Cap. 4

1.8K 63 3
                                    

In poza e Carter.

*Dimineaţa *

Aud niste bătăi in usa...nu ma scol dorindu-mi sa fie doar un vis, dar....din pacate nu e!

Ma ridic din pat, ridic jaluzele si merg direct la usa sa vad cine e diaperatu care ma scoală la ora asta. Cand ajung, deschid usa si sare pe mine la propriu Carter care era toată un zambet, la ora 8:30am -_- .

"Neaţa rază de soare! " imi spune ea toată un zambet... de ce zâmbea?! Tocmai m-a trezit.

"Mai mult monstru decat rază de soare!" Ii răspund si apoi incepem sa râdem cu poftă.

"Pai ce ai zice sa mergi sa te transformi din mostru intr-o raza? " imi spune ea pe un ton jucăuş.

"Ok, stai aici, si fa ce vrei." Ii răspund nepasatoare, intr-un fel.

"Binee!" Spune ea si se arunca pe canapeaua din sufragerie deschizând televizorul si dând pe un canal de muzica.

Eu am pornit, inca adormita, spre camera mea ca sa imi iau lucrurile. Apoi m-am dus la baie, mi-am facut rutina, si dupaia.. la dulap. Hmm, asta cred ca e cea mai grea parte. In final, mi-am ales o pereche de blugi rupţi cu talie inalta, putin mai largi, un tricou scurt alb, si o pereche de Supra, tot albi. Mi-am îndreptat parul, putin machiaj, si sunt gata.

Azi e o zi mareee!!!! Ghiciti ce e..nu o sa ghiciţi, AZI MERG SA MA ÎNSCRIU LA FACULTATE!!! Aşa, sunt asa de emoţionată. O sa ma inscriu la Universitatea California Los Angeles. La drept. Mda, as vrea sa fiu avocat. Este un vis de-al meu.

Când m-am întors la Carter, era in mijlocul canapelei si se uita la un film.

"Mhmhm..! " m-am prefăcut ca tuşesc ca sa ii atrag atentia. Dar nu a intors capul. Era atat de concentrată. Trebuia sa ii stric dispozitia asta *malefic face* .

M-am indreptat spre ea si i-am impins capul asa încât sa cadă pe laterala canapelei.

"Heeiii!!!! Ma uitam la filmul ala!! " imi spune ea indignată.

"*rad* asta era si ideea. Haide, trebuie sa ne pregătim! " ii spun .

"Pff, ok." Spune ea si se ridică ca sa se incalte.

După ce s-a încălţat Carter. Ne-am luat gentile si am ieşit. Am încuiat usa, si de-aici,cu Dumnezeu înainte. :)))

Am coborât, si cand am ajuns in faţa clădirii unde locuiam am chemat un taxi. Pana a venit taxiul, mi-am luat telefonul ca sa fac o poza sa o pun pe Instagram.
Pana am facut poza cu Carter, a venit si taxiul. Ne-am urcat si i-am spus unde trebuie sa ajungem.
In 10 minute eram la destinaţie. I-am dat soferului banii, apoi am coborât. Era absolut superb, arhitectura, curtea, totul.

Am păşit înăuntru nu foarte increzatore alaturi de Carter. Am mers o distanţă mica, pana am dat de o usa mare, maro, pe care scria "INSCRIERILE SE FAC AICI" . Am inceput sa simt cum emotiile pun stăpânire pe mine si cum corpul incepea sa imi tremure usor.

"Hei, stai calma, totul va fi bine!" Ma încurajează Carter. Eu doar dau din cap afirmativ.

Am bătut la usa, si după ce am auzit un "Intra!" hotărât, am păşit înăuntru nu foarte sigura pe mine.

~*~

Totul a decurs bine la interviu. Ma vor anunţa peste o săptămână dacă am intrat sau nu.

Acum, sunt acasa, cu Carter si ne uitam la un film.
Dintr-o data, aud soneria. Mă ridic leneşă de pe canapea si merg spre usa. Cand deschid, domnul si doamna Grier îşi fac apariţia in faţa mea.
Ei sunt proprietarii apartamentului. Cred ca am uitat sa va spun ca stau cu chirie.

" Buna ziua domnişoară Forbes! Am venit sa luam chiria pe următoarele trei luni." Imi spune foarte politicoasă doamna Grier.

" Imediat, puteţi aştepta va rog 2 minute?" Ii intreb la fel de politicoasă.

" Desigur!" Imi raspunde doamna.

" Pana ma intorc, va rog, luaţi loc!" Ii indemn si exact asta fac.

Ii fac semn lui Carter sa mearga sa le aduca ceva de baut pana ma intorc.
Am fugit repede in camera mea si am scos dintr-o cutie de sub pat, o cutiuţă mai mica unde păstrez banii. Am luat cat era necesar, i-am băgat într-un plic alb, apoi m-am intors in sufragerie.

" Aici aveti toti banii!" Le spun celor doi soţi.

" Multumim, o după-amiază placuta în continuare!" Ne urează ambii la unison, apoi se îndreaptă spre ieşire.

" Multumim la fel!" Le raspundem eu si Carter.

Dupa ce au ieşit, am decis sa ne relaxam putin. Asa ca m-am dus in baie si am luat cate doua tratamente pentru unghii si două măşti pentru faţă. Si asa a început relaxarea.
Am pus in doua boluri apa calda cam pana pe la jumătate, apoi am turnat tratamentele. M-am dus si am luat din frigider un castravete si l-am taiat feliute subtiri si i-am pus pe o farfurie, apoi m-am intors in camera unde Carter pregătea locul unde vom sta.
In seara asta Carter a ramas sa doarmă la mine, asa ca am inceput sa ne facem de cap.
Dupa ce am terminat tratamentele, m-am dus in bucatarie si am luat chipsuri, îngheţată, multe, multe dulciurii, suc etc.

Am ales un film si a inceput "petrecerea".
După ce filmul s-a terminat, ne-am facut unghiile apoi seara, inainte sa ne punem la culcare am imceput sa vorbim despre baieti! Mai ales despre actorii aia super-sexy din serialele si filmele cu vampiri.

Vorbind asa, pleopele le simteam din ce in ce mai grele iar corpul meu parcă plutea, nu dupa scurt timp am adormit, lăsând somnul sa ma poarte spre fascinanta lume a viselor.

Azi a fost o zi destul de încărcată, sper ca cea de maine sa nu fie la fel.

△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△△

Helauuu!!! Ce facetii?
Ok ok, sper sa nu fiti supăraţi ca nu am mai postat de o gramada de timp, doar ca am fost la bunici si acolo nu am net...mda, trist, Dar acum am postat.

Sper să va placă! Ştiu ca e putin mai scurt decat celelalte, dar...nu am o explicatie. :)
Va rog sa am scuzaţi dacă a-ti intalnit vreo greseala legata de exprimare sau gramaticală.

Nu uitati!
Vot :*
Comm :*

PĂREREA VOASTRĂ CONTEAZĂ

Va pup si va iubesc mult mult!! :* :** :***

Menajera ( F.F. Justin Bieber)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum