Evet biraz engel oldu bir şeyler yazamadım çok üzgünüm ama yeni bölüm geldi. Her zaman ki gibi kısa bir hatırlatma var. Hadi hemen geçin bölüme bakayım.....
''Peki o zaman bende seni böylece tutarım''
''Sanki belin ağrımayacak''
''Ben ağrıyacağını sanmıyorum''
''Emin misin oduncuk''
''Sonuna- ''lafımı bitirmeme kalmadan dudaklarımı kesen o yumuşak dudakları oldu Su şuan beni kendi öpüyor hemen tarihe not düşün bu olayı...
.......................
SU'DAN
Lafını kestim evet onu öpüyorum ama hemen yanlış anlamayın. Öpüşümü biraz daha hızlandırmalıydım. Ama Onur öyle öpüyordu ki sanki susuz kalmış ama az bir suyu var yavaş yavaş içiyordu bitmesin diye aynen öyle öpüyordu dudağımı ve bundan sıkıldım biraz daha hızlandım ve beni zafere ulaştıran o his yavaşça beni yatağa koydu. Ve zafer benim nerde alkış seslerim. Onuru göğsünden iterek kendimden uzaklaştırdım.
''Sen '' dedi kaldı öyle yüzüme istemsizce bir gülümseme koydum anlamış akıllı odunumuz niye öptüğümü
'' Başka bir şeyden öptüğümü düşünmedin değil mi?'' bu soruyu merakla sormuştum ama gerçekten merak etmiştim. Aniden oda da mesaj sesi yükseldi benim telefonumdan, elime alıp baktığımda Esoes ten geldiğini anladım
Kimden: Esoes
Su sevineceğin bir haber yarın okula gelmen lazım çünkü yarın önder okul projesi varmış müdür her zamanki gibi göreve seni verdi ama küçücük bir sorun var!!!
Bu süper haber ya sonunda evden çıkabilcem buna karışanda olmayacak. Bizim okul ve diğer okulların da yaptığı bir şey her sene olur ve ben çok konuşur olduğum için bu görev bana kalır zaten. Ama şu küçücük sorunu anlamadım.
''Kimdenmiş?'' Dedi merakla Onur. Ona bakarak
''Kazanana ödül var derneğinden'' dedim alayca. Birden gülmeye başladı. Yok odundan bu kadar ses ne zaman çıkmaya başladı biri bana açıklasın.
''Hımm ödülün neymiş?'' Diye sordu
''Sana çektirmekmiş odun'' dedim ve yataktan kalktım. Ya şu küçük sorun ne merak ettim ben.
'' Şöyle ani şekilde kalkma bir şey olucak bak'' dedi sinirli bir şekilde
''Sanane bi karışma bana hadi sen bana soğuk çay getir boğazım kurudu'' dedim bunu niye dediğimi bilmiyorum ama
''Peki asi majesteleri hemen.'' Diyip çıktı odadan bende oda da ki maviş pufuma oturdum hemen Esleme mesaj yazdım
Kime: Esoes
Küçücük sorun? Diyip gönderdim. Saniye sonra mesaj geldi
Kimden: Esoes
Yan okuldan biriyle yapacakmışsın görevi ve bu kişi senin odun benim odun derken Onur mu hayır asla onla yapmam ben,hay böyle şansı ben ya offf!!!
Acaba haberi var mı? Yoktur ki okula gitmemiş bu gün of işin yok bir de tüm gün odunla uğraş. Kapı çaldı.
''Gir ''dedim içeri odun ve soğuk çayım girdi.
''Odunumuz yontulmaya mı başlamış acaba'' dedim kendimi tutamayarak
''Benim odun olduğumu sen çıkardın bir kere. ''Dedi çocukça oda yandan beyaz bir puf çıkararak oturdu.
''Eee yarın şu proje işi nasıl olacak.'' Dedi yuh yani bu kadar çabuk nerden öğrendin ey odun
''Yuh bu kadar çabuk nereden öğrendin sen''
''Tek isim değil iki kaynak küçük hanım.''
''Ne saçmalıyorsun sen ''
''Eslem ve Furkan dan''
''He yanı Furkan ın da biraz çenesi düşük.'' Eee yani bu kadar çabuk başka nasıl öğrene bilir
''Biraz değil aslında baya'' dedi ve gülmeye başladı gülünce odunluğu yok mu oluyor bana mı öyle geliyor hemen kafamı pencere ye çevirip soğuk çayımdan yudum aldım.
''Bir şey soracağım niye odan mavi ve beyazdan ibaret yani bir kıza göre çok değişiksin?'' Bu soruya şaşırmadım Eslem de ilk geldiğinde bu soruyu sormuştu. Veya benim odama ilk giren herkez dersem daha kısa olur.
''Mavi ve beyazın uyumuna bayılırım.'' Dedim kısaca ve telefonu çaldı. Biraz uzaklaşarak konuşup geldi.
Kusura bakma asi benim gitmem gerek yarın okulda görüşürüz. Diyip gitti ya asi ne ya asi yarın görüşmemek üzere odun. Bende yatağıma tekrar giderek yattım. Yarını düşünmeye başladım. Yarın okula da ders olmaz ve aşağıdaki salonda büyük bir parti olur yarına güzel giyinmeliyim ve acaba hangi okuldan nasıl çocuklar gelecek büyük ihtimal bizim yaşımızda olurlar. Yarın bütün günümü bir odunun bozmasına asla izin vermiyeceğim. Diyip uykuya kendimi bıraktım.
.................................
Gözlerimi huzurla açtım demek isterdim ama Eslemin tepemde cıyaklamasıyla açtım.
''Su kalk be kızım ben parti için hazırım sıra sende hadiii!!!''
''Aaa bi sus çarpacam ama.'' Diyip kafamı yastığa gömdüm.
''Hadi Su bak bana güzel olmuş muyum. '' Hay Eslem gebertecem seni artık tahtalı köyde sorarsın.
''Su çabuk kalk onur odada.'' Dediği an yataktan zıpladım.
''Keşke hiç uğraşmadan deseydim ah kalın kafam ahhhh ne vuruyon be.'' Daha fazla konuşturmadan kafasına geçirdim
Ya saçımı bozdun ya of su. Diyip aynaya döndü. Eslem harbi çok şık olmuş. Salaş toz pembe bir tişört, mini Jean bir şort , kahve rengi bir kemer ve onun renginde deri bot ayakkabı saçınıda salmış. Çok güzel olmuş da ben ne giyeceğim. Eslemi gardırop kapağından ittim açtım kapağı şöyle bir baktım ve salaş bir tişört deri bir etek aldım (multi de var) altına da deri bot tarz topuklu ayakkabı aldım ve tuvalete girdim saçlarımı da salık bıraktım ve hazırım
''Oha lan süper olmuşsun'' dedi Eslem
''Sağol ama geç kalmadan gidelim hadi.'' Diyip salona geçtik
''Ooo kızlar harika görünüyorsunuz'' diyen babamı öpüp
''Baba geç kaldım arabayı alıyorum haberin olsun'' diyip mavi beyaz mini cooper countryman'a binip okula sürdüm. Acaba bu gün bizi ne tür entrikalar bekliyor..........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DÜŞMAN
Novela JuvenilBir bahçe iki okul iki düşman okulla iki düşman çocuk yaratabilir mi? Ve hikayemiz şimdi başlıyor...