Rozdział 13 : Dalsza podróż

2 2 0
                                    

W następnych tygodniach, choć relacje między April a jej przyjaciółkami były nieco napięte, dziewczyna czuła, że zaczyna być coraz bardziej pewna swojej decyzji. Noah stał się dla niej kimś, kto rozumiał ją w sposób, w jaki nikt inny nie potrafił. Ich wspólne chwile spędzane na rozmowach, spacerach i cichych momentach były dla April jak oaza wśród chaosu.

Jednak ich relacja nie pozostała bez echa. W szkole zaczęły pojawiać się plotki. W niektórych rozmowach dało się wyczuć, że Noah staje się obiektem zainteresowania nie tylko dla April, ale i dla innych dziewczyn. Była tego świadoma, ale nie przejmowała się tym, wiedząc, że jej serce należy do niego.

Pewnego dnia, kiedy siedzieli razem na dachu szkoły, Noah spojrzał na nią z powagą.
    „April, chciałbym, żebyś wiedziała, że jestem z tobą. Nawet jeśli nie wszyscy rozumieją naszą relację, ja tu jestem, i nie zamierzam odchodzić" – powiedział cicho, patrząc jej w oczy.

April poczuła ogromną ulgę. Wiedziała, że nie musi już dłużej udawać ani ukrywać swoich uczuć. To, co się działo, było prawdziwe, i była gotowa na to, by zawalczyć o to, co zaczęło kiełkować w jej sercu.
    „Dziękuję, Noah" – odpowiedziała, czując, że jej serce w końcu znalazło spokój. – „To dla mnie bardzo ważne. Ja też nie zamierzam się poddać. Chcę, byśmy przeszli przez to razem."

I choć nadal miała przed sobą wiele trudnych chwil, April wiedziała, że to, co teraz działo się między nią a Noah, było początkiem czegoś naprawdę wyjątkowego. Nie mogła przewidzieć, co przyniesie przyszłość, ale czuła, że nie musi już martwić się o to, co powiedzą inni. Miała siebie i Noaha – a to było dla niej najważniejsze.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: 20 hours ago ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Bez GranicOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz