פרק 13

119 28 7
                                    


אנחנו יוצאים מהמתחם 

ומייד אני רואה את דור ועדן עומדים לצד הכביש, "למה התעכבת? אני צריך להביא את הרכב שלך." דור נוזף בי.

"אז למה לא הבאת?"

"כי מישהו צריך לשמור עליה." הוא מצביע על עדן שכעת מסתובבת סביב עמודי התאורה. "תכיר איתן, איתן-התאום שלי דור." אני עורכת ביניהם היכרות מהירה תוך כדי שעיניי נעוצות בעדן.

"נעים מאוד אחי." דור לוחץ את ידו. "אלך להביא את הרכב שלך, שימי עין עליה."

"אתה מוריד אותי אצל שחר." עדן צועקת אליו.

"כן בטח." הוא אומר לה ומתרחק.

"עדן," אני קוראת. "בואי הינה."

"אני רוקדת." היא אומרת כשהיא עומדת ליד העמוד ולא זזה בכלל.

"היא לא מתנהגת ככה בדרך כלל." אני מסבירה לאיתן, לא שאני צריכה להתנצל בפניו על ההתנהגות של חברות שלי אבל זה באמת חריג, עדן לא משתכרת אף פעם.

"זה בסדר, את לא צריכה להסביר לי, רק אולי נזיז אותה מהכביש?" אני מסובבת את ראשי בבהלה, רואה אותה פתאום עומדת באמצע הכביש.

"אלוהים עדן, תזיזי את התחת שלך לכאן לפני שאני בועטת בו." היא מבינה מה היא עושה ומצטרפת אלינו.

"איתן אני חייבת לומר לך משהו." היא מנסה לחבק את כתפיו ללא הצלחה, איתן גבוה ממנה בראש וחצי. "רוני היא בחורה מיוחדת ומהממת."

"אני בטוח" הוא משיב.

"היא לא מבינה למה לא רצית לשכב איתה."

"עדן!" אני צועקת וסותמת לה את הפה בידי, "אל תשים לב אליה." עכשיו הוא נראה משועשע.

צפירה נשמעת לידנו ואני מודה בליבי שדור הגיע עם הרכב, "כנסי לרכב לפני שאני דוחפת אותך לכביש בעצמי." אני לוחשת באוזנה ודוחפת אותה פנימה.

"אני אשב איתה מאחור." דור אומר ועובר למושב האחורי.

איתן לא שואל פשוט נכנס למושב הנהג. "תכווני אותי." הוא אומר כשאני מתיישבת לצידו.

"בטח." אני מזינה את הכתובת שלנו בוויז ומניחה את הטלפון מולו על המתקן.

לאחר מספר דקות אני מסתובבת אל דור ועדן, "מה איתה?" אני רואה שעדן נרדמה על ברכיו.

"נרדמה השיכורה."

"אז להוריד אותה בבית שלה?" אני שואלת.

"לא, אצלנו, אתן לה את החדר שלי."

"החדר שלך? אתה יודע מה יקרה אם היא תגלה שהיא ישנה בזוהמה שלך בבוקר."

"אין לה ברירה." פיו מתעקל לחיוך כשהוא מביט בה ישנה.

*

"טוב זה עבר בשלום." אני אומרת כשאני מצטרפת אל איתן לסלון לאחר שדור ואני השכבנו את עדן במיטה שלו. אני מתקשה לעכל את העובדה שהוא עומד אצלי בסלון. "לשתות?" אני שואלת תוך כדי שאני זורקת את הסנדלים שלי ומשחררת את רגליי לחופשי מהעקבים.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: a day ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ההתפכחותWhere stories live. Discover now