз я розумію що вони стали б мені в нагоді.
Одної осінньої, яка назавжди змінила моє життя, я прокинувся від оглушливого гуркоту. злякано заліз під ліжко, тремтячи і сподіваючись, що все обійдеться. Можливо, якби я сміливіший, якби в мене тоді хоч крапля рішучості, події тієї ночі склалися б інакше... Але від таких думок тепер мало користі. Цієї фатальної ночі до нашого будинку увірвалися мисливці. Безжальні, з жорсткими, холодними очима вони рознесли наш світ у пилюку. Моя мама ... Вона боролася, захищала мене до останнього подиху. Але сил її не вистачило, і незабаром я зрозумів, що залишився сам. Не пам'ятаю, як встиг втекти, як вибіг у ніч, наче загнане звірятко, рятуючись втечею. Я не міг зробити нічого, але з того часу досі звинувачую себе – чому я не залишився, не допоміг? Хоча що могла зробити восьмирічна дитина проти жорстоких убивць? З того страшного дня я став вигнанцем, мандрівником, який не знає спокою. Роки пішли на нескінченні поневіряння, зміну міст, тимчасових притулків, де мені не було місця. Але куди б я йшов, спогади про ту ніч і біль втрати переслідують мене невідступно, як тінь.
З того часу минуло вже багато років, настільки багато, що я давно збився з рахунку. Я не старію, і,хоча спогади про ту фатальну ніч трохи притупилися, вони все ж таки живуть у мені, як відлуння давно минулого кошмару. Дивна, незгасна молодість стала для мене не благословенням, а тяжким тягарем. Я не міг залишатися на одному місці довше десяти років: люди почали б помічати мою незмінну зовнішність, а це привернула б до нас небажану увагу. У такі моменти доводилося збирати свої скромні речі і зникати, ніби мене ніколи й не було, щоразу залишаючи частину себе в минулому. Неодноразово траплялося, що люди бачили в мені те, що я намагався приховати. Дізнавшись про мене правду, вони ставали ворогами, а деякі наважувалися навіть на напади, дізнавшись, що перед ними вампір. У такі хвилини доводилося рятуватися втечею чи боротися, щоб зберегти свою таємницю, але я щоразу вислизав від цієї смертельної гри.
Роки тяглися, і за цей час я встиг пізнати почуття, про яке колись не мріяв. Я покохав одну людину. Це кохання було яскравим і світлим, як тепле сонце після довгої зими. Але, як і багато земних радощів, вона виявилася швидкоплинною. Він прожив недовго – лише 32 роки. Я досі пам'ятаю гіркоту тієї втрати: здається, я плакав тоді довше, ніж зазвичай дозволяють собі чоловіки, але смерть невблаганна. Я змушений був упокоритися і відпустити його свого часу, хоча шрам залишився назавжди.
З того часу я продовжую свої поневіряння, задаючись одним і тим же питанням: чи знайду я колись місце, яке зможу назвати домом? Місце, де зможу бути щасливим і нарешті знайти спокій? Чи можливо це для такої істоти, як я, чи доля прирекла мене до вічних пошуків?Чи знайду я колись місце, яке зможу назвати домом?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Один крок до світанку
VampirosОсь так і вийшло... Загнаний у кут, безпорадний і жалюгідний. Так почалася історія вампіра Юрочки - того, хто, незважаючи на всі тягарі долі, мав одного разу здобути щастя. Його шлях був сповнений страху і самотності, але попереду, крізь морок, уже...