Bölüm 1

1.2K 54 5
                                    

Evettt ilk bölümümüz geldi inşallah beğenirsiniz. Yorumlarınızla devam edecegimi unutmayın lütfen yorum yapın iyi kötü bütün düşüncelerinizi yazın. Ha bu arada da medya da ki okula ONUR'un havalı gelişi neyse fazla Uzatmaya gerek yok bölüme artık geçelim...

Sabah sabah bune arkadaşım yaaa ölümcül ses kesinlikle bu tabi siz bu ölümcül ses kim dediniz ama sizinde her sabah çektiğiniz çalar saat tabi ki her sabah yaptığım gibi onuda alıp duvara fırlattım artık kolay yolu buldum bu kaçıncı saat saymadım ama en kolay yolu bu ve uykuma devam ettim dememe kalmadan canım babişkom,

''Su hadi kal kızım.''

''Baba azıcık daha.''

''Kızım hadi aşağada bekliyorum dedi''.

Eee babam beni beklemez ki niye bekliyorum dedi ben servisle gidecegim. Neyse babişkomun sesi kesilmişken azıcık yatıyım derken telefonumun zonklatan sesiyle kendime geldim. Ama var ya ne istiyonuz uykumdan be

''Ne var eğer geçerli bir nedeniz yoksa benden çekeceğimniz çok şey olucak. ''Dedim.

''Ooo asi Su'cum sen hala uyuyormusun.''

''Eslem sağol ya uykumu bölen canım kankacım bunun cezas-''

''Evet sen antrenmanı unutmuşsun anlaşılan.Bora hoca dan cezanı yediğinde çok güzel olucak.''Dedi. Eyvahhh ben hakikaten antrenmanı unuttum ama Bora hocam sabahın köründe antremin mı olur insaf yaa

''Su orda mısın tabi şok oldun ama yapacak bir şey yok unutmasaydın.''

''Eslem insan bir hatırlatır demi vicdansız kankacım yaa.''

''Neyse kapa formanı unutma asi kaptan öptüm bayy.''

Ooofff ya valla bu sefer kaptanlık bandı da gidecek yeminleee. Tabi siz şimdi ne kaptanlığı diyeceksiniz. Ama ben çocukluğumdan beri futbol oynarım çok iyi oynadığımdan kaptanım ama Bora hoca bu sefer kaptanlığı almasa bari. Neyse hemen on numaralı formamı giydim elimi yüzümü yıkadım saçımıda salık bırakıp şuan onla uğraşacak halim yok. Hemen salona koştum içeride babam ve annem oturuyordu hemen babama günaydın dedim öptüm. Anneme de soğuk bir günaydın dedim. Annemle aram pek iyi değildir ona pek güvenmem öz annem ama hiçbir zaman gerçek anne kız ilişkisi kurmadık onla ben. Her zaman babişkomu çok sevdim o bana hiç baba sevgisini eksik etmedi. Neyse bu kadar sululuk yeter kahvaltı yapmam zaten ben onun için hemen çantamı alıp dışarı çıktım. Kramponlarımın bağıyla uğraşırken servis geldi. Hemen binip güzel mi güzel yaa tamam kızmayın neresi güzel bu okulun yaa off hemen direk Bora HOCANIN GAZABINI YEMEK İÇİN YANINA GİTTİM. off diğer kızlar ısınmaya başlamış Bora hoca kızgın kızgın Eslemle konuşuyor. Allah şimdi ayvayı kesinlikle yedim. Valla şu okulda hiçbir hocadan korkmam ama Bora hocanın yeri bende hep ayrıdır. Adam efsane futbol oynuyor maşallah.

''Su nerdesin sen gene sabahki antrenmana geç kaldın biz senle ne konuşmuştuk olmuyor böyle sonrada niye kızdın oluyor.''

''Hocam biliyorsunuz size yalan söylemem uyanamadım.''Dedim. Gözlerim kapalı kesin bandı alacak of su ya of aferin sana

''Bak Su tamam futbolu çok iyi oynuyorsun takım sana bağlı ama herkez gibi seninde disiplinli bir şekilde antrenman yapman lazım.''Ve nasihatlar gene başlar.hadi Su bunu da atlat.

