Evet gençlerrr yeni bölüm geldi. İnşallah seversiniz. Bu arada medyada Eslem var.....
''Benle beraber yarışacaksın.''
''Bırak kaza yapmak istemiyorum.''
''Hayatımda senin kadar odun ve korkak biririni görmedim.''
''Ben korkak değilim.''
''Onu bekleyip göreceğiz.'' Diyip emniyet kemerini takması için eğilip yardım ettim. Şuan göğüslerime bakmıyorsa ismimi değiştireceğim. Sonrada kendiminkini takıp yarışın başlamasını beklemeye koyuldum. Bakalım yarışta neler olucak......
....................................
ESLEM'DEN
Su almaya gönderdiler ya of niye ben ve niye su almak. Neyse aldım 4 tane suyu. Ama bizimkiler yok orada sadece Furkan var. Ya aferin Eslem kandırdı Su seni süper ya.
''Furkan Onur ve Su nerde?''
''Bilmiyorum Su geldi Onuru kolundan tutup götürdü.''
''Ve sende engel olmadın.''
''Ne yapsaydım da hem belki özel bişey yapmaya giderler.'' Dedi sonra pis pis sırıttı. Yok bu çocukta kafa yok.
''He yaparlar Furkan kesin Su yarışa katılacak Onur'u da alacak of su of''
''Ne şu izleyeceğimiz yarışa mı?''
''Maalesef.''
''Lan o yarışta Onur bayılır onun arabada hıza karşı bir hastalığı var hız olursa Onur bayılır.'' Dedi ve ben şok ben iptal
''Of ya ama ben ta evdeyken başımıza bir şey geleceğini biliyordum.''
''Tamam onu bir kenera bırakta Su'yu ara''
''Açmıyor denedim''
''Bende aradım Onuru açmadı''
''Of ya bunun sonu hastanede bitmesin ne olur.'' Dememle yarış başladı Su her zaman ki arabasını kullanıyor ama yarıştığı araba biraz daha lüks bir şey. Su önde giderken diğer araba üzerine çekmeye başladı kesin pisten çıkarmaya çalışıyor. Yok bu yarışta kesin bişey olucak Eslem dedi dersiniz.....
....................................
SU'DAN
Onur da bir şey var yarış başladığından beri titriyor. Gerçi bende takmıyorum. Bu onun cezası derken arabayı yana çektim ama durmadım şu benle yarışanın derdi beni pisten atmak olduğu ortada. Aslında aynısını yaparım ama Onur var. Onu tehlikeye daha fazla karıştıramam. Git gide yaklaşıyor bu biraz daha hızımı yükseltim ve arkamdan vuruyordu.
''Su çek kenara Allah aşkına bir şey olucak.''
''Amma korkakmışsın hiçbir şey yok.'' Dedim ama iyice yalpalamaya başladım.araba benden istemsiz hareket etmeye başladı ne olur tekerleklere bir şey olmuş olmasın. Ama kesin bir şey yaptı 3 tekerlekle pisten hızlıca çıkmaya başladık.
''Onur kafanı ey''
''Su olmaz sana bir şey olucak''
''ONUR EY ŞU KOCA KAFANI!!! '' Sert bağırmamla eydi az sonra duvara çarpacağız ve bende direksiyonu bırakıp onun üzerine eyildim bir şey olmasına izin veremem......
.......1 SAAT SONRA........
ONUR'DAN
Bana bir şey olmasın diye....
Bir şey olmasın diye....
Olmasın diye.....
Delirmek üzereyim. Benim yüzümden mi? Onun inadından mı bu haldeyiz. Su'yu amaleyathane ye aldılar ve tam 1 saat 10 dk dır içerde. Ve ben bir köşeye sindim. Annem babam annesi babası Eslem Furkan buradalar. Ve hepsi benim gibi endişeli. Beni korumak için üzerime yattığın da duvara çarptık. Arabanın camları Su nun üzerine düştüğü için ağır yaraları var. Çok korktum ilk defa bir kız için çok korkuyorum ona bir şey olmasın lütfen olmasın. Daha şurada 1 gündür tanışıyoruz ama çok alıştım ve şuan onu öptüğüme pişman değilim.
