Cap. 2

2.3K 77 4
                                    

Dimineaţa...

Razele soarelui îşi fac apariţia in camera mea stricandu-mi minunata relaţie cu patul.
Ma scol adormită si ma indrept spre baie pentru a-mi face rutina de dimineaţă.

Azi e ziua cea mare.. la ora 12:00pm am avionul, asa ca trebuie sa ma mişc destul de rapid pentru ca este ora 10:30am .
Cobor scările rapid si ma îndrept spre bucătărie ca sa iau micul dejun. Scot din dulap cutia mea preferată cu cereale,iau din frigider sticla cu lapte, scot un bol din dulapul de jos si ma aşez la masă. Amestec toate ingredientele si ma pun pe mâncat.
In 10 minute termin, pun bolul in chiuvetă si merg sus in camera mea pentru a ma pregăti.

Intru in baie si imi fac un dus revigorant pentru a ma mai trezi.
După ce ies, imi usuc parul uniform si ma pozitionez in faţa dulapului sa vad cu ce mă îmbrac.
Gata! Am ales o pereche de pantaloni scurţi in stilul ombre, un maieu negru până mai sus de buric, pentru a lasă la vedere cercelul pe care il am si un cardigan crem cu găuri. Adaug pe maini câteva bratari si inele, ma încalţ cu o pereche de sandale de vară negre, imi iau geanta crem, parul il prind intr-o coadă de cal si completez tinuta cu un machiaj simplu, o pereche de cercei si ochelarii de soare. Si gata!

Timpul a trecut foarte repede deja este ora 11:05am . Imi iau geamantanele si chem un taxi. Pana vine taxiul merg la mama si o iau in braţe.

"Sa ai grijă scumpa mea!" Imi spune mama cu lacrimi in ochi.

"Stai liniştită mamă, voi avea!" O linistesc eu. "O sa te sun in fiecare zi si cand voi avea timp, o sa vin în vizită, iti promit! "

"Bine, te iubesc scumpo " imi spune mama stergandu-si lacrimile.

" Si eu te iubesc!" Ii raspund dându-i o îmbrăţişare.

I-am dat si tatei un pupic si l-am luat in brate apoi mama m-a mai tras intr-o îmbrăţişare.

In timp ce stăteam îmbrăţişate, de afară se aude un claxon,semn ca taxiul a ajuns. M-am desprins din îmbrăţişarea mamei si am ieşit pe uşa.
Mi-am luat bagajele si am intrat in taxi.

Am pornit, m-am uitat in spate iar mama vărsa lacrimi pe umarul tatei.
In 10 minute am ajuns la aeroport. Mi-am luat geamantanele si am pasit increzatoare in cladire.
Am mers prin aeroport pana am gasit Check-inul unde trebuia sa prezint biletul, care era doar dus. M-am aşezat la coadă, am prezentat biletul, si mi-am pus geamantanele pe banda care mergea spre cala avionului.

După ce am terminat cu Check-inul, m-am pus la urmatoarea coada care era pentru verificare. După ce am trecut si de asta am mers sa prezint pasaportul apoi am pornit spre sala de aşteptare.
M-am uitat la ceas si mai erau doar 15 minute pana va trebui sa ne imbarcam, asa ca mi-am scos telefonul din geanta si am decis sa o sun pe mama sa ii spun ca in curand ne vom imbarca in avion.

*start call*

"Bună mama, ce faceţi?"
 
"Bine scumpo, acum voiam sa iesim la o plimbare cu Lady, tu?" Lady este labradorul nostru, imi e atat de dor de ea.

" Bine, am vrut sa va anunţ ca imediat o sa ne imbarcam spre L.A."

" Bine scumpo, multumim ca ne-ai sunat,sa ai grija!" Imi spune mama cu o urma de îngrijorare in glas.

" Ok, mama, pupa-l pe tata din partea mea si mai vorbim, acum trebuie sa plec...papa va iubesc."

" Si noi te iubim, ai grija dulceaţa. "

" O sa am! "

*end call*

Discuţia cu mama m-a cam emoţionat, dar, o sa imi treacă. Zborul a fost anunţat la poarta 6 ,ma îndrept intr-acolo cand cineva da peste mine, imi păstrez echilibrul, mai greu, dar il păstrez, ma uit indignata dupa cine a dat peste mine si vad un baiat cu parul blond-saten, care purta o pereche de pantaloni negri cu tur, un maieu alb, destul de lung si o şapca.
Nu s-a întors, nesimtitul.
Mi-am continuat drumul pana am ajuns la avion, acolo mi-am cautat locul, stăteam pe scaunul 94 . Scaunele erau cate doua, chiar vreau sa stiu cine e colegul/colega mea de zbor :))).
Am cautat locul si l-am gasit. M-am aşezat si ce noroc, stăteam langa geam, ieiii. Mi-am prins centura de mijloc si am asteptat sa decolam.

▨ Justin P.O.V. ▧

Eram in aeroport, ma întorceam acasa in L.A. din Dallas, Texas.
După ce am trecut de toate controalele, m-am îndreptat spre sala de asteptare.

M-am dus pana la un magazin pentru a-mi cumpăra ceva apoi am auzit ca s-a anuntat zborul. Mă grabesc spre poarta şase si din greşeală dau peste o fată, nu am văzut-o la faţă dar dupa 2 secunde am simţit o privire nervoasa in ceafă.

Am urcat in avion si am citit pe biletul meu ca stau pe scaunul cu numarul 95, asa ca am început sa numar scunele până când l-am gasit. In timp ce ma apropiam tot mai mult, am vazut ca langa sta o fata cu aceiaşi culoare a parului ca a celei peste care am dat in aeroport.
Cand am ajuns, am luat loc si mi-am prins centura. Apoi am inceput sa o studiez. Era asa de frumoasă. Parul şaten, ochi căprui, buze pline si roşi ca floarea de mac.
Avea castile in urechi si se uita pe geam. Era...nu imi gasesc cuvantul potrivit...ba da, PERFECTĂ.

▨ Rose P.O.V. ▧

Mi-am scos telefonul si mi-am conectat castile la el, ascultam melodiile mele preferate si ma uitam pe geam. Dintr-o data simt o prezenţă lângă mine pe care nu am mai simtit-o. Mi-am scos castile din urechi si am oprit muzica, vrând sa imi cunosc colegul/colega de zbor. Mi-am intors capul 180° si l-am vazut.
Acelasi par, aceiaşi pantaloni, acelaşi maieu, aceiaşi şapca.

□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□

Hei dragilor, un nou capitol!
Dacă v-a placut Vot+Comm :***
Va pup dulce pana data viitoare. :**** :***

Menajera ( F.F. Justin Bieber)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum