(Detta är inte ett vanligt kapitel utan ett litet roligt komplement kan man säga. Jag kom på en del roliga scenarion som jag inte riktigt vet hur jag ska få in i berättelsen, så därför tänkte jag att man kan få ta del av dem genom Josefs och Alex sms konversationer istället! Här kommer alltså Paris versionen av detta koncept! Ha det bäst <3) -Ztejon
Alex mobil: Alex och Josef har alltså kommit fram till Paris och Josef råkar skicka fel när han ska smsa med Tobban! Sedan råkar det ske ännu ett litet missförstånd gällande vilka bilder som ska skickas till vem... Som det kan bli ibland!
Josefs mobil: Alex är ute och köper croissanter till Josef, som råkar förstöra överraskningen med att vakna för tidigt...
Alex mobil: Josef vill ha is till sitt vatten och Alex erbjuder sig att gå ut och hämta det från hotellets ismaskin! Dessvärre går det inte riktigt som planerat...
Josefs mobil: Josef har utvecklat ett Duolingo beroende :D
Alex mobil: Alex och Josef är ute och äter och när Josef ska gå på toaletten träffar han någon...
Alex mobil: Josef och Alex är ute på bio tillsammans men filmen är tyvärr inte särskilt bra. Alex har däremot andra planer för kvällen...
Josefs mobil: Alex och Josef hade sannerligen en rolig kväll igår! Det upptäcker Alex i badrumsspegeln morgonen efter...
Alex mobil: Josef och Alex har legat i sängen och tittat på film de senaste timmarna och nu har Alex ursäktat sig för att gå på toaletten. Då får Josef ett oväntat känslosamt sms från henne...
Josefs mobil: Alex har gjort en spännande upptäckt utifrån balkongen, men möts inte riktigt av samma energi från Josef :)
Alex mobil: Alex gick ut snabbt för att hämta fler handdukar hos hotellpersonalen, men råkade bli utelåst... Tur att Josef är där inne och kan hjälpa till! (Eller?)
YOU ARE READING
Alex och Josef på kontoret
FanfictionI Beck-filmerna får vi en inblick på hur det är för Beckgruppen under pågående utredningar, med andra ord: Det är mycket action! Hur ser det ut mellan utredningarna? Hur är det "helt vanliga" kontorsarbetet? Mötena i fikarummet, skämten i korridorer...