''Abi bari şu su yu iç.'' Dedi Furkan.
''Ben bunu değil gerçek suyu istiyorum.'' Dedim sessiz ve onun duya bildiği bir şekilde. Oda anlamış olacak ki bir şey söylemeden gitti. Hastaneye bizim yaşımızda bir oğlan geldi. Benim kadar değil ama yakışıklıydı. Eslem ona hemen sarıldı sevgilisi mi acaba ama sanmam. Bir şeyler konuştuktan sonra Furkan hemen Eslemin yanına gitti. Sonra biraz konuştu çocukla sonra benim yanıma geldi. Suratında endişe vardı.
''Kim o çocuk?'' Dedim güçsüz sesimle.
''Abi ...''
''Ne ''dedim bir şey gevelediği çok belliydi
''Su'nun eski sevgilisiymiş'' dediği an vücudum kasıldı. Bizim asi kızın eski sevgilisi mi varmış. Hiç belli etmiyordu.
''Onur kasıldığın farkında mısın?''
''Furkan git.'' Dedim sadece başka kelime çıkmıyordu azımdan.
''Abi sen Su ya aşık mı oldun?''
''Furkan kafam çok karışık.'' Evet çok karışık ve ben ilk defa bir kızı kıskanıyorum.
''Abi bu aşk bir gün içinde de olabilir.''
''Furkan yalnız bırak beni.'' Dediğim de gitti.Zaten daha fazla üsteleyecek gücüm kalmamıştı. Kafam matematik sorularından bile çok karışık şuan o çocuk oturmuş bekliyor ken gidip dövmek istiyorum onu. Amelayathane den doktor çıktı. Ve hemen yanına gittik. Durumu hala kritikmiş. Birden Su nun annesi bayıldı. Annemler hemen onu odaya kaldırdılar. Bir adam bana yaklaşmaya başladı ve yanıma oturdu.
''Sen onur musun?''
''Evet'' dedim sesizce
''Ben Su nun babası Burak''
''Burak amca her şey benim yüzümden'' dedim sadece bunu söyleye bilirdim.
''Hayır evlat sen çok önemli bir şey yaptırdın Su ya karşı''
''Kusura bakmayın ama anlamadım''
''Evlat su ilk defa birini önemsedi. Su çok asi bir kız kimseyi kolay kolay sevmez kimseyle kolay kolay arkadaş olmayan bir kız. Ve de en önemlisi bir şey yaparken kimseyi önemsemez ama seni korumuş ve sen onu düzelte bilecek tek kişisin''
''Bakın ben bu sözlerinizi anlıyorum kızınız aslında çok iyi biri ama ben hala niye kendini değil beni düşündüğünü anlamadım.''
''Çünkü sen onu düzelte bilecek tek kişisin.''
''Burak amca biz suyla iki düşmandan başka bir şey olamayız.'' diyip koltuktan kalktım. Biz konuşurken Su yu normal odaya almışlar ve penceresinde gene o çocuk var. Keşke Burak amcaya sorsaydım bu çocuk kim diye. Burak amca arkamdan gelip beni de camın oraya sürükledi. Ama Burak amca beni onun yanına götürürsen ben o çocuğun ağzıyla burnunu yer değiştiririm. Burak amca çocuğun yanına gelince
''Bak Selim Onur'la seni tanıştırayım bu Onur Su'yun sevgilisi oluyor.'' Oha ben mi sunun sevgilisi oluyorum lan ben şuan yanlış mı duydum doğrumu yalnız su uyanınca büyük olay kopacak Onur demişti dersiniz......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DÜŞMAN
Novela JuvenilBir bahçe iki okul iki düşman okulla iki düşman çocuk yaratabilir mi? Ve hikayemiz şimdi başlıyor...