''Hocam ben ve disiplin bu biraz komik olmadı mı? ''

''Su sana son ikazım bu takımda olmak istiyorsan düzelmen lazım sabah ki antrenmanlara erken gelmen lazım yani uzatmayacağım bundan sonra daha da disiplinli olacaksın.'' Dedi. Yaa bu olanlar kesinlikle kötü bir rüya olmalı bune yaa çok ciddi bakınca hemen takımı toplayıp bahçeye çıktım. Tamam hadi bakalım şu disiplin nasıl oluyormuş öğrenelim. Takımla ısınmalara başladık. Her sabah ki gibi 10 tur koşmaya başlamamız lazım olduğu için tek sıra halinde dizdim. Takımı ve koşmaya başladık. şimdi sizin dersiniz yok mu diyeceksiniz. Ama ben zaten genelde derse girmem girersem uyurum. Zaten lise 2 ye gidiyorum şimdiden tüm derslerden bıktım. Abi çok sıkıyorlar tabi derse girmeyince tüm hocalarım bana asi kız diyorlar. Aslında ilk başlarda bu asi'yi sevmedim ama sonralarda alıştım. Of daha tur 3 oldu biraz hızlanalım bakalım. Şu kimsenin olmadığı okulun önünde biraz yavaşladım. Ya bu okul niye boş ilk geldiğimden beri merak ediyorum ama bir türlü çözemedim. Eslemle bir kere tam girecekken müdür bey yakalamıştı bir ton kızmıştı. Neyse salla ama ben tekrar kafama taktım bu okulda niye kızlar yok. Ha bu arada ben kızlar okulun da okuyorum. Siz niye kızlar okulu demeyin çünkü benim tercihim. Bu okulda erkek yok ben erkekleri oldum olası sevmem HATTA NEFRET ETTİĞİĞM TEK TÜR DİYE BİLİRİZ. Onları işleri güçleri kızları üzmekten başka bir şey değil tabi bide odunlukları var. Neyse tur 7 oldu hadi ha gayret bitecek derken bir otobüs okula yaklaştı. Bu ne şimdi oha üstümüze doğru geliyorlar hemen durdum. Tabi benle kızlar da durdu. Otobüs yavaş yavaş boşalmaya başladı. Eee bunların hepsi erkek. Ne oluyor lan bunlar ne hayır kız okulu burası tiplere bak. Oha çüş şu esrarengiz okula gitmeye başladılar. Bir grupta bizim okula havalı havalı girerken aklıma hala müdahale etmediğim geldi ve tam okula gireceklerken önünü kestim. Eee bana da bu yakışır zaten sap gibi durdu salak. Eeee sana anca o yakışır tipe bak kendini havalı filan mı sanıyorsun sen yavrucum ama maalesef senden sap bile olmaz. Ben böyle içimden konuşurken aklıma hala çocuğun suratına baktığım gelince hemen konuşmaya başladım.

''Yalnız burası kız okulu.''

''Haberim var herhalde ama açıklama yapacak kadar güzel durmuyorsun. ''Dedi. ukala pislik odun

''Sende de senle uğraşılcak kadar erkeklik olduğunu sanmam.''

''Kızım senle uğraşacak vaktim yok.'' Dedi bide.Sen DAHA KİME ÇATTIĞINI BİLMİYORSUN UKALA ve sağa kaydı eee tabi bende durur muyum hemen önüne geçtim sonra yukarı bakıp sabır diledi ve sola kaydı bende önüne tabi.

''Senin benimle derdin ne? ''Benim seninle hah bide derdim olacak peh başka

''Senin bu KIZ okuluyla derdin ne? ''Anlasın diye kıza baskı yaparak dedim ama nerde kalbimi basarım ki ANLAMADI mal anlamadığı yüzünden okunuyor.

''Çekilecek misin önümden ?''

''Çekilecek gibi duruyor muyum.'' Dedim. Ve arkadan tanıdık kalın bir ses geldi. İkimiz de kafamızı çevirip bakınca

Çocuklar ne oluyor burada. Hah müdür de geldi buyur buradan yak

Nasıl bölüm mü beğendiniz mi? Diğer hikayelere benzetmemeye çalıştım inşallah benzemez inşallah seveceğiniz bir hikaye olur... yorum yapmayı unutmayın.

İKİ DÜŞMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin