Bölüm 10

677 30 7
                                    

''Geliyorlar geliyorlar çabuk ol.'' Diyince Su hemen bahçeden çıkıp koşmaya başladım. Yolla çıkmak için daha hızlı olmaya başladım. Bir araba durdurmak için el kaldırınca. Spor bir araba durdu. Hemen şoför koltuğundakinin yanına gidip aşağı indirdim.

''Hadi ağabeycim polisim ben lazım araban.''

''Amir bey olmaz veremem.''

''Olmaz lazım dedim in aşağı'' diyip hemen Suyu yan koltuğa oturtup kendimde hemen sürücü koltuğuna oturup gazı körükledim. Su bir den gülmeye başladı.

''Amir bey olmaz veremem'' sesini kalınlaştırıp az önceki adamın taklidini yaptı. Manyak bu kız ya.

''Hayır adam nasıl çakmadı üstsüz polis mi olur sonra Türkiye niye gelişmiyor diyorlar ya'' diye tekrar gülmeye başladı bende dayanamayıp ona katıldım. Ya bu kız ağlanacak halimize gülüyor gerçekten çok değişik ve ben bu değişikliği gitgide alışmaya başladım.......

........................

ONUR'DAN

Artık gözlerim ağrımaya başladı. Ama daha dikkatli olmalıydım. Yanımda uykusunda melek gibi olan bir kız varken kaza yaparak işleri daha da kötü edebilirdim. Kırmızı ışıkta durdum. Ve yan tarafımdaki Suya baktım. Uyuyordu ve uyurken daha masum görünüyordu. Yüzü çok şirindi ve uyurken dudakları öne kaymıştı. Birden arka arabalardan korna sesleri gelince önüme döndüm. Yeşil yanmış hemen motoru çalıştırıp. İlerlemeye başladım. Onu şimdi eve götüremezdim uyanmasını beklemem lazımdı. Sitenin içine girince evimin önüne sesizce park ettim. Sunun annesinin geldiğimizi görmesi felaket olabilirdi. Zaten şuan bizim evde kimse olmazdı. Hemen arabadan inip Sunun kapısını açtım. Bedenini ellerimle kaplayıp arabadan çıktım. Evin kapısına gelip zille bastım ama bu gün Ayşe sultan izinliydi. İş bana kaldı Suyu dizimle destekleyip cebimdeki anahtarı çıkardım ve kapıyı açtım. Suyu tekrar aynı şekilde alıp içeri girdim. Yukarı odama çıkarıp yavaşça yatağa koydum. Ve aşağaya indim. Boğazım kurumuştu buzdolabından su aldım. İçeri girip soğuk suyumu yudumlamaya başladım ve olanları düşündüm. Ve sadece bir sonuca ulaştım ben Suya zarar veriyordum....

.......................

SU'DAN

Gözlerimi gene yanımda Demir olacak diye açamıyordum. Gene aynı şeyleri yaşamak istemiyordum. Ve gözlerimi yavaşça açtım. Kimse yoktu yanımda ama bilmediğim tanımadığım bir odadaydım. Gözlerim hemen üzerime gitti. Onurun tişörtü ve benim yıpranmış eteğim vardı. Hemen eve gidip temizlenmeliydim. Ama çok yorgundu bedenim. Olaylar bu yaşadığım olaylar gerçekten bedenime ağır geldi. Yavaşça ayağa kalkıp salona geçtim. Onur gözlerini halıya dikmişti. Birden bana bakınca konuşma gereğinde hissettim.

''Ben artık eve gitmeliyim.''' Dedim Onur sadece kafa salladı.hemen dışarı çıkıp yandaki evimize geçtim. Zille bastığımda kapıyı açanın babam olmasına şaşırdım.

''Hoş geldin asi kızım.'' Dediğinde gülümsedim ve odama çıktım. Şuan Eslem gil her yerde beni arıyordur hele de Bora hocayı yüz üstü bırakıp geldiğimden ne haldedir düşünmek istemiyorum. Hemen cebimden telefonumu çıkarıp bakacaktım ki kapanmış. Acil şarja takıp açtım. Eslemden 30 arama Bora hocadan 15 arama ve Eslemden 15 mesaj. Hemen onları es geçip. Esleme her zaman gittiğimiz kafeye gelmesini istedim mesajıma hemen cevap verip tamam demiş. Bende hemen banyo yapıp üzerime dar kot pantolonumu üzerine de bol sallaş bir tişört giyip ayağıma da converselerimi geçirip aşağıya indim. Babam televizyonda spor kanalını izliyordu aslında hemen yanına geçip izlerdim ama maalesef şuan onun modun da değilim.

''Baba ben çıktım. ''

''Tamam geç kalma asi.'' Diyince gülümseyip dışarı çıktım. Ben tam çıkarken Onur da evden çıkıyordu. Durup tam yanına gidecekken beni görmezden gelip arabasına binip gitti. Sessizce ''odun'' diye mırıldandım onun yüzünden başıma neler geldi o odun bir kere benden özür dilemedi. Arabama binmek istedim ama o okulda olduğu aklıma gelince hemen taksi çevirdim. Kafeye geldiğimde Eslem telaşla yanıma koşup sarıldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İKİ DÜŞMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin