Evet yeni bölüm geldi beğenirsiniz inşallah. Olabildiğince uzun yazmaya çalıştım. Multi de zaten tatlış Onur var.
''Oha lan süper olmuşsun'' dedi Eslem
''Sağol ama geç kalmadan gidelim hadi.'' Diyip salona geçtik
''Ooo kızlar harika görünüyorsunuz'' diyen babamı öpüp
Baba geç kaldım arabayı alıyorum haberin olsun diyip mavi beyaz mini cooper countryman'a binip okula sürdüm. Acaba bu gün bizi ne tür entrikalar bekliyor..........
..........................
ONUR'DAN
Sabah sabah odamdaki ses ne. Bu ses tabikide Furkanın başka kimin olucak kargalar daha yemek yemeden mi kondun sen çocuk.
''Abi kalk hadi.'' Abi hadi dürtüp duruyor bide Allah aşkına.
''Furkan ben kovmadan kendi rızanla çıkıp git yoksa olacaklardan ben sorumlu olmam.'' Dedim uyku mahrumu sesimle bişeyler geveleyi çıktı. Biraz sessizlik oldu. Çıkıp gitti herhalde ohhh dünya varmış. Uykuma devam edecekken şap diye yüzüme bir şey indi. Lan bu bana su mu attı.
''Öldün sen oğlum gebertecem seni Furkan!!!''
''Gerçek Suyu getirmek isterdim ama annen bunu verdi''. Diyip anırmaya başladı hay ben senin suyuna da sana da Furkan.
''Abi dünkü morsu atlattın mı bari.'' Diye bide dalga geçiyor. Ama gerçekten dün neydi ya böyle bi idda için beni ateşli ateş- tövbe tövbe. Off Su off ödetcem sana göreceksin.
''Neyse Onur kalk bu gün parti var''
''Haberim var Furkan ''
''Hadi kalk ben hazırım aşağa da bekliyorum.'' Diyip gitti. Neyse bende yüzümü yıkama zahmetinde bulunmayacağım bu gün banyo ya gidip aynada kendime baktım. Ulan oğlum uykulu halim bile fena be. Hemen duşa girdim. 10 dak çıkıp dişlerimi fırçaladım. Ve dolabıma geldim acaba bu parti nasıl olacak. Ne giysem ki. Yuh iyice Furkana bağladım ben iyice. Hemen dolaptan siyah pantolonumu aldım üzerine de siyah gri ince bir kazak aldım. Kafama da güzel bir şapka evet sevdim hemen giydim üzerime. Ve salona geçtim oha Furkan kahvaltıya çökmüş.
''İnsan bir arkadaşınıda bekler.''
''Obo solton doktormoş yono.'' dedi ağzı dolu dolu.
''Pardon az önce insan demiştim demi ben bize çok yazık oldu dur biz onu hayvan yapalım.''
''Alınıyorum bak Onur'' dedi kız gibi yok ben bunla sarhoşken filan mı arkadaş oldum acaba ayık kafayla hiç çekilmez bu. Yakasından tuttuğum gibi kaldırdım masadan
''Ayşe sultan biz kantinden yeriz.''' Ayşe sultan bana çocukluğumdan beri bakan kadın ve ben onu annemden daha çok severim.
''Oğlum öyle olur mu hiç.''
''Yani Onur olur mu?'' dedi bizim zevzek
''Sen sus lan olur sultan kaçtık biz'' deyip ayakkabımı giyip arabamın yanına gittim. Binip bide Furkanı bekleme başladım.
''Abi bune hız be''
''Hadi okula gideceğiz daha.''
''Onur sen niye böyle giyindin.'' Diyince afalladım olmamış mı yoksa ama ben çok sevdim.
''Ne var lan yoksa olmamış mı?''
''He abi olmamış oğlum böyle giyiniğon sonra kızların hepsi sana bakıyorlar olmuyor lan.'' Yok abi kesin bunu annesi doğururken düştü bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DÜŞMAN
Teen FictionBir bahçe iki okul iki düşman okulla iki düşman çocuk yaratabilir mi? Ve hikayemiz şimdi başlıyor...