100 KALORİLİK MASUM ATIŞTIRMALAR

349 7 0
                                    

1) Zeytinyağlı Domates ile Beyaz Peynir Dilimleri

Akşam yemeği öncesinde açlığınızı birkaç dilim peynir ve.. birkaç dilim domatesin zeytinyağıyla buluşmasını sağlayarak bastırabilir ve damağınızın da lezzetlenmesine katkı sağlayabilirsiniz.

2) Muz Alternatifi

Muzun doyurucu özelliğiyle spor yapan bireylerde oluşan krampları önleyici bir kalkan oluşturan potasyum zengini muz, güçlü bir besin kaynağıdır. Oluşan ani acıkma krizlerine hızlı bir çözüm bulmanızı sağlayacaktır.

3) Yabanmersini Kurusu Meyvesi ile Yerfıstığı

Acıkma hissi oluştuğunda hızlı çözüm sağlayan yabanmersini kurusu ve yerfıstığı karışımını 1 kaşık yerfıstığı ve 2 kaşık yabanmersini kurusu şeklinde harmanlayarak tüketebilirsiniz.

4) Kuru Kayısı (40 gram)

Kuru kayısı sağladığı besin öğelerini günlük olarak almayı ve acıkma hissi oluştuğu anda devreye girip vitaminli doyma hissini elde etmenizi sağlayacaktır.

5) Bitter Çikolata (5 adet Küçük)

Antioksidan kaynağıyla bol miktarda kakao içeren , enerji verirken oluşan acıkma hissine set çekerek iyi hissetmenizi sağlayacaktır. Çikolata yüksek tansiyon sorunlarına da çözüm sunmaktadır.

6) Dip Sos Eşliğinde Karides

Karides tüketimini 8 adet pişmiş şekilde 4 kaşık yağsız kokteyl sosu eşliğinde lezzetli bir doyumu rahatlıkla elde edebilirsiniz.

7) Humus Eşliğinde Havuç

Besin zenginliği taşıyan humusla havuç ani acıkmalarınıza sağlıklı bir şekilde cevap vermektedir. Orta boy bir havucu kıtırlığı ile oyalayıcı nitelikte 2 tatlı kaşığı humusa batırarak gönül rahatlığıyla yiyebilirsiniz.

8) Probiyotik Yoğurt

Kalsiyumla D vitamini dışında vücut için faydalı bakterileri içeren 1 kâse probiyotik yağsız yoğurt, sindirim sistemi ve kemik için katkı sağladığı gibi doyuma ulaşmanızı da sağlayacaktır.

9) Yoğurt Bal Karışımı ve Müsli Eşliğinde Ahududu

Öğle ya da akşam yemeğine kadar tok tutan formül; 2 çorba kaşığı yoğurt, 1 tatlı kaşığı bal karışımı sonrasında ahududu ve müslinin yoğurda eklenmesiyle hazırlanır.

10) Badem (10 adet)

Badem rahatlıkla tok tutma avantajını sağlayacaktır, 10 adet yemenizin yeterli olacağını unutmayınız.

11) Çok Tahıllı Ekmek Eşliğinde Peynir

Yağsız olması kaydıyla bir adet üçgen peynirin yanında yenilen bir dilim çok tahıllı ekmek rahatlıkla tok kalmanızı ve ani acıkma sorunlarınıza çözüm sunacaktır.

12) Bir Dilim Tam Buğday Ekmeği Eşliğinde Hindi Füme

bakımından 60 gram hindi füme ve 1 dilim tam buğdaylı ekmek açlığınızı hızlı bir şekilde giderecektir.

13) Yağsız Yoğurt ile Çilek

Bir buçuk kâse çilekle 2 tatlı kaşığı yoğurdu C vitamini eşliğinde rahatlıkla tüketebilirsiniz.

14) Tam Buğday Ekmeği Eşliğinde Yumurta

Yanmaz tavada pişirilen 2 yumurta akı ile bir dilim tam buğday ekmeği açlığı bastıran bir diğer seçenektir.

15) Kaşarlı Mantar (Fırında)

6 orta boy mantarın temizlendikten sonra toprak kap içerisine bırakılarak az miktarda rendelenmiş kaşarla zeytinyağı eklemesiyle fırına atıp doyuma rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

16) Yağsız Beyaz Peynirle Bir Dilim Karpuz

%95'i su olan karpuz meyvesi ve yağsız peynir ile B ve C vitamini alarak açlığınızı bastırabilirsiniz.

17) Bir Kâse Kiraz

Ağrıkesici dışınca acıkma hissini de rahatlıkla bastıran kirazı rahatlıkla tüketebilirsiniz.

18) Patlamış Mısır Alternatifi

3 avuç dolusu yağsız mısır sizleri rahatlıkla oyalayabilir.

19) Ton Balığı Alternatifi

Limonlu şekilde 50 gram ton balığı veya bir dilim tam buğday ekmeği ile 30 gr ton balığı.

20) Kraker Alternatifi

En fazla yirmi adet yağsız ve şekersiz krakerle açlığınızı bastırmayı deneyebilirsiniz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zayıflama Gücü Adına!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin