''Acil benle gelmen lazım.'' Dediğinde şaşırdım.
''Niye be.''
''Onur Onuru dövmüşler hadi çabuk.'' Onurumu kim döverde kimle kavga eder bu çocuk ya.
''Sen ona yardımcı ol benim maça yetişmem lazım.'' Dediğimde çok ciddi bir şekilde şu soruyu sorduğunda olduğum yerde direk gibi kaldım.
''Onur mu maçın mı?''
..................
ONUR'DAN
Sabahtan beri Suyu arıyorum okulda ama yok sanki yer yarıldı da içine düştü asi. Telefonlarımı da açmıyor. 10 dk kaldı maçlarının başlamasına. Takım hazır Suyu bekliyor ama hanımefendi ortalıkta yok. Arka cebimin titremesiyle duraksadım.
Kimden: numara yok
Asi kızın şuan acaba nerde????
Kim bu şimdi dememe gerek yok herhalde. Demir seni bir elime geçireyim mafedeceğim kesin Suyu kaçırdı aşağılık herif. Telefonuma gelen aramayla sövmelerime son verip açtım.
''Lan pislik o kızın saçının tek teline bir şey olsun sen o zam-''
''Şiii sakin ol''
''Ne sakini lan ne sakini''
''Senin asi yerinde durmuyor ne yapsam acaba.'' Diyince yürüdüğünü belli eden adım sesleri oldu duraksadım. ''dokunma lan bana!!'' diyen Sunun sesi geldi.
''Su iyi misin? orda mısın? Su
''İyi iyi seni bekliyor''
''Yeri söyle gelip senin ümüğüne çökeceğim.'' Dediğim an telefon yüzüme kapandı. Ardından mesaj geldi. Yeri konum atınca hemen arabama bindim. Depo gibi bir yere geldim. Arabamın etrafını Demirin adamları geldi.
''Nerde lan kız? ''Dediğimde kolumdan tutup beni deponun içine sürükledi. Şuan pislik tam karşımda ve beni çok sıkı tutuyorlar. Birinin arkama sert bir şey geçirmesiyle etrafım karardı....
.........................
DEMİR'DEN
O pisliğe yaptıklarını ödetmeden asla öbür dünyaya geçirmeyeceğim. Hemen adamlardan bir kova buz gibi su getirmelerini istedim. Ve Onurun kafasından aşağı boşaltım. Hemen o pislik gözlerini açtı. O kız için şuan burada olduğunu biliyorum. Onu uzun zamandır takip ediyorum. Hatta öpüşmelerini bile gördüm. Bekledim bekledim ve bingo doğru kız doğru yer ve doğru zaman.
''Suyu bırak aşağılık herif.'' Dediğinde büyük bir kahkaha kopardım.
''Niye o masum görünümlü sürtüğü koruyorsun oda diyerleri gibi değil mi?''
''O sürtük değil!!!'' Diye bağırdı birden. Sinirden yüzüne bir yumruk attım sandalyeden aşağı düştü.
''Niye benim sevgilim sürtük müydü neye onu benden çaldın peki!'' Diye bağırıp arka arkaya karnına tekme savurdum.
''Din....le her şe...yi an..lata...yım'' kesik kesik konuştu. Kafamı salladım ve beklemeye başladım bakalım hangi şeyler zırvalıyacak.
''Ben o gece çok içmiştim. Ve sende oradaydın . birden kavga etmeye başladınız ve o sana tokat atıp mekandan ayrıldı sende beni onun arkasından yollamadın mı?''
''Bunları bende biliyorum ben seni onun başına yolladım koru diye sen ne yaptın peki pislik herif!!''Hızımı alamayıp bir daha geçirdim karnına. Biraz öksürdükten sonra ağzına dolan kanı kenara tükürdü. Ve tekrar konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DÜŞMAN
Novela JuvenilBir bahçe iki okul iki düşman okulla iki düşman çocuk yaratabilir mi? Ve hikayemiz şimdi başlıyor...