Частина 12 Взяти себе в руки, Лілі

1 0 0
                                    

Слова Ліора луною лунали в моїй голові. Він завжди мав рацію. Потрібно брати себе в руки, не дозволяти мороку затягувати мене остаточно. Але як? Як знайти спосіб відпочити, відволіктися, заспокоїти цей хаос усередині? Я довго думав, що ж мені зробити, щоб розслабитися, але спроби просто лежати і нічого не робити лише посилювали напругу. Я не міг залишатися бездіяльним.І тоді мені прийшла думка. В'язання. Так, це було несподівано, але ця думка з'явилася сама собою, наче хтось шепнув мені на вухо. Колись давно це справді допомагало. У процесі я знайшов втіху, зосередженість, якої не вистачало в моменти тривоги. Я вирішив спробувати знов. В'язання – це ритм, це порядок, це щось, що ти твориш своїми руками, крок за кроком. Це ніби мелодія, тільки замість звуків народжуються петлі та візерунки. Коли настав час обіду і принесли їжу, я попросив людей, які приносили мені їжу та предмети, передати моє прохання: спиці та пряжу. На їхніх обличчях читалася явна недовіра. Звісно, ​​їхні побоювання були зрозумілі — хто знає, що я можу зробити зі спицями у такому місці. — Навіщо це тобі? — холодно спитав один із них, примруживши очі. — Щоб в'язати, — спокійно відповів я, дивлячись у його очі. - Просто в'язати.Їхні погляди були недовірливими. Вони перешіптувалися, мабуть, обговорюючи, чи варто йти на цей крок. Здавалося, я почув щось про «небезпеку» та «інструменти». Якоїсь миті я вже думав, що мені відмовлять, але через деякий час один з них неохоче погодився. - Добре. Але тільки щоб не було ніяких сюрпризів, — кинув він, і в його голосі чулася загроза. Коли мені принесли невеликий моток пряжі та спиці, я відчув легке полегшення. Це був перший крок до чогось, що могло повернути мені хоч трохи спокою. 


Я взяв у руки спиці, і пальці відразу згадали, що робити. Петелька за петелькою, ряд за рядом, все починало набувати форми. Руки рухалися майже автоматично, а я поринав у процес, забуваючи про все навколо. Було щось заспокійливе в цьому повторюваному русі, в звуку, з яким спиці торкалися один одного. Це нагадувало мені про мелодію, але мелодії не для слуху, а для зору та дотику. Я згадав, як уперше взявся за в'язання. Тоді я хотів зробити Ліору подарунок – простий, але щирий. Я довго думав, що йому подарувати, і вирішив, що це має бути шарф. Теплий, затишний, зроблений із любов'ю. Тоді я не вмів в'язати і вчився майже наосліп, роблячи помилки на кожному кроці. Але я був наполегливим. Кожен вузол, кожна петля була моїм освідченням у коханні. Коли я нарешті закінчив той шарф, він вийшов дивним. Один край був ширший за інший, де-не-де були нерівності. Але Ліор, звичайно, не звернув на це уваги. Він накинув шарф собі на шию і сказав: — Юрчик, він ідеальний.І я повірив йому.У той момент я зрозумів, що важлива не тільки музика, але й те, що я можу створювати руками. Це стало способом висловити те, що я не міг сказати словами. Тепер, сидячи в цій кімнаті, я знову в'язав . для мене кроком до чогось кращого. Це було моє спасіння, мої ліки. Нехай все інше було туманним і сірим, але тут, у цьому простому процесі, я почував себе живим.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: 2 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Один крок до світанкуWhere stories live. Discover now