Operasyon

45 4 3
                                    


         İnsanlar, temel varoluş        
         kaygılarını aşabilmek için    
     büyülü, gizemli ya da fantastik   
      dünyalar yaratırlar. Bu hayali
          dünyalar birçok insan için
                 sığınak olur...
🖤

İYİ OKUMALAR...

{Şimdiki zaman}
2 aydır İtalya'da görevdeydim. Burdaki görevim PKK'nın ele başı olan Şefki Öcalanı etkisiz hale getirmekti. Kendisiyle bi kaç kez operasyonlarda karşılaşmışlığımız vardı. Açıkçası beni pek sevdiği söylenilemez onu son gördüğümde beni unutmaması için sol gözünü oyup onun eline vermiştim artık gözüne bakıp bakıp beni hatırlardı.

Bu 2 ay süreçte ise onu bol bol gözlemlemiştim neylerden hoşlandığını, neylerin onun dikkatini çektiğini her şeyi biliyordum.
Bunları bilmem gerekliydi çünkü onu bu akşamki maskeli baloda güzelliğimle etkilemem lazımdı ki tuzağıma düşebilsin.

Telefonumun çalmasıyla ayağı kalkmam bir oldu masanın üzerindeki telefona uzanıp hemen açtım arayan albaydı. "Kayra" dedi lafı uzatmadan bilgilendirme yaptım. "Komutanım her şey yolunda birazdan akşam için hazırlanıcam" dedim. "Bak kızım çok dikkatli ol o pezevengin sağı solu belli olmaz" benim için endişeleniyordu "merak etmeyin komutanım her şey tam sizin istediğiniz gibi olucak bundan emin olabilirsiniz" albay benim manevi babamdır bana kendi öz babamın göstermediği şefkati o göstermişti. "Tamam kızım sen hazırlan, bizde operasyonu bi gözden geçirelim" diyip telefonu kapattı telefon üzerinden konuşmayı çok seven biri değildi.

Neyse daha fazla oyalanmadan hazırlansam iyi olucak. Zaten elbisemi bi kaç gün öncesinde ayarlamıştım. Giyiceğim kırmızı elbise çok göz alıcı bir elbiseydi oradaki herkesin dikkatini çekeceğime emindim, elbise baya kısaydı diz kapaklarımın baya yukarısında bitiyordu, üst kısmı ise tam göğsümün üstünde bitiyor, arkasında da pelerin gibi bişey vardı, bu kombine en güzel uyucak şey eldiven olduğu için kırmızı eldivende aldım, eldivenlerde tam omzumda bitiyordu, topuklu ayakkabım, çantam ve küpelerimde aynı şekilde kırmızı renkteydi.

Giyiceğim her şeyi giydikten sonra makyaj masasına oturdum yüzüme çok hafif bir fondöten sürüp yaydım normalde fondöten kullanan biri hiç olmadım ama böyle durumlarda mecburen sürmem gerekiyordu daha sonra yanağıma, burnuma, anlıma kontür sürüp on...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Giyiceğim her şeyi giydikten sonra makyaj masasına oturdum yüzüme çok hafif bir fondöten sürüp yaydım normalde fondöten kullanan biri hiç olmadım ama böyle durumlarda mecburen sürmem gerekiyordu daha sonra yanağıma, burnuma, anlıma kontür sürüp onuda yaydım, yanağımada pembe bir allık sürüp onuda fırça yardımıyla dağıttım şimdi ise sıra göz makyajındaydı, far paletinden kırmızının en koyu rengini bulup göz kapağıma sürdüm ardından upuzun bir eyeliner çektim bu gözümün daha çekik durmasını sağladı rimelimide sürdükten sonra son dokunuşumu yani kıpkırmızı rujumuda sürünce makyajım bitmiş bulunmaktaydı.

Aynadan kendime baktığımda bu güzellik karşısında herkesin dibi düşeceğine emindim.

Saate baktığımda zamanımın geldiğini anlayıp hemen evden çıktım. Albayın hazırlamış olduğu Mercedes G' ye binip gideceğimiz yere kadar gittik.

İçimdeki KurşunWhere stories live. Discover now